14.

86 2 0
                                    

6.Fejezet

•Léna•

Haza érek és meghallom a szobámból ki szűrődő zenét. Szuper,Vera már itt van. Belépek a szobám ajtaján,látom hogy a ruháimat próbálgatja.
- Szia, ilyen hamar haza is értél.? - teszi fel a kérdést vigyorogva. Közben én ledobom magam az ágyra.
- Haha nagyon vicces,egyébként mit csinálsz te itt?. - kérdezem felhúzott szemöldökkel, és a padlón heverő ruháimra mutatok.
- Hát nem látod.? Épp próbálom eldönteni meik ruhádat vegyem fel ma este. Az én gönceim közt nem találtam olyat ami illene a mai estéhez. - könyörgő pillantást vet rám. Bár úgy is tudom ha nemet mondok is,ilveszi amit akar.
- Jólvan, csak szedd össze őket a földről. Tudod hogy szívesen kölcsön adom minden cuccom, de azt utálom ha szanaszét dobálsz mindent. - mondom,majd fel állok hogy segítsek neki rendet rakni.
- Hagyd csak ezt,majd én össze pakolom, te inkább menj füröj és készülődj. Nem érünk rá még nem is vettem semmit Laurának szóval még azt is el kell intézni.
- Ne aggódj erre, gondoltam helyetted is. Haza felé beugrottam a plázába, mert kellett egy ruha ma estére és közbe csináltattam párat a közös képeinkből, vettem hozzá egy nagy csokor vörös rózsát Laura kedvencét és egy óriás csokit természetesen azt is a kedvencéből. Ezt adod te neki. - mondom. Büszke mosolyal.
- Ahh szuper vagy köszönöm. Mit is kezdenék én nélküled. - hálálkodik és átölel.
- Hát kb csak a fejedet is elhagynád szívem. - ugratom.
- Ez igaz. De még mindig van egy baj.
- És mégis mi az.?
- Te nem vettél neki semmit.
- Ahhj te kis buta, ilyen kezdőnek nézel? Vettem egy üveg „Österreich Gold„ pezsgőt meg egy nagy üveg jagert.- mondom vigyorogva. Közben elindulok a fürdő felé.
- Lent vannak a konyhában, menj nézd meg ha nem hiszel nekem. - kiáltom vissza neki. Lezuhanyoznok, magam köré tekerem a törölközőt és vissza megyek a szobámba.
- Látom megtaláltad a bort is. - mondom miközbe belépek a gardróbba. Vera már oda akasztotta az új szürke, hossúujú ruhámat. Talán kicsit jóval kivágottabb a kelleténéde nekem tetszik. Azonnal bele szeretem ahogy megláttam a boltban felakasztva. Fel veszem és vissza megyek a barátnőmhöz aki már fel van öltözve. A fekete csipkés ruhám mellett döntött. Nagyon jól áll rajta.
- Igen. Töltöttem neked is. Tudnál segíteni a cipzáral.? - kérdezi. Mire egyből oda lépek és fel húzom.
- Csodálatosan nézel ki, esküszöm te leszel az este csillaga. Még az ünnepeltet is túl fogod szárnyalni. - újongok.
- Persze persze. De mindneki tudja hogy az este igazi csillaga te leszel..
- Pontosan kedves barátnőm, veled az oldalamon. - nyugtatom, miközben lehúzom a poharamban lévő bort. A tükör előtt állunk és a lehető leggyorsabban megcsináljuk a sminkünket és a hajunkat. Bele bujunk a cipőnkbe és elindultunk lefelé. Belépünk a konyhába anya épp Márkal (nevelő apám) beszélget.
- Úristen lányok csodaszépek vagytok. -Márk elismerően végig néz rajtunk.
- Köszönjük Márk, de szerintem Vera visz mindent. - mondom, közben a barátnőm válára teszem a kezem.
- Gyertek csajok had csináljak rólatok egy képet és már mehetek is. - közelít felénk anya kamerával a kezében.
Csinált vagy 10 képet. Fel kapjuk az asztalról az ajándékokat lehúzom a poharamba maradt boromat és már búcsúzunk is. anya büszkén néz ránk, és megölel mind kettőnket. Berakjuk a hátsó ülésre a cuccokat és elindulunk.
Út közben bömböl a zene, és egy „cigit„ is el szívunk. Jól indul az este.
Mikor oda érünk a ház ablakában mar villognak a fények és dübörög a zene. Kiszálunk a kocsiból, az ajtó előtt még egyszer meg erősítjük hogy jól nézünk ki és be csengek.

Fucking love.. Where stories live. Discover now