Ezaz igent mondott, most a világ legboldogabb fiújának érzem magam. És mosolygott tehát ezek szerint nem csak azért ment bele hogy minnél hamarabb lelépjek. Vagy mégis.? Nem, nem akarok erre gondolni. Elindulok a kocsimhoz közben azon gondolkozom hogy meik étterembe is vigyem ma este. Az órámra pillantok, basszus már csak egy órám van zárásig. Nembaj, gyorsan haza megyek. El kell szívom egy cigit. Amúgy épp leszokóban vagyok de most kell egy szál. Be sietek a szobámba felkapom a cigimet és kimegyek az erkélyre. Ahogy az erkélyen állok, eszembe jut hogy két saroknyira van egy nagyon jó étterem, az jó lesz. Fogom a telefonomat és foglalok is asztalt kilencre. Sokkal jobban izgulok egy randi miatt, mint mikor el vesztettem a szüzességemet. Mi a fene ütött belém?
Lezuhanyzok és a szobám felé menet meghallom a húgom Laura hangját.
- Héj Milán hova készülődsz ennyire?. - kérdezi fülig érő szájjal. Ahhj úgy utálom hogy ebben a családban mindenki ennyire kíváncsi.
- Ne vigyorogj igy úgysem fogom az orrodra kötni. - kicsit ingerültebb vagyok a szokásosnál és ezt ő is észre veszi.
- Jólvan nem kell le harapni a fejem. Amúgy tudom hogy randid lesz apa új alkalmazottjával. - elhúzta a száját.
- Igen és? Van ezzel valami probléma Laura.? - mielőtt válaszólhatna becsapom előtte az ajtómat.
Nincs nekem erre időm.
Gyorsan felkapok egy farmert meg egy fekete pólót és már rohanok is le a lépcsőn. Bele bujok a cipőbe már nyitnám az ajtót mikor anya oda lép hozzám.
-Szia Milán hallottam apádtól hogy mire készülsz, és csak annyit szeretnék hogy én a legjobbakat kívánom neked mindig, de ne siess el semmit jo.? - hát ez már tényleg nem igaz, ennyire hihetetlen hogy most más a helyzet és ő nem egy egyszerű kis liba mint a többi?
- Jólvan anya kösz, még valami.? - kérdezem és már kint is vagyok az ajtón.
Sietek nehogy még valaki meg állítson, megnézem az időt jó még van tíz percem oda érni . Tövig taposom a gázpedált, mikor oda érek Léna épp rágyújtani készül.
-Szia itt vagyok kérlek ne gyujts rá szálj be menjünk innen. - utasaitom mire felhúzza a szemöldökét es meg gyújtja a cigijét. Látom nem lesz könnyű dolgom, hisz nem tűri hogy akárki is meg mondja mit csináljon.
- Szia.. uppsz bocsika későn mondtad. - ki nyújtja a nyelvét és úgy tesz mintha a csillagokat tanulmányozná. Elnyomja a cigit és beszáll mellém a kocsiba.
YOU ARE READING
Fucking love..
Romance„A szerelem fel szabadít, és mindent meg ad amire csak vágysz.? Azt hiszed attól mert szereted,ő is szeretni fog téged.? Faszság..! Ne bízz a szerelemben mert mikor nem figyelsz mindent el vesz majd tőled. Nem hagy mást csak a kibaszott fájdalmat...