13.

91 2 0
                                    

Már délelőtt tíz van, mikor felébredek. Picsába el fogok késni, ki pattanok az ágyból. Lemegyek anya épp kaját csinál a kicsiknek.
    - Jóreggelt, öhhm anya ne haragudj hogy tegnap csak úgy itt hagytunk neked Molyt is. - mondom majd futólag nyomok egy puszik a picik fejére,és már szaladok is zuhanyozni.
Vissza megyek a szobámba, nagyon gyorsan felöltözök. Egy fehér csipkés épp hogy a combom közepéig érő ruhát veszek fel, és bele bújok a tegnapi fekete magassarkúmba. Meg csinálom a hajam és sminkem, még egyszer megnézem magam a tükörbe. Fel kapom a munkás ruhámat és le sietek a lépcsőn, bedobom a táskámba. Mikor vissza térek a konyhába már Vera is az asztalnál ül. Leülök közéjük hogy én is bekapjak pár falatot.
    - Jóreggelt, hogy a picsába csinálod hogy alig ébredés után ilyen gyönyörűen ülsz asztalhoz.? - kérdezi Vera
    - Hát csak az én lányom. - vágja rá rögtön anya mosolyogva.
    - Igen Zsuzsi ez látszik is, hisz ti olyan gyönyörűek vagytok korán reggel is, mig én... - nem hagyom hogy befejeze az önsanyargatását és a szavába vágok.
    - Baba te még kócosan és köntösben is csodálatosan nézel ki. Esküszöm ha leszbikusok lennék tuti „minden percben rajtad lógnék„- kacsintok. Majd mind ketten nevelésben törünk ki.
    - Na lányok ne a kicsik előtt beszéljetek már ezt meg. - mordul ránk anya.
Neki látunk a „reggelinek„ közben megbeszéljük Verával ami tegnap elmaradt. Anya is figyelmesen végig hallgatja. Megnézem az időt már fél tizen kettő, fel kapom a farmer dzsekimet, mindenkitől elköszönök és már indulok is. Kifelé menet Vera még utannam kiált.
    - Ne felejtsd el hogy hivatalosak vagyunk Laura esti bulijára.
    - Basszus teljesen meg is feledkeztem róla. De oké, majd gyere át és itt elkészülünk. - mondom
    - Rendben, akkor este tali. - rám mosolyog.
Beülök a kocsiba és tövig nyomom a gázt, időben beérek a munkába és már át is vettem a műszakomat. Kellemes nyugodtságban tellik el a délutánom. Épp zárni készülök mikor betoppan Milán, abban a pillanatban kővé dermedek ahogy meglátom.
    - Szia.- üdvözöl széles mosollyal.
    - Ohh héj, szia Milán. Miújság.?  Hogy hogy te itt.?
    - Hát igazából arra gondoltam hogy haza vinnélek aztan el mehetnénk valahová, persze csak ha van hozzá kedved. - mondja, és közbe zavartan piszkálja a körmét.
    - Jó lenne, de nem lehet. Sietnem kell haza mert barátnőm már ott vár rám, hivatalosak vagyunk egy buliba és meg öl ha nem megyek el. - mondom sajnálkozva.
    - Ohh értem. Hát akkor siess ne várasd meg, és érezd jól magad a buliban. - ezzel búcsúzik is.
Egy pillanatig még bámulok utánna, majd gyorsan bezárok és haza sietek.

Fucking love.. Where stories live. Discover now