Jungkook pov.
Késő este értem haza nagynehezen. Fejfájással ébredek és ki se kelnék ma az ágyból, de a mai programom, hogy átmegyek Jiához, mivel írt, hogy hazáért. Kivánszorgok a konyhába és készítek egy kávét, ez egy kicsit mindig segít. Kiállok a teraszra és amíg megiszogatom a kávém, rágyújtok.
Elég hideg van így reggel, de legalább kicsit kiszellőzik a fejem. És átgondolom mit is szeretnék de nem sokra jutok. Nem szeretnék összefutni Jiminnel, csak a cuccaimért megyek és terveim szerint szakítani Jiával. Rá is nézek a kamerára, hogy tudjam mi a helyzet náluk. Felnyitom a laptopom és már látom is. Arra nem számítok, hogy Yoongi is ott lesz. Csuknám le a laptopot de még pont elkapom, ahogy egymásnak esnek a konyhában. Már is érdekesebbnek tűnik a reggelem, ezért tovább nézem. Yoongi felkapja Jiát és a konyhapultra teszi. Elkezdi csókolni a nyakát és benyúl felsője alá. Oké Jungkook túl sokat láttál, csapom le a laptopot. Magamra kapom a kabátom és megindulok.
Odaérve inkább bekopogok, mert nem szeretném látni a részleteket. Jia nyit ajtót, egy elég hiányos öltözetben és lefagyva néz rám.
-JUNGKOOK?!-kérdezi.
Nyakamba ugrik hirtelen.
-Úgy hiányoztál.-mondja.
A hányinger már a torkomat verdesi.-Te is.-mondom kínosan mosolyogva.
-Gyorsan felöltözök várj meg itt, és menjünk el sétálni, mert jimin hamarosan itt van.
-Nem szükséges, csak a cuccaimért jöttem, engedj be.
-Mi, milyen cuccok?
-Biztos itt akarod megbeszélni?-nézek rá.
-Nem, gyere be inkább.-sóhajt.
Szegény biztos nagyon ki van éhezve már a fia barátjának farkára.
Belépek a házba és semmi gyanúsat nem látok. Biztosan volt elég ideje elbújni a srácnak. Felmegyek a szobába összeszedem a maradék cuccom és lemegyek a konyhába, ahol már Jia is összeszedte magát.-Beszélni szeretnék veled.-momdom miközben a sporttáskám füleit fogom.
-Én is veled. Képzeld, annyira jó volt ez a 3 hét. Előléptettek és voltam..
-Nagyon jó de, nem erről.
Erre elcsendesedik.
-Szóval már egy ideje ugye nem működik ez köztünk. Jobb lenne ha befejeznénk bármi is volt köztünk. Nincs szükségem rád.-Te.. te most szakítasz velem?!
-Nem Jungkook nem teheted ezt.-Ja mert te megcsalhatsz?
-Én nem csaltalak meg.-kezd kiabálni.
Erre felhorkantok.-Hagyjuk a hazugságokat. Felejts el indulok az ajtó felé.
Hirtelen csuklómra fog és visszaránt.-Nem teheted ezt velem. Én szeretlek, nem hagyhatsz el. Megváltozok, csak beszéljük meg kérlek.-kezd el sírni.
Ahogy visszafordulok felé észreveszek egy félig kibontott óvszert.-Ha tényleg szeretnél akkor ez minek van itt?
Indulok felvenni az említett tárgyat.-Ez.. ez nem az aminek látszik.-kezd magyarázkodni.
-Oh akkor mégis minek látszik? Hagyj végre békén .-Lépek ki az ajtón.
Mától nem szeretnék ezzel a családdal foglalkozni.
Komótosan haladok hazafelé és a nap maradék részét sorozat nézéssel szeretném tölteni az ágyamban. A délután folyamán nem történt már semmi érdekes. Épp lefekvéshez készülődök de kíváncsiságomban ránézek még a kamerára. Jia nincs otthon, milyen meglepő.. Jimin pedig a szobájában van. Masonnel?! Éppen pakol,gondolom hazafelé készülődik. Már a bejáratnál vannak amikor a fiú megfordul és Jimin derekát átkarolja. Tudom, hogy nem kéne néznem, de muszáj látnom. Látom a szőkén, hogy nem akarja, de nem ellenkezik. Mason közelhajol és nekem itt ennyi elég volt. Lecsapom a laptopom és inkább elmegyek aludni idegemben. Úgy érzem teljesen összetörtem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lost in you (Jikook FF) Befejezett
ФанфикJungkook egy bérgyilkos keze alá dolgozik *A tudat, hogy én lehetek a jövendőbeli gyilkosod, megijeszt. De ha nem lesz választás hidd el előbb ölöm meg magam, mint téged.* 2020.03.05.🏅2.#kookmin 2020.03.11. 🏅1.#jungkook 2020.04.18.🏅1.#kookmin @𝓓...