12.

108 2 0
                                    

5.Fejezet

•Léna•

Haza érek, elő halászom a telefonomat a táskámból és hanyatt fekszek az ágyamom. Bekapcsolom úristen egy csomó üzenet és tíz nem fogadott hívás vár. Persze hogy mind a barátnőmtől. Míg Milánal voltam teljesen meg is feledkeztem a telefonról. Kimegyek az erkélyemre meg gyújtok egy cigit és gyorsan vissza hívom. Amúgy is van miről beszámolnom neki. Harmadik csengés után fel is veszi. Olyan hangosan szól bele hogy majdnem ki kiejtem a kezemből a telefont.
- Szia csajszi, hol a fenében voltál.? És miért nem vetted fel azt a kura telefont.? - ordít a telefonba
- Szia. Ne haragudj baba, dolgom volt. - ezt olyan sejtelmes hangon mondom,hogy fel sikít a vonal túlsó felén.
- Na gyerünk mesélj el mindent.
- Jó de nem itt. Kapj fel valamit és gyere át, van mit mesélem.- mondom színlelt komolysággal. Még az a jó hogy csak két utcányira lakunk egymástól.
- Nem tudok én vigyázok Mollyra.
- Hozd öt is el lesz Mátéval, tudod hogy amúgy is szeretnek együtt játszani. - ez tényleg igy van, a két kis törpe imádja egymást.
- Jójó 3 perc és ott vagyunk. Főzz teát.! - utasít.
Gyorsan át öltözök egy rózsaszín együttesbe, és szaladok bekapcsolom a tea főzőt. Mikor kilépek a konyhából már nyílik is a bejárati ajtó. Mollyka azonnal a nyamaba ugrik. Máté is ki szaladt hozzá, és már rohannak is játszani.
- Na szia, mond mi az ami miatt ilyen gyorsan át kellett jönnöm.! - kérdezi a barátnőm miközben elsétál mellettem és eltűnik a konyhába.
Utánna megyek és leülök az asztalhoz, megvárom míg elkészíti a teát, elém teszi és mellém telepszik.
- Na szóval emlékszel hogy meséltem ma neked arról a fiúról akivel az este beszélgettem..
- Igen. Mi van vele.? - kérdezi. De én inkább iszok egy kortyot, így is kicsit elhúzva a válasz adást.
- Na mond már, most irtó kíváncsivá tettél.
- Hát kiderült hogy ő a főnököm fia, és ma be jött a pékségbe. És mikor meghallottam a beszélgetésünket úgy éreztem el fogyott az összes levegő a helyiségben és ki szaladtam. De ő egy kis idő után utánam jött és..
- Igen és.? Mi történt? Mesélj el mindent. - sikoltozva a szavamba vág.
- Hát igazából ott még semmi csak,majdnem fel borultam a székkel de ő elkapott és magához ölelt hogy el ne essek. Ott egy darabig a karjában ratott és a tekintetünk szinte már egybe olvadt, és ahh el sem hiszem de nem akartam hogy vége legyen. - mesélem. Miközben mutogatok és majdnem kiverem a kezéből a bögrét.
- Jólvan csipkerózsika azért el ne ájulj. - mondja sértetséget színlelve. De nem birja túl sokáig tartani a látszatot. Ahoz ő túl kíváncsi.
- Na és aztán.? Mi történt.? Mond már mert itt fogok meghalni a kíváncsiságtó. - mondja. De én csak elnevetem magam.
- Nyugi folytom, de előbb gyere van valamim aminek nagyon fogsz örülni.- bemegyünk a szobámba és elő veszem a vizipipámat. Elhuzza a szájat.
- Hűű ettől kéne el dobom az agyam.?- gúnyoskodik és ledobja magát az ágyamra.
- Nem te kis telhetetlen. Hanem ettől. - mikor kiveszem a fiokomból a fóliába csomagolt kis cumót egyből fel kapja a fejét.
- Ez az amire gondolok.? Hát persze hogy az.. De rossz vagy Léna. - mondja majd kacsint egyet.
- Igen az... Gyere tépjünk be.- keresgélek a zenék között és a kedvenc füves zenénk mellett döntök. Össze rakom a pipát és én is az ágyra hasalok.
- Na szóval ott tartottam hogy a karjaimban tartott. Aztán mikor elindultam vissza dolgozni akkor elém állt és el hívott vacsorázni. Persze először figyelembe se vetttem. Majd mikor már nem tudtam tőle dolgozni mert folyton a lábam alatt volt, végül igent mondtam neki és elment. - mondom majd bele szívok a pipába.
- És aztán? - türelmetlenkedik.
- Csak a lényeget mondom oké.? Tehát elmentem vele vacsorázni jó volt,sokat nevettünk minden aztán mikor el eredt az eső..na akkor megcsókoltam, de mikor meg akarta beszélni azt mondtam hogy hiba volt és nem jelentett semmit..- mondom de ezen már csak mindketten nevetünk mert olyan szinten be téptünk..
- Majd holnap megbeszéljük ezt. - úgy nevetünk már hogy majdnem leesünk az ágyról.
Beszélgettünk még minden hülyeségröl.. Majd egyszer csak elnyomott minket az álom.

Fucking love.. Where stories live. Discover now