Jungkook pov.
Másnap délután megint eltudtam menni Jiminért, és már hazafelé tartunk.
Nem terveztünk semmi különösebb programot, csak filmezünk meg beszélgetünk.-Nem csinálunk valami sütit?-kérdezi.
-Tudod, hogy nem tudok sütni.
-Nembaj, légyszii
-Oké, csináljunk.
-Ezaz, valami vaníliásat.
-Ahogy szeretnéd.-ölelem át.
-Fogd ezeket.-pakolja kezembe a lábasokat, és minden féle eszközt.
Elkezdi megcsinálni a tésztát, de én csak nézem mivel nem érzem valami hasznosnak magam.-Keverd ezt össze.
Na ez talán még megy.-Nagyon ügyesen kevered.-néz rám mosolyogva és egy puszit ad arcomra.
-Haha.
Ezután betesszük a sütőbe és keresünk valami filmet. Jimin hozzám bújva nézi az akció filmet ami már egy ideje megy. Kicsit hideg van ezért egy pléd is van rajtunk. Kezét elkezdi levezetni ágyékomhoz és egy határozott mozdulattal rá is markol. Mire egy morgás hagyja el számat a meglepődöttségtől és a jó érzéstől.
Nyakamhoz hajol és elkezdi puszilgatni miközbe alhasamon köröz hideg ujjaival, ami miatt kiráz a hideg. Lassan kezdi bevezetni kezét boxerem alá, miközben tovább folytatja nyakam kínzását. Lassan mozog a keze, majd hirtelen abba hagyja és beleül az ölembe, és ajkaimra tapad. Átveszem az irányítást és nyelvemet bevezetem szájába, amire elkezdi mozgatni csípőjét. Finoman ráharapok alsó ajkára és csípőjére markolok. De ekkor elkezd sípolni a sütő miszerint kész a sütő.-Ezt nem hiszem el.-nevet kínjában Jimin.
-A te ötleted volt a süti.-csókolom meg újra ugyanis nem állt szándékomban leállítani ennyi próbálkozása után.
-Ju-Jungkook.-mondja két csók között.
-Fel fog gyulladni a házad.-Veszek újat.-puszilom nyakát, mire felnevet.
-Komolyan.-száll ki ölemből, és a konyha felé indul. Én is követem kicsit szűkös nadrággal.
-Jó illata van, szedek neked.
Leülök az asztalhoz szenvedve és átkozom azt a hülye sütit.
Egy falatot bekapok és elismerően hümmögök.-Finom?-néz rám.
-Nagyon.
Leül velem szembe és ő is enni kezd, mikor már csak egy kicsi marad tányéromon és belemerülve az ízekbe, eszek hirtelen megszólal.-Le akarok veled feküdni.-erre kiesik a villa a kezemből és meglepetten nézek rá, ugyanis nem gondoltam volna, hogy ilyen nyíltan kimondja.
-Itt?-nevetek,mire elpirul.
-Mindegy, felejtsd el.-veszi el a tányérom és kezdené elmosni mikor háta mögé lépek és magam felé fordítom.
-Biztos szeretnéd?
-Igen, teljesen.-válaszként megcsókolom. Annyira megszerettem Jimint, de még nem is mondtam neki, sőt igazából meg se kérdeztem, hogy járna e velem, de minden gondolatom elszállt, amikor kicsit megharapott.
Combja alá nyúltam, mire kicsit megugrott, hogy fel tudjam emelni és derekam körül átkulcsolta lábait. Megindultam az emelet felé, és szobámba érve a falnak nyomtam, miközbe tovább csókoltam.
Majd ledobtam az ágyra és felé másztam. Elkezdtem füle hátuljára puszikat adni egészen kulcscsontjáig míg már nemtudtam tovább menni pólója miatt ezért megfogtam pólója alját, jelezve, hogy le szeretném venni róla. Kicsit felült felemelve kezeit segítve nekem. Folytattam, és mellbimbóját vettem célba nyálas puszikat hintve rá nyelvemmel körkörös mozdulatokat ejtve. Egyre lejjebb haladtam alhasáig, majd ujjamat beakasztottam melegítője korcába, amire felemelte csípőjét és lehúztam róla a szürke anyagot. Csak feküdt alattam és élvezte amit vele művelek pont úgy ahogy én, alsója már rendesen dudorodott és nyöszörgött. Térdelve néztem le rá, hogy milyen dögös is így amikor felkelt és nadrágom övét kezdte kikapcsolni. Próbáltam nem nevetni de annyira aranyos és szexi volt egyben.-Siess már.-mondja
Levettem nadrágom majd újra fölé tornyosultam és megcsókolva amig kezeit végigvezette pólóm alatt kockáimon.-Neked olyan joh a-a testedh.
-Neked is bébi.-nyaltam végig nyakán, és úgy érzem itt szakadt el nála a cérna. Pólómat egy mozdulattal lehúzta rólam és nyúlt alsómhoz is amitől szintén megfosztott. Csípőjét fellökve dörzsölte merevedő tagját enyémhez amire felnyögtem. Három ujjamat szájába toltam amit elkezdett nyalogatni és szopkodni. Fejemet hátra hajtva élveztem, de már nem bírtam sokáig.
-Elégh!
Odaillesztettem bejáratához első ujjam.-Készen állsz biztos?-mire csak bólintott.
-Mond ki, addig nem csinálom.
-Készen állok.-első ujjamat lassan belé is vezettem amit viszonylag hamar be is fogadott. A másodiknál már nyöszörgött és nyögött, de elkezdtem verni neki miközben nyakát csókolgattam oldva a feszítő érzést. Mikor elkezdett mozogni bevezettem harmadik ujjam is, mire lefolyt egy könnycsepp arcán.
-Abbahagyjam?-törlöm le könnyeit.
-Neh!
-Mindjárt jobb lesz ígérem.-lepem el puszikkal arcát. Mikor már elég tágnak érzem kihúzom ujjaim mielőtt elmenne, majd az éjjeli szekrényemhez nyúltam óvszerért. Fogammal letéptem a kis csomagolás sarkát, amit Jimin csillogó szemekkel követett.
-Kookh?-ráneztem. Ilyenkor akar beszélgetni?
-Felhúzhatom én?-kérdezi beharapott ajkakkal. Közelebb toltam farkam amire fel is görgette az óvszert. Majd bejáratához illesztettem tagom mire vett egy mély levegőt.
-Egyből szólj ha valami nem jó és abba hagyom!
-Jó,csak teddh márh be.-csúszik lejjebb.
Lassan vezetem be magam, majd hirtelen tövig belé hatolok. Mire az ő száját egy óriási nyögés enyémet pedig egy morgás hagyja el. Várok pár percet, hogy megszokja majd elkezdek lassan mozogni.-Gyorsabbanh.
-Olyanh kibaszotth szexi vagy.-ejtem ki szintén lihegve. Olyan sokáig és gyorsan mozogtam, hogy éreztem Jimin mindjárt elmegy, gondolatomra egy hatalmasat nyögött majd rám szorítva végigfutott gerincemen a bizsergés és a gumiba élvezve mentem el, egyből utána. Még nem húzódtam ki, hanem csak rádőltem amig helyre jön a légzésem.
Jimin szipogására lettem figyelmes, mire ijedten húzódtam ki belőle és fogtam arcára.-Mi a baj? Nem volt jó?-erre csak megölel.
-Megijesztesz Jimin. Hallod?
-Nem azért sírok.
-Hát?
-Nagyon jó volt, csak még senki nem figyelt rám így.
-Azt hittem már baj van. Mondtam, hogy mellettem ne félj ettől. Fontos vagy nekem és soha nem bántanálak.-nyomok puszit arcára, mire elmosolyodik.
Jimin lett a mindenem, nélküle elvagyok veszve, minden téren.
ESTÁS LEYENDO
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanficJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...