29.

58 3 0
                                    

A próba fülke elött várok Natasára hogy lássam végre abba a dögös piros ruhában amit én választottam neki..
     - Na hogy fesztek.? - kérdezi miközben körbe forog.
     - Istenem Nat észveszejtően dögös vagy. Bár amúgy is de ebben a ruhában. - mondom boldogan.
    - Köszönöm,akkor megveszük. Nagyon jó ízlésed van az már egyszer biztos. - mondja miközben vissza megy a függöny mögé hogy vissza öltözzön. Eközben én is gyorsan bele bújok a sárga ruhába amit együtt néztünk ki. Kilépek a tükör elé, azta mien jól nézek ki ebben a ruhában. Azt hiszem meg is van az esti ruhám. Natnak még nem említettem de úgy tervezem hogy este elmegyünk az „Éjeli fény„- be.
    - Úristen Léna meg kell venünk neked ezt a ruhát. - modja miután ki lépett a függöny mögül.
    - Ugye mien jól ki emeli az alakomat.?  Minden képp meg veszem. - mondom majd gyorsan vissza öltözök én is. A pénztárnál én akarok fizetni, de Nat megelőz és kifizeti mind két ruhát. Ruha próbálás közben eléggé megyéheztem ezetttbe ültünk a kedvenc Olasz étterembe.
    - Mingyárt éhen halok, hol a picsában van már az a rohadt pincér a kajánkal.? - mérgelődök, de egy percre sem nézek fel a telefonomnól. Épp Veranak írom meg az este történéseit, jó persze nem részletezem túl csak a lényeget írom le.
„Szia. Nem fogod kitalálni hogy ki jött össze élete álom pasijával. Segítek kicsit, én voltam az. 😍💥 És igen mielőtt kérdeznéd az is meg történt, de ha nem haragszol nem részletezem most. 😉😛 Jah amúgy itthon van Nat, majd ha haza értünk hívlak és át jöhetnél. Aztán este irány az Éjeli fény..!!  🍸🥂💥„ küldöm el az üzenetet. Idő közben a pincér is kihozta a kajánkat, végre. Sajttal törött rizs golyót rendeltünk mind ketten.
    - Hmm, isteni illata van, együnk. - mondja Nat,majd neki látunk. Kaja után még kicsit nézelődtünk a sminkes boltban.
Épp az ágyon fekszek és a kedvenc könyvemet a "Vörös"- t olvasom, mikor Vera be ront az ajtón.
     - Jól fel hívtál kösz. - mondja és le dobja magát mellém.
    - Uhh basszus ne haragudj, el is felejtettem. - szabadkozom, tudom nem sokra megyek vele de mégis jobb mintha nem tenném.
    - Tudom hogy hogy a felhők közt jársz a csodás éjszakád után, de hahó van még Vera is a földön. - mondja mérgesen.
    - Jólvan tényleg ne haragudj. Na na amúgy Natnak még nem mondtam de este megyünk partyzni. - vázolom a helyzetet.
    - Szuper, úgy is rég voltunk már ott. - mosolyog boldogan, majd be lép a gardróbba. Tipikus Vera azonnal le rohanja a cuccaimat. De így szerete, kiskorunk óta meg osztunk mindent egymással. Közben Nat is be jött a szobába.
    - Éjeli fény.? Az mégis mi a fene.? - nez rám értetlenül.
    - A kedvenc szórakozó helyünk. - mosolyok rá.
    - Tehát bulizni akartok.?  Oké rendben partyzzunk. - mondja majd, ő is be lép a gardróbba.
     - Mi van már, mindenki rá van kattanva a cuccaimra.? - kiáltom utánna vicesen. De csak egyhangú nevetés jön válaszul

                                   

Fucking love.. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora