3.

213 3 0
                                    

Nagy nehezen találok egy parkoló helyet.. Össze szedem a cuccaimat,megnézem az időt oké még időben vagyok.
Elő veszem a cigimet és rágyújtok, közben felhívom a legjobb barátnőmet Veronikát.
El újságolom neki a esti sztorit, mivel reggel nem volt időm beszélni vele.. Mire hangos újongásban tör ki.. Ugyanis ő állandóan minden erejével azon van hogy szerezzen nekem egy fiút.
   -Na és mien a pasi mesélj el mindent. - Parancsol rám mielőtt bármit is mondhatnék.
   -Hát a képei alapján elég jo pasinak tűnik, de nincs mit mesélnem róla hisz csak tegnap este váltottunk pár üzenetet, különben is nem hiszem hogy lesz folytatása mert reggel még a telefont sem vetem fel mikor hívott. -
Mondom kicsit szomorúan,de remélem nem veszi észre mien hangsúlyal mondom ki ezeket a szavakat.
   -Jójó de úgy is találkoztok még hidd el nekem. - Próbál nyugtatni kicsit..
Francba,csak észre vette.
   -Nem tudom,lehet,lesz ami lesz, most viszont mennem kell mert a végén még tényleg elkések. - Mondom, majd elköszönünk egymástól és leteszem a telefont.
A kocsim üvegbén mégegyszer ellenőrzöm a külsőmet, és elindulok a pékség felé.
Mikor belépek az ajtón egy szőke hajú idősebb nő mosolyogva üdvözöl, már épp mondanám hogy miért jöttem de ekkor megjelenik az ajtóban egy idős férfi. Talán a 40-es éveiben járhat, de ahoz képest nagyon jól tartja magát.. Hmm elég jó pasi..Kezet nyújt ekkor jövök rá hogy a leendő főnököm áll előttem. Huh most kicsit zavarba jöttem. -hogy lehetsz ilyen idióta Léna, miért kell minden jól öltözött sikeresnek tűnő férfiról ilyen gondolatokat gyártanod? - korholom magam.
   -Jónapot miss Petrovi, Nagy Erik vagyok örülök hogy elvállalta a munkát. - üdvözöl széles mosollyal.
   -Jónapot,kérem hívjon csak Lénának. És én köszönöm hogy fel vett. - mondom kicsit zavartan.
   -Tehát Léna akkor jöjjön velem megmutatom hol tud átöltözni és kezdhet is rendben? Úgy tudom az önéletrajzából hogy dolgozott már ilyen munka körben, ezért nem is pocsékolnám betanulásra az időt. - mosolyog, míg én csak csendben követem őt az öltöző felé.

Fucking love.. Where stories live. Discover now