33.

68 3 0
                                    

14.Fejezet
                                  • Veronika •

Haza vittük Lauráékat és már úton vagyunk hozzám mikor meg szólal Kalus telefonja. Milán hívja.
    - Felvenéd kicsim és ki hangosítanád.? - kérdezi.
    - Persze. - válaszolom majd   fogadom a hívást és ki hangosítom.
    - Szia haver, az van hogy nem kell értem jönöd Lénával maradok. - szól bele Milán.
    - Csáó haver, rendben akkor majd reggel vagy amikor kell el ugrok érted. - válaszolja rögtön Kalus.
    - És te akkor Verával töltöd az éjszakát.? - érzek némi incselkedést a hangjában.
    - Igen, már úton vagyunk hozzájuk.
    - Okés haver, aztán csak ügyesen úgy ahogy tanítottam. - húzza Kalus agyát.
    - Ne legyél már barom. Ki vagy hangosítva, és ha nem haragszol akkor a saját teknikámat vetem be. - nevet fel hangosan. Kicsit sem zavartatják magukat hogy én is itt vagyok és gondolom Léna is Milán mellett ül épp. Barmok.
    - Jólvan, akkor majd holnap. Sziasztok. - köszön el, nevetve majd leteszi.
Haza érünk, apu még ébren van.
    - Sziasztok. - köszön mikor belépünk a nappaliba.
    - Szia apa, ő Kalus a barátom. Klaus ő itt az apukám. - mutatom be őket egymásnak.
     - Nagyon örülök. Ottó. - nyújt kezet  apu.
    - Részemről a szerencse uram. - mondja miközben kezet fognak.
    - Mien volt a buli.? - érdeklődik apu.
    - Jó volt, igaz hogy csináltunk egy kis zűrzavart de Zénó el simította. - válaszolom és kibújnok a cipőmből. Már nagyon nyomta a lábamat.
    - Egy kis zűrzavart.?  - néz ránk.
    - Vera meg Léna majdnem fél holtra vertek egy lányt. - büszkén ujságolja Klaus.
    - Micsoda.?  De jól vagy?  És Léna.? - mered rám apu.
    - Igen apa ne aggódj már annyit. Jól vagyok és Léna is otthon van már a barátjával. - nyugtatom meg.
    - Akkor jólvan. De mi történt,amiért mind ketten neki mentetek a lánynak.? - faggat tovább.
    - Semmi komoly. De majd holnap mindent elmesélek oké.?  Most viszont fogom a barátom és fel megyünk a szobámba. - mosolygok apura majd meg fogom Kalus kezét és fel megyünk.
    - Rendben, de Vera. - szól utánunk apu.
    - Igen apa.? - nézek vissza rá.
    - Semmi kicsim menjetek csak. - mosolyog. Tuti valamit a szexről akart mondani,de örülök hogy nem mondott semmit végül. Nagyon ciki lett volna itt hallgatni ahogy a szex veszéjeiről hadovál miközben itt áll mellettem Klaus is. Akivel nem mellesleg pont arra készülünk hogy a veszéjes játékot űzük. Na jó ez most úgy hangzott mintha egy kiéhezett prosti mondta volna.
Be megyünk a szobámba és Klaus ledobja magát az ágyra. Én bemegyek a gardróbba és gyorsan át öltözök. Majd a tükörhöz lépek hogy lemossam a sminkem.
    - Elég jófejnek tűnik apukád. - mondja halkan, miközben hátulról átölel.
    - Igen az,időnként viszont képes az agyamra menni. - megfordulok és adok a szájára egy csókot.
    - Minden szülő ilyen. Várj csak majd mikor megismered az én családomat. - nevet.
    - Miért.?  Mi a baj a családoddal.? - nézek rá kíváncsian, közbe laza kontyba fogom a hajam.
    - Igazából csak nagyon kiváncsiak, meg okoskodnak folyton. Anyámról meg ne is beszéljünk na ő aztán az igazán nehéz eset. - mondja nevetve.
    - Miért mien az anyád. - fagatom tovább.
    - Túl fontoskodó mindig, neki soha nem tetszik semmi. Nagyon kevés ember van akit el visel és tetszik neki. De inkább nem is beszélek róla többet. A végén meg elhagysz a rémes családom miatt. - válaszolja nevetve,majd ovatosan az ágyra lök.
    - És én tetszeni fogok neki.? - nézek fel rá.
    - Nincs olyan ember akinek te ne tetszenél édesem. Ne izgulj téged imádni fog az anyám is. - mondja, majd megcsókol.
    - Remélem igazad lesz. - mondom majd a távirányítóért nyúlok.
    - Mit nézzünk.?
    - Én csak téged szeretnélek nézni. - mondja és el mosolyodik. Azok az édes gödröcskék azonnal meg jelenek az arcán. Annyira édes és ugyanakkor őrülten szexi. Szívem szerint minden egyes percben rá vetném magam.
    - Haha... De most komolyan mit indítsak el.?  - vonom fel a szemöldököm.
    - Nekem mindegy amit szeretnél. - feleli, közben ki bújik a cipőjéből, meg szabadul a nadrágtól és a pólótol is és csak egy szál boxerben áll elöttem. Istenem az a test, azt hiszem a nyálam is ki folyt egy kicsit. Csak dermedten bámulok rá, örömmel nézném ezt a tökéletes testet minden nap minden percében.
    - Na mi van.?  Nem kapcsolsz filmet.? - zavarja meg a gondolataimat.
    - Jah de, már kapcsolom is. - be fekszünk az ágyba és elindítom a „Miután összecsaptunk" című filmet  hozzá bújok és nézzük.
Egy idő után el kezdi csókolgatni a nyakamat. Olyan jó érzés minden egyes érintése. Fölém tornyosul és most a számat veszi birtokba.
    - Iszonyúan kivánlak. - suttogja a fülembe. Istenem azt akarom hogy most azonnal le tépje a ruháimat. Megcsókolom és most én kerekedek felül. Lovagló ülésben helyezkedek el rajta, nálam az irányítás és ez tetszik. Sőt mi több imádom ezt az érzést.
     - Azt érzem bébi. - mondom miközben be nyúlok a boxerébe és meg markolom kő kemény férfiasságát. Mire alig hallhatóan fel nyög. Ahogy meghallom az újabb nyögését egyre bátrabb mozdulatokkal izgatom tovább. Meg csókolom majd fel állok és meg szabadulok a ruháimtól. Lehajolok és a nyakát csókolom lefelé haladok egészen a hasáig de ott meg állok. Fel nézek rá, és látom az arcán hogy azt várja mikor veszem már a számba, de nem teszem inkább csak újra meg csókolom. De fölém kerekedik és le szorítja a kezeimet.
    - Ne kínozz bébi. - lihegi a nyakamba. A lábamat a csípője köré  fonom, úgy húzom közelebb.
    - Akarlak bébi. - mondom és közben le tolom a boxerét.
    - Nagyon meg foglak dugni tudod ugye.? - mondja vigyorogva míg fel  tépi az óvszer csomagolását.
     - Csak ne hogy én dugjalak meg téged édes. - mondom és kiveszem a kezéből a gumit. Gyorsan fel húzom rá, és lovagló ülésben helyezkedek el rajta.
    - Ez az bébi. - nyög fel mikor el kezdek rajta mozogni. Megragadja a csípőmet és úgy kezd el mozogni alattam,velem egy ütemben. Figyelek hogy egyenletesen lélegezzek.
    - Várj bébi. - szól rám.
    - Mi a baj bébi.? - nézek le rá. Úristen valamit rosszul csináltam.?
    - Nyugi bébi nincs baj,imádom ahogy a farkamon ugrálsz. - Vigyorog.
    - De nem szeretek alul lenni. - át fordít a hátamra és belém hatol miközben meg csókol. Olyan lassan és őrjítően mozog bennem. Panaszosan fel nyögök.
    - Gyorsítsak bébi.? - lihegi vigyorogva. Úgy látom nem csak én imádom ha a kezemben van az irányítás. Bólintok, mire egyre keményebben ostromolja a testem. Hangosan nyögök fel minden döfésnél. Istenem de jól csinálja.
     - Ahh ez az bébi, ne hagyd abba. - kiáltom mikor el jutok a csúcsra. Rögtön utánam ő is el sül és kifulladva gördül le rólam.
    - Istenem, bébi nagyon jó vagy. - szólal meg egy kis idő után. Én még mindig szótlanul fekszek a rózsaszín ködben úszva.
    - Te is édes, te is. - mondom még mindig levegő után kapkodva. Lehúzza a gumit és a kukába dobaj. Be fekszik az ágyba mire én egyből a mellkasára hajtom a fejem.
     - Na kicsim mostmár nézzük a filmet. - mondja viccesen.
    - Nézzük.! - válaszolom, és rá nyomok az iditás gombra. Nézzük egy darabig a filmet, de már alig bírom nyitva tartani a szemem. Nyomok egy puszik a mellére és ahogy lehunyom a szemem el is nyom az álom.

Fucking love.. Where stories live. Discover now