19.

87 2 0
                                    

Bemegyünk a fürdőbe, és el látom a sérüléseit. Bele telik kb egy órába, ugyanis miután leveszi a pólóját elég nehezen megy a koncentrálás. Mire vissza érünk a nappaliba már mindenki haza ment és a romokat is össze takarították.
Már csak Vera beszélget Milán barátjával Klaus azt hiszem így hívják. Nem vagyok benne biztos mert még mindíg részeg vagyok. Meg Laura telefonál a barátjával ahogy azt a szavaiból ki veszem. Leülünk mi is a kanapéra,Laura gyorsan leteszi a telefont és ránk pillanat.
    - Jól vagytok.?  Minden rendben van.? - néz ránk aggódó pillanatásal.
    - Igen, azt hiszem. annyira sajnálom szívem. Nem akartam így elrontani a bulidat. - mondom, őszintén.
    - Semmi baj, meg érdemelte az a két rohadék amit kapott. És amúgyis nincs jó buli balhé nélkül, ami a buli véget jelenti.. - neveti el magát, és mind vele nevetünk. Milán mellkasára hajtom a fejem. Mindenki figyelme ránk szegeződik.
    - Úgy látom titeket is össze hozozz ez a „akkor mindenki aggódjon Milán és Klaus miatt„ - még hangosabban nevet mellettünk Laura. Úristen nem is tudom mi ütött belém, gyorsan fel ülök inkább.
    - Nem minket nem is. - Érzem hogy elvörösödök. A kezembe veszek egy párnát és bele temetem az arcom. Mindenki nevet körülöttem. Milán a hátamra teszi a kezét és végig simít rajta.
    - Jólvan bébi, kár lenne előttük titkolni. - mondja, mire fel kapom a fejem. Mi az ördögről beszél.?
    -Mondjuk el nekik hogy míg a fürdőben voltunk bele szerettél a has izmomba. - viccelődik, úgy látom már egész jól van.
     - De amúgy most viccet félre téve. Kiket hozott össze ez a kis balhé.
    - Néz csak oldalra bátyus. - mondja Laura mire egyszerre oda nézünk, és azt látjuk hogy Vera és Klaus épp egymást falják.
   - Héj tesó menjetek már szobára. - viccelődik Milán. Hmm... Elég jó kis csapat maradt itt egyébként, élvezem a társaságukat.
    - Héj hagyd már őket. - bököm oldalba.
    - Mi van féltékeny vagy hogy neked csak a has izmodba szerettek bele.?  - kérdezi nevetve Laura.
    - Ha már itt tartunk,igen egy kicsit az vagyok. Én is meg érdemelnék egy két puszit. - mondja, színlelt felháborodottságal. Mire nyomok egy puszit a nyakára. Mert csak odáig tudtam magam felhúzni.
Beszélgetünk még egy darabig. Veráék bejelentik hogy ők el mennek klaushoz Laura is fel megy a szobájába és csak ketten maradtunk.
    - Nekem is lassan mennem kéne.- kezdem a búcsúzkodást. De gyorsan a szavamba vág.
    - De még ki se jozanodtál. Majd én el viszlek akkor. - ajánlkozik.
    - Nem arról szó sem lehet, meg te se józanodtál ki. És ma már így is épp elég bajba kerültél miattam.
    - Jó akkor maradj itt. - ajánlja fel .
Bele megyek hogy a szobájában aludjak vele. Lezuhanyzok majd mikor vissza jön ő is a zuhanyozásból, még mindig törölközőben állok a nyitott szekrénye előtt.
    - Segítenél.?  Nem érem el a pólóidat.Le vennél nekem egyet?- kérem nevetve. Le vesz egy fekete pólót, bele bújok. A tükörből látom hogy míg én öltözök,ő végig méri minden porcikámat. Gyorsan be bújok az ágyba, és ő is mellém fekszik, a lábunk össze ér a takaró alatt. Egyenlőre ennyi is elég gondolom.
    - Örülök hogy itt vagy és velem alszol. - mondja, mire közelebb bújok hozzá.
    - Én is örülök hogy végül így döntöttem. - fel könyökölök, egymást nézzük, gyönyörű szemei rabul ejtettek. Majd közel hajol és megcsókol,ajka szinte már össze olvad az enyémel. Végig futatom ujjaimat tökéletes has izmán, aztán mellkasára hajtom a fejem, benyúl a póló alá és elkezdi cirógatni a hátam. Egy darabig csendben vagyunk, nem szólunj egy szót sem, csak élvezzük ezt a kis időt ami tökéletes, és csak a miénk.
    - Szeretném ha ez valóságos lenne. - sóhajtom egy kis idő után.
    - De hát ez a valóság, szépségem. - mondja majd bekapcsolja a tévét. Bele kezdünk egy romantikus filmbe, beszélgetünk még közben. Én a filmet nézem, míg ő végig engem néz. Fel ülök hogy igyak egy korty vizet. Mielőtt vissza fekszek a tökéletesen kidolgozott mellkasára, fölé hajolok és szenvedéjesen meg csókolom, fura de most úgy érzem magam vele mintha már régóta együtt lennék, és tudom ő is hasonlóképp érez.
    - Jóéjt Milán.
    - Jóéjt szépségem. A világ legboldogabb fiújává tettél azzal hogy tudom reggel melletted ébredhetek. - mondja miközben a fülem mögé simitja a hajamat.
Nézzük tovább a filmet, majd egyszer csak el nyom minket az álom.

                                                

Fucking love.. Where stories live. Discover now