Jungkook pov.
Végül Taehyunggal abban maradtunk,hogy hétfőn reggel fogunk beszélni.
Kíváncsi vagyok mit szeretne de remélem belátta a hibáit és összeszedte magát. A vasárnap hamar eltelt, nem csináltunk semmi érdekeset azon kívül, hogy Jiminnek bevallottam a kamu instám. Úgy sem használom már és nem láttam értelmet a további titkolózásnak ezen a téren. Azt nem mondom, hogy nem bukott ki mert de. Rohadtul berágott rám.-Jézusom Jungkook te komolyan egész végig másnak adtad ki magad? És amikor otthagytál Jaeyongként is azért voltál flegma? Milyen hülye vagyok!
-Jimin mondtam már, hogy sajnálom! Csak meg akartalak ismerni.
Ez persze csak félig meddig igaz.
-Más módot nem is találhattál volna.
-Sajnálom rossz ötlet volt.
-A legrosszabb. És amiket meséltem neked?
-Mindenre úgy válaszoltam ahogy én tettem volna! Nem játszottam meg magam.
-Ez akkor is csúnya volt.-durcizik be.
-Tudom, de megbántam. Most nemtudok mit csinálni, sajnálom.
-Őszintén?-néz rám.
-Őszintén.-megyek közelebb
-Most először és utoljára elnézem neked.-mutatja fel mutató ujját.
Ezután odabújik hozzám és megölel.-Sokkal jössz nekem.-dörmögi mellkasomba.
-Azt mindjárt gondoltam.-nevetek fel.
Hirtelen felkapom Jimint és a vállamra dobom.-Tegyél le.-ficánkol.
-Azt lesheted.-indulok a nappali felé.
-Most azonnal tegyél le vagy nem érhetsz hozzám egy hónapig.-fenyegetőzik, mire vissza kell tartanom a nevetésem.
-Egy hónapig nem érhetsz hozzám.-vékonyítom el hangom és utánzom.
-Ezt megjárod.-csap egyet fenekemre.
Ledobom a kanapéra és felé mászom.-Ez testi sértés.-gúnyolódok.
-Oh de még milyen test.-mér végig szemtelenül, mire egy fölényes mosoly kúszik arcomra. Hátra lök mire a kanapéra huppanok, kihasználja, hogy meglepődtem majd eldönt a kanapén és csípőmre ül.
-Mire készülsz?-fogok derekára.
Nem válaszol csak elkezd mozogni. Ruhán keresztül erezhető már merevedésünk, a jóleső érzésre ahogy az anyagon keresztül érzem kerek fenekét arra késztet, hogy sóhajtozzak. De nem fogom hagyni most magam, megtanulja, hogy nem az lesz amit ő akar. Nyakamra hajol és óvatosan megszívja bőröm, kezeim pólója alá vezetem és oldalát simogatom. Venné le a pólóm de nem hagyom neki.-Emeld fel a kezedh.-suttogja két halk nyögés között a nyakamra.
-Sajnálom nem tehetem.-erre abbahagy mindent és rám néz.
-Mi az, hogy nem?-vág értetlen fejet.
-Tudod, valaki azt mondta nem érhetek hozzá, szóval azt újra ki kell érdemelned.
-Mi? De én csak vicceltem. Naa ne csináld már.-lök egyet csípőjével. Mire morgok egyet.
-Nem Jimin.
Hogy azért ne sértődjön be teljesen nyakára fogok és magamhoz húzom egy csókra.-Akkor ezzel mi lesz?-mutat ágyékára.
-Csak túléled valahogy.
Hirtelen ajtónyitódást hallok, ilyenkor átkozom magam amiért nem zártam be.
-Te is hallottad?-kérdeti halkan Jimin.
-Igen.
Most vagy meghalunk vagy nem. Ráadásul ilyen pózban. Halljuk a léptéket mire Jimin szorosan hozzám bújik. Egyszercsak megjelenik egy alak előttünk.-Nagyi?!
-Kicsikém, ti mit csináltok?
-Te mit keresel itt?-lepődök meg.
-Jöttelek meglátogatni nem is örülsz?
-De örülök, csak hívhattál volna.-mondom kínosan.
Jimin nemtudja hova tenni a helyzetet csak próbál nem nevetni amiért így lát minket a nagyanyám.-Na gyere már ide had ölelgesselek meg.
Persze a merevedéssel a lábam között, már rohanok is..
-Nagyi megtennéd, hogy megvársz a konyhában?-kérdezem.
-Persze kicsikém, siess. Addig kipakolom a sütiket.-ahogy elhagyja a nappalit kitör belőlünk a nevetés.
-Erre mennyi esély volt? De komolyan.-néz rám Jimin.
-Látod még jó, hogy csak ennyit látott.-adtam egy rövid csókot a szőke szájára
Összeszedtük magunkat és kimentünk a konyhába.
-Jajj semmit sem változtál kicsikém.-húzza meg a "pofikámat" mint a babáknak. És tovább ölelget. Mikor végre elenged be szeretném mutatni Jimint is.
-Mama ő itt..
-Tudom..tudom nagyon jó barátok vagytok, igaz?-erre Jiminre nézek, aki szintén nemtudja mit kéne mondania.
Ha tudná milyen jóban vagyunk..-Valami olyasmi, ő itt Jimin..a párom.
-A párod?-kérdezi
-Igen.-mondom halkabban. Erre csak fogja magát és Jiminnek is ad egy gerinc ropogtató ölelést.
-Szia kedvesem.-simít az arcára.
-Nagyon örülök, hogy megismerhetem.-hajol meg egy picit.
-Jungkook, te nem adsz enni ennek a gyereknek? Tessék leülni és enni.
-Köszönöm de nem vagyok éhes.-feleli.
-De megkóstoljuk, igaz?-nézek páromra.
Aki inkább csak bólint egyet. Nagyanyám magunkra hagy minket egy kicsit mire felsóhajtok.-Nagyon kedves.-mondja Jimin.
-Igen, csak néha sok.-nevetek.
-Megértem, kicsikém.-töm egy sütit a számba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanficJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...