•Léna •Gyorsan el telt a fél nap, takarítottam,anyának segítettem főzni és voltam a körmösnél is.
Épp olvasok, mikor el kezd csörögni mellettem a telefon. Milán hív. Istenem erre vártam kb egész nap. Azonnal fel is veszem.
- Szia. - szólok bele vidáman a telefonban.
- Köszönöm a csodaszép virágokat, nagyon meg léptél vele. - mondom, és akaratlanul is mosolyogok.
- Szia, örülök hogy tetszik. Na mit mondasz egy vacsorára.? - kérdezi, boldogan.
- Én benne vagyok. - válaszolom és ki sétálok közben az erkélyre.
- Rendben, egy óra múlva mehetek érted.?
- Öhmm igen, egy óra múlva jó lesz. - mondom, azzal bontom is a vonalat és rohanok zuhanyozni.
A vadító vörös comb középig erő ruhám mellett döntök, egy fekete magassarkúval. Fel veszem a kedvenc nyakláncomat, és neki állok sminkelni. Be sütöm a hajamat is hogy lágy fürtökben hujon a vállamra. Azt hiszem kész vagyok mindennel. Ekkor megtallom a csengőt. Fel kapom a táskámat és le rohanok a lépcsőn. Márk már ajtót nyitott Milánnak, és az ajtóban beszélgetnek.
- Igen, vacsorázni viszem. Aztán ha bele egyezik szeretném haza vinni hogy meg nézzünk egy filmet vagy ilyesmi. - Mondja Milán épp mikor oda érek.
- Szia, látom ti már megismerkedtetek. - mondom mosolyogva. Milán csak bámul rám, nem tudom el dönteni hogy ámulatában vagy mert rosszul festek.
- Szia kicsim, csodaszép vagy. - néz rám elismerően Márk és körbe forgat.
- Köszönöm, igyekeztem. - mosolyok.
- Igen, nagyon jól nézel ki. Azta gyönyörű vagy. - szólal meg végre Milán is.
- Hát nagyon köszönöm. Na akkor mehetünk.? - kérdezem türelmetlenül.
- Igen, persze induljunk. - mondja és kezet nyújt Márkának.
- Viszlát, örültem. - mondja. Nyomok egy puszit Márk arcára és el indulunk.Már az étteremben ülünk és az ételünket várjuk. Én rántott csirke mellet rendelte rizzsel, Milán pedig sült oldalast krumplival. Ki is hozzák az ételt és neki látunk.
- Mit szólnál ha vacsora után el mennénk hozzám meg néznénk egy filmet és nálam töltenéd az éjszakát. - kérdezi két falat közt.
- Azt szólnám, hogy nagyon szívesen mennék. - mondom majd be kapom az utolsó falatot is.
Nagyon finom volt a vacsora, és jól érzem magam Milán társaságában még szép hogy vele akarom tölteni az éjszakát.
- Akkor menjünk haza. - mondja, miközben ki nyitja előttem az ajtót.
- Menjünk. - mosolyok, és be szállok a kocsiba. Ő is be ül a kormány mögé és elindulunk.
YOU ARE READING
Fucking love..
Romance„A szerelem fel szabadít, és mindent meg ad amire csak vágysz.? Azt hiszed attól mert szereted,ő is szeretni fog téged.? Faszság..! Ne bízz a szerelemben mert mikor nem figyelsz mindent el vesz majd tőled. Nem hagy mást csak a kibaszott fájdalmat...