28.

62 3 0
                                    

11.Fejezet
                                                • Léna•

    - Sziaa kicsikém, gyere csak ide had nézelek. Uramisten hát kész nő lett belőled mióta nem láttalak. - ugrik a nyakamba Natasa ahogy be lépek az ajtón.
     - Szia, ahhj annyira hiányoztál. De miújság.?  Hogy hogy haza jöttél.?  És mien Párizs.?  Mesélj el mindent.!  - mondom miközben viszonzom az ölelést és be megyünk a konyhába ahol anya mindenféle finomságot készít éppen. Adok anyának egy puszit és leülök a nagynéném mellé az asztalhoz.
    - Hát már nagyon hiányoztatok, és nem rég szakítottunk a pasimal szóval itt vagyok. - mondja kicsit elkenődve.
    - Úristen annyira sajnálom, de mi történt.? Meg csalt az a rohadék.?  - kérdezem, a dühtől fűtötten.
    - Igen fél éve volt neki más is mellettem. De ne ezzel törődjünk, mesélj veled mi van.?  Ki ez az új lovag.? Hogy ismerkedtetek meg.? Mesélj el mindent.! - izgatottan meg szorítja a kezem.
    - Ez egy elég vicces sztori.  - kezdem nevetve.
- Facebookon keresztül kezdtünk el beszélgetni igazából az egyik éjszaka közepén mikor nem tudtam aludni. Aztán másnap volt az első munkanapom az új pékségben ahol dolgozok. Na ott kiderült hogy ő a főnököm fia. Azonnal úgy éreztem hogy bele szerettem ahogy meg láttam. Vacsoráztunk ilyenek, ott meg történt az első csók, de én akkor még nem tartottam ezt olyan jó ötletnek így hát nem nagyon törődtem vele. Aztán az egyik középiskolás barátnőm bulijára mentünk. Na ott meg nagyobb kavarodás volt ebben az apád a főnököm ezért nem lehet semmi köztünk dologban. Mert kiderült hogy ő Laura bátyja. - kicsit kiszáradt a szám ezért iszok egy korty vizet.
    - Azta ez nem semmi. - mered rám.
    - Na hát és mikor már be voltam rúgva váltottunk pár mondatot de így ennyi. Majd egyszercsak megjelent Krisztián.
    - Az a rohadt kis patkány exed.?  - vág a szavamba mérgesen.
   - Igen ő. Na szóval Milán fél holtra verte szegényt miattam. Hat és igazából Milánal töltöttem azt az estét mert nem hagyta hogy ittasan vezessek. Aztán tegnap elhívott vacsorázni és a tegnap estét is vele töltöttem és össze jöttünk. - mesélem boldogan.
    - Nagyon örülök a boldogságodnak szívem. Csak maradjon is így. Na és mit csináljunk ma.?  - kérdezi miközben tölt egy kis bort.
   - Hát az a helyzet hogy nekem ma dolgoznom kéne. Dee szerintem felhívom Eriket hogy tegyen be valakit ma a helyemre. - mosolygok a nénikémre. Majd ki sietek a házból és már tárcsázom is a főnököm számát.
    - Szia Léna, mi a baj.?  Miért hívtál.? - szól bele rekedtes hangján.
    - Szia, az a helyzet hogy ma nem tudok bemenni dolgozni. Nem tudnál valakit ma be rakni a helyemre.? - remélem meg tudja oldani.
    - Igen,de ebből ne csináljunk rendszert. Attól hogy a fiam barátnője vagy, még ugyanúgy kell bánom veled a munkahelyen mint a többi alkalmazottamal. De amúgy valami baj van hogy nem tudsz jönni ma.? - a hangja lágy, mégis érzem benne a komolyságot.
    - Nem, nincs baj csak most jott haza anya húga akit már vagy két éve nem láttam, és nem tudom meddig marad ezért ki használnám az időt hogy vele legyek kicsit.
    - Rendben, akkor szólok valakinek hogy ugorjon be helyetted. Te meg érezd akkor jól magad. - mondja, majd bontja is a vonalat.
Vissza megyek a házba és el mondom a jó hírt.
    - Na beszéltem a főnökömel és be tesz mást mára. - annyira örülök hogy ilyen simán ment. Amúgy se sok kedvem volt ma be menni.
    - Na szuper, akkor megyünk vásárolni.? - tapsikol örömében Natasa.
    - Persze, gyorsan átöltözök és mehetünk is. - mondom,majd fel rohanok a szobámba.
Átöltöztem dobtam fel egy kevés sminket és már úton is vagyunk a pláza felé.

                             

Fucking love.. Where stories live. Discover now