71.

1.2K 108 14
                                    

Jungkook pov.

Kényelembe helyezem magam, Jimin pedig ajtót nyit a vendégünknek, aztán gyorsan le is ült mellém. Az apja lassan, de biztosan sétál be hozzánk, majd ő is helyet foglal velünk szemben.

-Nagyon örülök, hogy adtál még egy esélyt.-kezdi, mire nekem muszáj szemet forgatnom. Szánalmas.

-Gondolom kíváncsiak vagytok, mit miért tettem.-folytatja.

-Ezt jól látod.-mondom, mire a szőke kicsit megböki az oldalam, hogy fogjam vissza magam.

-Szóval.-köszörüli meg a torkát.
Remélem valami hihetővel áll elő, hogy legalább Jiminnek jobb legyen egy kicsit.

-Tudom, hogy nem volt helyes amit tettem, de úgy éreztem muszáj azt tennem, amit. Tisztában voltam vele, hogy Jimin min ment keresztül. Nagyon is jól tudtam, és nem akartam felzaklatni vagy esetleg visszalökni őt egy olyan állapotba amilyenben volt. Ellenkezőleg.-folytatja.

-Ez csak is rosszul sülhetett el, ennek ellenére mégis megzsaroltad.-nézek a férfira.

-Nem akartam, hogy baja essen. Nyomoztam utánad.-mutat rám, mire felszaladnak szemöldökeim a mellettem ülővel együtt.

-Ezt hogy érted?-kérdezi a szőke.

- Megtudtam pár dolgot. Jia halála, nem véletlen volt, benne volt a kezed.  Te ölted meg!-szegezi nekem mondandóját.

-Ez azért már sok, nem gondolod? Mi jogon jössz be a házunkba és gyanúsítasz meg ilyennel?-jövök dühbe, jogosan.

-Daehyun.-kezdi Jimin.
-Ezt a témát lezártuk, ne hozzuk fel megint. Ezzel pedig semmit nem fogsz elérni, Jungkooknak semmi köze anyám halálához.

-Egy maffia vezetője volt, azt hiszed ilyen könnyen ki lehet ebből szállni? Benne volt a gyilkosságban a kis bandájával együtt.-vágta hozzánk a szavakat.

-Semmit nem tudsz rólunk, én kiszálltam, mégpedig Jimin miatt. Nekem ő az első.-feleltem idegesen.

-Értsd meg én csak féltelek, bármikor bajod eshet, azért mondtam mindent, mert meg akartalak védeni.-jött közelebb páromhoz.

-Nem kell félteni, megtudom védeni én is, ráadásul soha nem bántanám, minek nézel engem?-akadok ki.

-Tényleg semmi szükség nem volt erre, boldog vagyok Jungkookkal.-feleli a mellettem ülő.

-Nem a rossz szándék vezérelt, csak biztos akartam lenni abban, hogy ne bánthasson téged. Egy maffia veszélyes, ezért te is belekerülsz ezekbe a dolgokba.

-De ennek már vége.-mondja a szőke.

-Rendben ez esetben sajnálom, nem így terveztem. Egyszerűen csak ki akartalak juttatni ebből.-mondta az apja.
-Remélem nem játszottam el az utolsó esélyem.-na témánál vagyunk.

-Ha többet nem fenyegetsz meg, és vádolod meg Jungkookot vagy próbálsz szétszakítani minket, akkor megvan még az esélyed.-felelte a szőke.

-Egy rossz mozdulat és vége, mindennek. Máskor pedig ismerj meg, mielőtt ítélkezel.-szóltam hozzá én is.

-Jolvan, látom tényleg véded őt.-mondta nekem a férfi.

-Reméltem, hogy belátod.-álltam fel.

-Akkor, majd valamikor beszélünk.-kisérte ki Jimin az apját.
Remélem tényleg a jó szándék vezérelte és komolyan gondolt mindent, amit mondott, engem pedig békénhagy. A szőke hamar visszatért én pedig magamhoz húzva tapadtam ajkaira.

-Most pedig irány az emelet!-szorítottam derekára, türelmetlenül.

-Megyek már.-nevetett fel.
Az emeleten ismét magam felé fordítottam és ajkai után nyakát vettem birtokba. Hirtelen fordított helyzetünkön és az ágyra lökött, majd az ölembe mászott. Rég volt már ennyire bátor, de nagyon beindított, hogy végre ennyire felszabadult. Nyakamra, majd kulcscsontomra is adott pár puszit, néhol megharapva fehér bőröm, ezzel kisebb foltokat hagyva maga után. Visszahúztam egy csókra, miközben nadrágom övével volt elfoglalva.

-Szerinted komolyan gondolta?-kérdezi a szőke. Nekem pedig hirtelen le sem esik mire gondolt.

-Ne most beszéljük ezt meg.-lököm fel a csípőm.

-Ugye nem csak át akar verni? Esetleg valami hátsó szándéka van?-jön egy másik kérdés.

-Figyelni fogom, ne aggódj. Engem nem győzött meg, ha pedig valamit rosszul csinál többet nem látjuk, rendben?

-Rendben.

-Akkor folytathatjuk?-nézek rá.

-Igen.-hajolt vissza ajkaimra. Remélem most egy kicsit kikapcsol az agya és csak ránk figyel végre, ennyi idő után most úgy látszik tényleg minden kezd rendeződni.

Lost in you (Jikook FF) BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora