Jungkook pov.
Este alig tudtam aludni valamit. Miután elköszöntem Jimintől, csak még inkább össze voltam zavarodva. Végképp nem értek semmit, a határidő pedig csak telik. A főnököm egyre türelmetlenebb. Az előrehaladás érdekében kamerákat fogok elhelyezni Jiáék házában.
Ilyenre eddig nem volt példa, mivel nem kerültem különösebben közel senkihez, ezért esélyem sem lett volna rá. Dehát ha egyszer így alakult, miért ne?Elkészültünk és már a kocsimban ülünk, Jiáékhoz tartva. Kicsit izgulok azért, Jimin nem is tudja, hogy én leszek ma a sztár vendég.
Kb 20 perc múlva meg is érkezünk, és nagynehezen ráveszem magam, hogy kiszálljak a kocsiból. Jia próbál nyugtatni, hogy minden rendben lesz, de azért mégis. Belépve az ajtón, Jia szól a fiának, hogy jöjjön le.-Jimin, itthon vagyok!-semmi
-Jimin?!-megint semmi.
Amig Jia megnézi miért nem válaszol senki addig bekísér a nappaliba, és mondja,hogy nyugodtan érezzem magam otthon. Pár perc múlva jön vissza.
-Nincs itthon.-mondja
-Akkor?-kérdezem.
-Hát akkor, addig elütjük az időt.-mosolyog rám sunyin.
Már megint erre megy ki a játék.-Jólvan, akkor addig vezess körbe.-nézek rá ártatlanul.
-Mondjuk körbevezthetlek a hálóban, nagyon kényelmes az ágy, ki is próbálhatnád.-kezd az emelet felé terelni.
-Jia, bármikor hazajöhet Jimin.
-És? Majd bezárjuk az ajtót.
-Szép kis első benyomást csinálsz nekem..
Mikor felérünk, kulcsra zárja az ajtót, és az ágyra lök. Lábait átlendíti csípőm felett és ölembe ül.
Kezeimet derekára simitom, ő pedig lehajol, hogy megcsókoljon. Nyakamra tér át és ott kezd puszilgatni, miközben ingemet gombolja ki. Eltalál egy érzékeny pontot a nyakamon, ami miatt fellököm a csípőm és sóhajtok egyet. Már az ingemet veszi le amikor meghallom a bejárati ajtót becsapódni.Hát isten meghallgatta imáim.
Gyorsan felülök, és Jiát lelökve magamról kezdem begombolni ingem.-Jungkook!- kiált rám hisztérikusan.
-Nemtudom, hogy te nem hallottad-e vagy csak szimplán nem érdekel, de nem fogok szexelni veled úgy, hogy most ért haza a fiad.-akadok ki
-Nem mintha amúgy szexelnénk.
-Mondtál valamit?-nézek rá csúnyán.
-Nem, gyere akkor.-indul ki.
Ahogy egyre közelebb érünk a nappalihoz, fura hangokat hallok. Amit nemtudok hova tenni.
Ahogy beérünk, az a bizonyos Yoongi gyerek löki meg Jimint, aki elveszítve egyensúlyát esik a kanapéra.-Mit műveltek megint?-kiabál Jia.
Majd rámnéz és mutatja, hogy álljak mellé.-Jimin kicsim, be szeretnék mutatni valakit.
-Remek.-néz rám, és mintha beugrana neki, hogy már látott, de nem szól semmit.
-Normálisan beszélj velem.-köszörüli meg a torkát Jia.
-Szóval, Jimin ő itt Jeon Jungkook a barátom. Légy vele kedves.
-Jungkook ő pedig Jimin barátja Yoongi.-Erre Jimin csak horkant egyet majd végigmér.-Örülök.-mosolyog gúnyosan.
-Maga hanyadik is a héten?Erre Jia odamegy a fiához és pofonvágja, amit nemtudok hova tenni.
Erre Yoongi konkrétan felrántja Jimint és erőszakosan elkezdi maga után rángatni. Rossz nézni ami itt megy ezért mikor elhúzná mellettem a fiút útját állom.-Nagyon örültem Yoongi, de minden bizonnyal most menned kell.-ezzel elválasztva kezét Jiminétől mutatok az ajtó felé.
YOU ARE READING
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
FanfictionJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...