4.Fejezet
• Milán •
Pár másodpercig még nézek utánna, és mosolyogva simítok végig az arcom ahova a búcsú pusziját nyomta.
Majd beszállok a kocsiba, be indítom és elindulok. A kezembe veszem a telefonomat és tárcsázom is a legjobb barátom Klaus számát. Ilyen meg nem volt, de tudom hogy ő az egyetlen aki nem gúnyol ki hogy ilyen érzéseim vannak egy lány iránt akit igazából még szinte nem is ismerek. Második csengés után fel is veszi.
- Szia tesó mond, mi a helyzet. - szól bele rekedt hangon. Mintha épp most ébredt volna.
- Szia haver, ne haragudj felkeltetelek?. - kérdezem bár tudom a választ.
- Igen, de nem baj mond miért hívtál.? - ilyen egy igazi barát, ha az éjszaka közepén hívom is ő felveszi.
- Öltözz mingyárt ott vagyok érted.
- Oké de mi van.? Mibe keveredtél már megint te barom.?
- Semmibe sem keveredtem most, csak beszélnünk kell és nem akarom ezt se nálatok se otthon. Mindent elmondok, csak öltözz 5 perc és ott vagyok. - mondom majd bontom a vonalat.
Beugrok egy közeli dohányboltba, és veszek egy doboz cigit meg egy cigi papírt. A pokolba is most a cigiről való leszokásal.
Mikor oda érek már a lépcsőház előtt cigizik.
- Ohh szia baby elvihetlek egy körre?. - kiabalom ki viccesen az ablakon keresztül. Gyorsan elnyomja a cigijét és be száll a kocsiba.
- Fejezd már be, a végén még fel vered az egész házat. - kiált rám nevetve.
- Jólvan már édes ne kéresd így magad.
- Jó de akkor megígéred hogy ezúttal óvatosabb leszel.? - mondja nyávogós hangon.
Ezek vagyunk mi. Folyton ugratjuk egymást ilyenekkel és még sok mással. Volt egy eset mikor egy idős pár buzinak nézett minket, de nem törődtünk vele. Miután elindultunk, kapcsolgatom a zenéket, egy jo kis füves zene mellett döntök.
- Na mond miről van szó. - szólal meg mellettem. Egy kihalt parkolóban megállok és le parkolok.
- Jójó már mondom is tesó. Na szóval van ez a lány akivel tegnap kezdtem el beszélgetni,ma kiderült hogy ő apám új alkalmazotja.- Itt megállok a mesélésben, elő veszem a cigi papírt, a cigit és a kis pakkot. De gyorsan kikapja a kezemből.
- Hagyd ezt majd én megcsinálom, te csak mesélj mi van ezzel a lánnyal.? - mondja majd elkezdi csinálni a cigit.
- Na el vittem ma vacsorázni,aztán beszélgettünk minden. Elmentünk sétálni az egyik parkba, eleredt az eső.
- A lényeget mond már haver. - szól rám türelmetlenül.
- Hát a lényeg csak annyi hogy megcsókolt. Aztán azt mondta semmit sem jelentett. De én tudom hogy ez nem igy van. Na mind1 is azért neked mesélem ezt el mert tudom, hogy te vagy az egyetlen aki nem tartja gáznak hogy elkezdtem érezni valamit egy olyan lány iránt akit szinte alig ismerek.
- Húú hát az gáz tesó. És haza vitted legalább vagy valami.?
- Nem mert kocsival volt de megbeszéltük hogy adunk időt ennek az ismerkedésnek. - magyarázom kicsit letörten.
Közben meg tekerte a cigit el szívtuk beszélgettünk még. Majd haza dobtam, én is haza mentem és be estem az ágyba.
YOU ARE READING
Fucking love..
Romance„A szerelem fel szabadít, és mindent meg ad amire csak vágysz.? Azt hiszed attól mert szereted,ő is szeretni fog téged.? Faszság..! Ne bízz a szerelemben mert mikor nem figyelsz mindent el vesz majd tőled. Nem hagy mást csak a kibaszott fájdalmat...