10.

130 3 0
                                    

Az úton míg vissza nem érünk a kocsimhoz nem szólunk egy szót sem. Nyitnám az ajtót de gyorsan le nyomja a zár gombot.
    - Mit csinálsz azonnal nyisd ki. - rivallok rá.
    - Nem. Az imént történteket meg kell beszélnünk. Te nem így gondolod.?.- kérdezi elent nem tűrő hangon.
    - Ezen nincs mit megbeszélni, hiba volt hogy meg csókoltalak. Sajnálom. Nem is tudom mi ütött belém. - mondom olyan hangon, hogy úgy tűnjön semmit sem jelentett nekem az a csók.
    - Jólvan Léna, hazudj csak magadnak. De én tudom hogy több van ez mögött mint amit mondasz, éreztem és biztos vagyok benne hogy te is éreztél valamit. Máskülönben miért csókoltál volna meg.? . - kérdezi karba tett kézzel.
    - Nem. Ki kell ábrándítsalak, mert tévedsz. Azért csókoltalak meg, mert abban a pillanatban azt hittem erre van szükségem. De tévedtem. Látod az ember még a saját meg érzéseiben is csalódhat. - az igazat megvallva tényleg szükségem volt arra a csókra. De ezt nyilván nem fogom az orrára kötni.
    - Rendben, tehát azt mondod hogy nem jelentett semmit most mégis zavarban vagy mert erről kell beszélnünk. Mi is az igazság akkor.?  - idegesen elneveti magát.
És némi csalódottságot is látok az arcán. Nem akartam megbántani, de nem hagyhatom azt sem hogy meg gondolatlanul tegyünk batmit is. Épp elég volt az az elsietett csók is. Hisz nem is ismerjük még egymást. És egyébként sem fogom csak igy, egy vacsora meg egy csók után bele vetni magam semmibe.
    - Ne haragudj, nem kell valszolnod. Adjunk időt meg esélyt annak hogy megismerjük egymást normálisan. Benne vagy.? - kérdezi és reménykedve mered rám,a válaszomat várva. Közben kinyitja a kocsit is.
    - Rendben ez egy jó ötlet. Nos Milán tényleg köszönök mindent, remélem még lesz esélyünk meg ismételni. Most viszont már tényleg mennem kell. - Kipattan a kocsiból, és mint egy igazi úriember ki nyitja előttem az ajtót.
A kocsimhoz kísér és el köszönünk egymástól.
    - Hát akkor jóéjt Léna. Nagyon örülök hogy találkoztunk és rám szántad az estédet. - búcsúzik. Gyengéd puszit lehelek az arcára és beülök a kocsimban.
    - Jóéjt Milán. Egy élmény volt. - mondom majd el hajtok.

Fucking love.. Where stories live. Discover now