Jungkook pov.
Úgy voltam vele, hogy nem megyek most utána. Majd lenyugszik, addig pedig elmegyek lezuhanyozni. A vége ennek az lett, hogy egy nagy kád vizet engedtem magamnak, hogy kicsit lazíthassak ha nem is Jiminnel akkor egyedül. Feküdtem a jó meleg habos vizemben és éppen lehunytam szemeim, amikor kivágódott a fürdő ajtaja.
-Na meggondoltad magad és csatlakozol?-kérdeztem de nem válaszolt, ezért rá néztem. Dühösnek nézett ki amit nem tudtam hova tenni.
-Történt valami?-ülök fel-Nem tudom. Történt?-kérdezi
-Mi a baj? Nem értelek.
-Ki ez a nő?-veszi elő háta mögül telefonom, amin a ház tulajával való beszélgetésem látszik. Felnevetek aranyosságán, de ettől csak dühösebb lesz.
-Miért írta le a címét, ki ez Jungkook?-lesz türelmetlenebb.
-Félre érted édesem.-mosolyodok el
-Mit lehet azon félre érteni, hogy idegen nőkkel írogatsz?-megy ki.
Felsóhajtok, majd kiszállok a kádból és egy törölközőt a derekamra csavarva, indulok utána. A szobában ül az ágyon, az üzeneteket pörgetve. Kikapom telefonom kezéből, majd az ágy másik végébe dobom.-Hé, mit csinálsz?-nyúlna érte, de eldöntöm az ágyon és csípőjére ülök.
-Szállj le rólam, menj írogass tovább.-Ilyenkor annyira imádnivaló vagy.-jelentem ki, mire bosszúsan mellkasomra üt.
-Magyarázd meg most!
-Különben?-húzom fel szemöldököm, de csak tovább üti mellkasom, mire lefogom kezeit.
-Sajnos még nem árulhatom el, mert elrontanék vele mindent.-Ja igen, a holnapi találkozótokat le kéne fújni.
-Velem jössz te is!-jelentem ki, de csak egy összezavarodott nézést kapok.
-Na lenyugodtál?-kérdezem-Nem, szállj le rólam!
-Úgy látom így maradunk még egy darabig.-fogom le feje mellett a két kezét továbbra is. Addig ficánkol alattam, amíg törölközőm le nem esik derekamról, így automatikusan oda téved tekintete, de zavartan el is kapja.
-Leesett.-céloz az anyagra
-Igen észrevettem, nem zavar.-mosolyodok el pimaszul.
-Te is láttad már, nem?-engedek szorításomon.-Csak szállj le rólam.-forgat szemet
-Adj egy csókot és talán leszállok.-mondom
-Arra várhatsz.-durcázik be
-Nekem kényelmes így.-vonom meg vállaim. Hirtelen fellöki csípőjét amire nem számítok ezért egy sóhaj csúszik ki ajkaimon, és kezeit is elengedem pár másodpercre. Kapva az alkalmon kirántja kezeit és lelök magáról.
-Nem menekülsz.-nyúlok csuklója után, és magamra rántom. Szájára tapadok, de finoman megharap.
-Ne csináld már ezt, holnap mindent megtudsz.-fekszek le tehetetlenül, ezzel elengedve őt. Nem mondhatom el, mert oda lenne a meglepetés.
-Ugye nem csináltál semmit?-hasal továbbra is rajtam.
-Szerinted? Csak most kaptalak vissza, valószínű első dolgom lenne random emberekkel chatelni.-hunyom le szemeim. Várok pár percet de nem szól, és nem is mozdul. Kinyitnám szemeim, hogy ránézzek de ekkor ajkaimra tapad.
-Sajnálom, nem akartam túlreagálni csak félek.-suttogja kettőnk közé.
-Nem kell félned, csak a tiéd vagyok és ez így is marad.-fordítok helyzetünkön, majd nyakát kezdem kényeztetni apró puszikkal. Gyenge pontját eltalálva kicsit megszívom bőrét, mire fellöki csípőjét és halkan felnyög. Leveszem pólóját, hogy tovább tudjak haladni egészen alhasáig. Itt tovább elidőzök ingerelve őt, ezért finoman meghúzza hajam. Úgy döntöttem kínzom egy kicsit, mert soha nem hallgat meg, ezért lassan húztam le nadrágját is. Végig pusziltam belső combját, majd anyagon keresztül farkát is. Így is jól látható volt milyen állapotban van, ezért csak pimaszul elmosolyodtam amit szerencsére nem látott. Ma megfogja érdemelni a büntit, szóval ameddig én is bírom, mindent lassan fogok vele csinálni. Szemeit összeszorítva, várja mi lesz a következő lépésem. Az utolsó darabot húznám le róla, de előtte még belefér egy csók, amit viszonoz is.
-Csináljh már valamit.-nyögi kettőnk közé, majd ráharap számra. Az apró hirtelen fájdalomra felmordulok.
-Kezdetnek ez ish megteszi.-mosolyodik el, majd újból elkezdi lenyomni fejem.
Ezennel pedig, senki sem zavart meg minket végre, és tudtunk csak egymással foglalkozni, ami igazán jót tett most nekünk.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanficJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...