- Szia Milán. Mi a helyzet.? - kérdezi nehezen forgó nyelvel. Be van rúgva.?
- Semmi különös, láttam hogy kijöttél és nos én csak gondoltam megnézem jól vagy e.
- Igen jól vagyok csak kellet egy kis friss levegő. - feleli egyből. Alig bírom vissza tartani a nevetésemet. Olyan édes ahogy itt próbálja össze rakni a szavakat. Több,kevesebb sikerrel sikerül is neki.
- Értem. És egyébként mien a buli.? - kérdezem, bár gondolom mien választ fog adni.
- Nagyon szuper, igazság szerint elég rég voltam már akarmien buliban is. Laurával is rég találkoztunk, öhhm kicsit be is rúgtam ahogy azt gondolom észre is vetted. Ohh és jah majdnem el is felejtettem megtudtam hogy te vagy Laura bátyja. Ez volt az estém fény pontja egyébként. - hadarja és közben erősen gesztikulál, meg mutogat majdnem le üt annyira. De ez csak még édesebbé teszi. Akaratlanul is elmosolyodok miközben hallgatom. Ezt észre veszi és zavarában elhallgat.
- És ez változtat valamit azon hogy megismerjük egymást, és esetleges ki alakuljon majd bármi is köztünk.? - teszem fel a nagy kérdést kicsit idegesen
- Hát nem tudom.. Azt hiszem most nem igazán vagyok olyan helyzetben hogy okos döntéseket tudjak hozni. Meg beszélhetnénk ezt máskor Milán.? Kérlek... - könyörgő pillantást vet rám. Együtt értőn bólintok, igazából én sem akarom hogy részegen teszem fel most el hajtson vagy épp fordítva. Tudom lehetnék most köcsög és
kihasználhatnám a helyzet gyengeségét de nem teszem meg. Vele nem..!
- Rendben. De most szerintem menjünk vissza,a barátnőid biztosan keresnek már. - bólint. Vissza kisérem a házba, majd eltűnök a konyhába. Na mostmár szükségem van egy italra.
El telt két óra a beszélgetésünk óta, a kanapén ülök és figyelem Lénáékat. Tánc után kifuladtan dobja le magát a kanapé másik felén, észre se vette hogy én is ott vagyok.
Mellé telepszik egy szőke hajú nem túl magas fickó.
- Szia szépségem, már fel sem ismersz.?
- Szia Krisztián,de igen fel ismerlek. Hogy is felejthetném el azt az embert aki tönkre tette az életemet.? - hallom a beszélgetésüket. Na ez érdekesnek bizonyul. Tönkre tette az életét.? De mégis mivel.? Kicsit közelebb csúszok hozzájuk hogy jobban halljam a beszélgetést.
- Na szivi,ne mond már ezt. Én szerettelek és még most is szeretlek, nem akartalak megbántani. Tönkre tenni meg főképp nem.
Léna gúnyosan felnevet.
- Még hogy te engem szeretsz.? Ez nem igaz te is tudod jól. Ahogy az is hazugság hogy te valaha is szerettél.
Csak kellet egy hülye liba akit magba bolondithattál. Ha szeretünk valakit, nem csaljuk meg, nem alázuk meg, és nem szégyenitjük meg mindenki elött.- hallom fájdalomtól remegő hangját. Tehát ez a rohadék az exe.
- És most kérlek menj innen nem akarok veled beszélni sem. - mondja. De ez a szemét állat csak nem tágit és meg akarja csókolni. Fell forr bennem a vér és fel pattanok.
- Héj te rohadék nem hallottad hogy takarodj inen most azonnal.? - Ordítok rá .
YOU ARE READING
Fucking love..
Romance„A szerelem fel szabadít, és mindent meg ad amire csak vágysz.? Azt hiszed attól mert szereted,ő is szeretni fog téged.? Faszság..! Ne bízz a szerelemben mert mikor nem figyelsz mindent el vesz majd tőled. Nem hagy mást csak a kibaszott fájdalmat...