2.

256 3 0
                                    

Egy forró nyári napra ébredtünk ma is.. Épp a jól megszokott cigimet szívom és a hozzá elengedhetetlen energia italomat bontom, mikor megcsörren a telefonom.. Ő hív, az esti „idegen"...felvegyem..Vagy ne.? Mind1 is mert addig addig gondolkozom ezen hogy megszakítja a hívást. És én kicsit csalódottan de folytatom a szokásos reggeli rutinomat.
Ébredezés közben anyával beszélgetek, elmeséli az előző napját, arról mesél hogy mi volt a munkahelyén és hogy mennyire elfáradt.
Meghallgatom a kis élmény beszámolóját, majd megyek és megcsinálom a napi test formáló edzés tervemet...
Mert hát ugye mindent a tökéletes testért.
Huhh ez most nagyon jól esetett... Irány zuhanyozni.. Majd megcsinálom a szokásosan tökéletes hajat és sminket magamnak.
Gyorsan fel öltözök.. Egy krém színű csipkés felsőt veszek fel egy egyszerű fekete szoknyával... Bele bújok egy fekete magassarkúba.. És elismerően nézegetem a lányt aki a tükörből néz vissza rám.. Az órámra pillanatok.. Uhh már ennyi az idő..? Sietnem kell nem szeretnék már az első nap elkésni a munkahelyemről... Jah egyébként épp ma kezdek a város egyik legismertebb pékségében... Felvettek mint eladót... Hát nem tök jó? Állást kapok egy nagyon jó helyen és ráadásul még szeretni is fogom a munkám. Bedobom a táskámba a munka ruhámat,le rohanok a lépcsőn és elköszönök anyától aki épp az asztalnál ül és egy könyvet olvas.. Felkapom az asztalról a telefonomat meg a kocsi kulcsot.. Mégegyszer ellenőrzöm hogy mindent el tettem e majd nyomok egy puszit a homlokára és ki viharzok a házból.. Beülök a kocsiba és elindulok.. Remélem nem lesz nagy a forgalom..

Fucking love.. Where stories live. Discover now