Sevgili okuyucularım;
Eğer bu yazıyı okuyorsanız bu hikayeye ve bana değer veriyorsunuzdur. Çünkü bu bir hikaye bölümü değil. Burada Eva yolculuğumun başlangıcını küçük bir anımsatma yapmak istiyorum. Wattpad platformunda birçok yazılmış dini içerikli hikayeye denk geldim. Bir kısmını okudum belli bir noktaya kadar fakat dikkat çeken bir şey fark ettim. Gerçeklik yoktu. Kültürler, bilgiler, inançlar asla ama asla gerçek hayattan değildi. Evet Eva'da hayal ürünü fakat ben fanteziler içinde gerçekliklere elimden geldiğince değinmek istedim. Hayat budur küresel dünyada başka bir ülkeye gidip ben sizin kurallarınıza uymam diyemezsiniz. İslam evrenseldir kültürel değildir. O yüzden hangi ırktan olursanız olun İslamın yasaklarına uyduğunuz sürece o ülkenin kültürünü uygulaya bilirsiniz. Arap kültürü İslam değildir. Müslüman olarak zengin olabilirsiniz. Yoldan sapmanız gerekmez. İslamda kızlar okur. Çalışır. Tesettür evde otururken uygulayalım diye gelmedi. Tesettür dışarı çıkıp sosyal hayata karışırken edebimizi adabımızı korumak için geldi. Bu Eva'nın macerasıydı. Eva ile ilgili anlatacağım çok şey var ama sizi sıkmak istemiyorum. O yüzden asıl meseleye geçmek istiyorum.
Farklı tarzlarda bir sürü hikaye yazıyorum. Bu bazılarınızın dikkatini çekmiyor olabilir. Herkesin tarzı farklıdır. Ben asla insanları tesettürlü veya tesettürsüz diye ayırt etmedim. Kadın karakterlerimi de etmiyorum. Eva ilk defa tesettürlü yazdığım bir karakterdi. Ben güçlü olup olmadıklarına bakarım yazdığım kadın karakterlerde. Başka tesettürlü kadın karakter yazmayacağım demiştim çünkü herkes her yazılanı kaldıramaz yazması sandığınızdan zor bir karakter ama şöyle bir sorunla karşılaştım. Çok fazla yabancı arkadaşım var. Bunların bir kısmı Müslüman ve Hristiyan ülkelerde yaşıyor. Hepsinin tek bir sorunu var adaptasyon. Hepsi lise yıllarında yaşadıkları zorlukları ve hala yaşamakta oldukları zorlukları bana anlattıklarında buna da değinmem gerektiğini düşündüm. O yüzden bunu ele alacağım bir hikaye düşünüyorum. Müslüman bir kızın lise yıllarında yaşadığı sorunlar. Ergen olmak asla kolay değildir. Kimler okumak ister? Neler görmek istersiniz böyle hikaye yazsam? Neler okumak istersiniz? lütfen bu bölüme yorum olarak yazın veya özelden mesaj atın. Düşünceleriniz benim için çok değerli.
Hepsini okuduysanız çok teşekkür ederim. Benimle ilgili özelden yazdığınız tüm mesajlarınıza teşekkür ederim meraklı okuyucularım. Sizleri seviyorum. Unutmayın diğer hikayelerim profilimde, başka tarzda kitaplar okumak size zarar vermek kültürel gelişiminize katkı sağlar. Allah'a emanet diğer hikayelerde görüşmek üzere Eva'nın ikinci kitabına hücum. Desteğinizi ve düşüncelerinizi bekliyorum.
Sağlıklı ve özgür günlere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eva; Gelecek Umuttur
Romance29 Ocak 2015-28 Mayıs 2016 Amerika, Avusturalya, Türkiye, İngiltere,Filistin, Suriye.... Ülkelerin değişmesi hiçbir anlam ifade etmiyor. Birbirini tanımamaları da.... Habersiz oldukları yaşamları yıllar önce bir kez birleşmişti. Sırada gelecekteki y...