56.

46 0 0
                                    

35.Fejezet
                      • Marcel •

Fogalmam sem volt hogy hova jövünk, de mikor meg láttam az ajtóban álló jól öltözött nem agyon drogozott fejű fiút őszintén örültem hogy nem az egyik lecsúszott haverjukal beszélt akikkel nem szívesen jönnék össze egy bulira.
    - Még egy kör. - emeli fel a jageres üveget Noah.
    - Jöhet. - válaszolja egyszerre a két lány. Klaus és Nat már ki dőltek de ők még nagyon is bírják. Tölt mindenkinek meg isszuk és bele kezdünk még egy kör unó-ba. Közben Léna be kapcsolja a zenét.
    - Héj nem alszunk. - rázza fel Natot és Klaust, majd táncolni kezd. Mosolyogva figyelm mit csinál, táncol, majd iszik. Fel pattan a konyha pultra és ott folytatja a táncot.
    - Marcel te jössz. - csettint egyet az arcom elött Vera.
    - Ohh bocsánat. UNÓÓ. - kiáltom nevetve és le teszem az utolsó előtti kártyát a kezemből. Körbe nézek de Léna már nincs a helyiségben, biztos csak körbe járja a házat. El telt két óra és Nat meg Kalus újra köztünk vannak, viszont újra be rúgtak. Mind részegek vagyunk és Léna még mindíg nem jött vissza.
    - Héj Léna hol lehet már két órája.? - nézek a többiekre de mindenki csak meg vonja a vállát. Noah fel pattan és fel megy a lépcsőn. Utánna megyek és látom hogy az ajtóban állva néz valamit. Oda sétálok és meg látom hogy mit néz annyira. Léna az ágyon játszik egy tenyérnyi kutyusal. Csak ott állunk és nézzük őket mikor fel kapja a fejét.
    - Ohh héj sziasztok. - mondja nehezen forgó nyelvel.
    - Hát te meg mit csinálsz itt.?  - rá mosolygok majd mellé ülök és én is meg simogatom a kutyát.
    - Hát én csak meg találtam Noah dugi piáját,de el fogyott bocsi. - vigyorog a még mindíg az ajtóban ácsorgó fiúra.
    - Aztán találkoztam ezzel a kis cukorfalatal és itt maradtam vele. Amúgy tudjátok mire gondoltam.? - rám néz kis kutya szemekkel. Biztos valami totál őrültséget talált ki már megint.
    - Na mit.? - kérdezi Zénó és ő is a kis kutyát veszi célba.
    - Hát hogy Noah úgyis tetovál, és csinalhatna nekünk közös tetkót. - csettint egyet és fel pattan. Át rohan a másik szobába és mi követjük. A másik szoba tele van rajzokkal tintával és minden tetováláshoz szükséges cuccal. Ohh csak nehogy azt találja ki hogy majd ő tetovál mindannyiunkra. Az lenne aztán a szép mutatvány.
Még mindíg nem tartom jó ötletnek ezt a tetoválás dolgot, de túl részeg vagyok ahoz hogy rendesen át gondoljam a dolgot. És már amúgyis csak én vagyok hátra. Be fekszek a székbe és oda tartom a csuklómat.
Egyforma pici ejfel tornyos tetkót készített nekünk,nem is néz ki olyan rosszul. Ittunk még és táncoltunk, aztán fel ajánlotta Noah hogy aludjunk nálla. Bele mentünk mert egyikőnk sincs olyan állapotban hogy vezetni tudjon. Szóval én Lénával fekszek le egy szobába.
    - Szeretlek Léna. - sutogom a fülébe.
    - Én is téged. - motyogja,de mikor rá nézek már alszik is.
    - De én szerelemmel szeretlek, bárcsak ezt te is tudnád. - fejezem be a mondani valomat az alvó Lénának.
Be takarom és ahogy át ölelem szinte azonnal el is nyom az álom engem is.

Fucking love.. Where stories live. Discover now