16.

84 2 0
                                    

7.Fejezet

                                                        •Milán•

Semmi kedvem ehhez a bulihoz, de csak a húgom születésnapja van, és Klaus most robbant be a szobámba
    - Ahhj haver mi van veled.? Öltözz és menjünk le, már ki tikadtam és innék valamit. - mondja és hozzám vágja az egyik fekete pólómat. Nincs mit tenni kénytelen vagyok lemenni vele. Felkapom magamra a pólót bele bújok a cipőbe és már megyünk is.
    - Először menjünk a konyhába és igyunk valamit. - javasolom és be fordulok az ajtón.
- Oho whisky ez kell most nekem. - mondja és megragadja az üveget. Én csak cólát iszok. Ez a barom ugyis szét csapja majd magát szokásához híven, és nekem kell majd haza vinnem. Felemelem a poharam.
    - Egészség tesó.
    - Ne szivas már, igyál valami rendes italt. - mondja el szörnyedve.
    - Nem, nem jó ez nekem. Amúgy is mit gondolsz ki fog haza vinni ha megint kiütöd magad.?
    - Senki kocsival vagyok. És különben is, múltkor sem zavartattad magad hogy részegen kellett vezetned.
    - Nem mégegyszer nem ülhetsz piásan a volán mögé. És a múltkori esetet meg inkább felejtsük is el. Jó nekem így is, amúgy se sok kedvem volt ehez a bulihoz tehát ne nehezitsd meg te is oké.? - elég hangosan kell beszélnem ahoz hogy kicsit túl kiabáltam a zenét.
    - Jó, de héj haver lazíts már egy kicsit. - mondja majd elindul a tömeg közepe felé. Követem én is, meg kell keresnem a húgomat. Körbe nézek és akkor látom meg őt. Épp Laurával táncol, istenem olyan gyönyörű most is. De mit keres itt.? És egyáltalán honnan ismeri a húgom.?
Rám néz,és mikor észre veszi hogy őt figyelem hirtelen el fordítja a fejét, de túl lassú és el kapom a tekintetét.
Idegesen Laurához fordul és kérdez valamit. A húgom rám néz el neveti magát majd válaszol neki. Rólam beszélnek.? Ahh nem hiszem.. Aztán észre veszem hogy az a csaj aki Léna mellett áll el kezd megetetni és közbe mosolyogva mond valamit. Tehát tényleg rólam beszélnek.. Ez már biztos. Klaus elém áll pont el takarva őt, kicsit arrébb állok és tovább figyelem.
    - Mivan tesó, kit nézel annyira.?
    - Ott a húgom mellett az a dögös vörös csaj szűrkébe,látod.? - kérdezem
    - Igen elég szemre való kis pipi. - mondja. Már most be van rúgva, csak akkor szokta a „pipi„ és más jelzőket használni.
    - Fejezd be te seggfej. Ő az a lány akiről beszéltem, akit elvittem vacsorázni tudod tesó. - mondom kicsit idegesen, mert már nem látom sehol.
    - Az szép tesó, és most mi lesz.
Megpróbálsz a közelébe kerülni.?
    - Nem tudom még. - mondom és elindulok a húgom felé.
    - Szia boldog szülinapot hugi,az a lány Léna. Honnan ismered.? És hova tűnt.?- kérdezem ingerülten, közben a tekintetemel a nappalit pásztázom hátha meglátom valahol.
    - Ohh szia Milán kösz, osztálytársak voltunk és jóban lettünk. Kiment cigizni miért.?
    - Semmi különös csak furának tartottam hogy hirtelen csak eltünt. - hazudom.
    - Tudom Milán, hogy Léna az a lány akibe bele estél. És így már teljesen meg is értelek. - mondja kuncogva.
    - Ahhj Laura ne beszélj hülyeségeket. - mondom majd ott hagyom őket. Hallom hogy rólam beszélnek még, de nem törődök vele. Kimegyek a verandára, ott ül a hintaágyon.
Oda megyek és leülök mellé.
    - Szia Léna. - köszönök, de alig jön ki hang a számon.

Fucking love.. Where stories live. Discover now