4.

184 3 0
                                    

Átöltöztem és már be is álltam a púlt mögé,mindenki eltűnt csak a pékeket hallom hátul mozgolódni.
A vásárlók is jönnek mennek. Kellemesen telik itt az első munka napom,azt hiszem meg kaptam életem álom munkáját. Nagyon boldog vagyok és ez csak fokozódik,mikor meg pillanatom őt, épp erre tart,élőben még százszor jobban néz ki mint a képeken. Magas, izmos és ha ez még nem lenne elég a tetoválásai egyszerűen vonzzák a tekintetemet. Tudni illik én meg vagyok őrűlve a tetoválásokért. Szökés barna haja tökéletesen belőve és az a mosoly, azonnal bele szerettem a mosolyába és gödröcskékbe amik az arcán jelentek meg. Mingyárt elolvadok pusztán már csak a látványtól is.
Istenem annyira tökéletes. Belép az ajtón de rám se néz, csak megy hátra. Szóljak neki hogy oda nem mehet be? Nem tudom mit tegyek olyan magabiztos léptekkel halad mintha már ismerné itt a járást. Gondolataimból a főnököm markáns, erős hangja szakít ki."- szia fiam merre jártál.? Mi a baj.? Olyan letört vagy." - Hallom a szavait.
Fiam.? Ez most csak egy hülye vicc ugye? Ohh te jóságos ég ez nem lehet igaz.. A főnököm fiával beszélgettem és meg is bántottam.? Ne, ez nem lehet igaz,miért pont ő és miért pont én? Miért engem talált meg?
Hát ez elég ciki, érzem hogy szédülni kezdek és alig kapok levegőt. Ki kell mennem most..! Hátra megyek és szólok a főnöknek hogy rosszul érzem magam és ki kell mennem a levegőre. Együtt érzőn bólint és be áll a pult mögé. Fel kapom a cigimet és ki sietek a hátsó kertbe, remegő kézzel rágyújtok. Nézem a hatalmas fákat,és azon merengek hogy hogyan történhetett ez.
Ekkor halk lépéseket hallok,nyugodtan felnézek de mikor meglátom ki áll mellettem úgy megijedek hogy majdnem fel borulok a székkel.
De hírtelen megragadja a kezem és magához von, nem hagyja hogy elesek.
Mélyen a szemembe néz, uram isten az a gyönyörű barna szempár engem néz, és erős karja a kezemen meg a csípőmön pihen. Igen, mostmár biztos, hogy van első látásra szerelem.
Nee..! Léna nem lehetnek ilyen érzéseid iránta ő a főnököd fia..! És amúgy sem kell neked kapcsolat se semmi.- gondolom.
Gondolataimbol az ő hagja szakít ki.
-Jól vagy? - kérdezi, de én csak egy néma bólintásal válaszolok.
Istenem még a hangja is csak még szexibbé teszi. Ezt a helyzetet meg még kínosabbá.
-Te vagy itt az új lány?. - teszi fel a következő kérdését, miközben még mindig a karjában tart.
Gyorsan össze szedem magam és talpra állok. Majd mosolyt erőltetve válaszolok mind2 kérdésére.
- jól vagyok köszönöm. És igen én vagyok az „az új lány".- ezt kicsit gúnyosan mondom, hisz elég meg alázó az "új lány" jelzés.
-Na és te vagy a főnök fia.? - kérdezem alig hallható hangon.
De ő csak el neveti magát, mintha olyan vicces dolgot kérdeztem volna.. Pedig ez egyáltalán nem vicces.
-Igen én vagyok. De megkérdezhetem hogy miért rohantál ki egyből miután meg jöttem.? - kérdezi erőltetett nyugodtságal.
-Öhhm én csak. - csupán ennyi jön ki a számon.

Fucking love.. حيث تعيش القصص. اكتشف الآن