36.

60 2 0
                                    

16.Fejezet

                                   • Milán •

Este fél kilenc van már és épp nagyiékal régi fotó albumokat nézegetünk mikor meg szólal a csengő. Fel pattanok a kanapéról.
- Majd én kinyitom. - mondom és el indulok a bejárat felé. Talán ez lesz az én mentő övem az este folytatása alól. Ki nyiton az ajtót és Lénát pillanatom meg a lépcső alján.
- Szia, hát te mit keresel itt.? - ölelem át.
- Szia, én csak épp hívtalak, de mellettem szólalt meg. Gondoltam hiányzik. - lobálja az orrom előtt a telefonomat.
- Nem is vettem észre hogy nincs nálam. Nagyiéktól egy perc nyugtom sincs szóval nem igazán hiányoltam. De köszönöm hogy el hoztad. - nyúlok érte de el húzza.
- És mit kapok azért mert el hoztam.? - játékosan vigyorog rám.
- Ohh ha te azt tudnád. -meg csókolom mire meg harapja az alsó ajkamat. Tudja hogy ettől be indulok.
- Azt akarod hogy itt meg dugjalak.? - csapok a fenekére.
- Hát ha már arról van szó. - bele túr a hajamba és újra be szívja az ajkamat.
- Na várj csak. De előbb gyere be mutatlak nagyiéknak. Aztán fel mehetünk a szobámba ha akarod. - meg fogom a kezét és magammal húzom a nappaliba. Mindenki tekintete ránk szegeződik, és Léna kicsit feszengve áll mellettem.
- Jó estét. - néz körbe mosolyogva. Laura a nyakába ugrik.
- Szia. Gyere be mutatlak nagyiéknak mert látom ezt a fafejet úgy el varázsoltad hogy azt sem tudja hol van. - mondja a húgom és bokán rúg így jelezve hogy kövessem őket.
- Mama, papa ő Léna Milán barátnője, és egyben az én egyik legjobb barátnőm. - mutatja be Lénát.
- Ohh szia aranyom, nem is tudtam hogy Milánkának van barátnője. Olga vagyok. - öleli meg mama.
- Örülök a találkozásnak. Léna. - viszonozza az ölelést.
- Szia, Károly. - nyújt papa is kezet.
- Nagyon örülök. - üdvözli őt is Léna.
- Sziasztok. - mosolyogva öleli meg anyuékat is.
- Szia kedvesem, hogy hogy ilyen későn.? Van valami baj.? - kérdezi anyu aggódó arcal.
- Nem nincs semmi baj,ne aggódjatok. Csak Milán nálam hagyta a telefonját azt hoztam el neki.
- Ohh akkor rendben. Itt maradsz éjszakára? - kérdezi apu.
- Nem maradhatok, haza kell mennem nem sokára. - mondja, majd rám pillant, várva hogy kiszabadítom a sok őt fürkésző pillantás közül.
- Őhh mi most fel megyünk a szobámba ha nem gond. - jelentem ki, meg fogom Léna kezét és fel megyünk. Ahogy be csukom magam mögött az ajtót ő ledobja magát az ágyra. Én is mellé ülök, az ölembe ül és szenvedélyesen megcsókol. Gyengéden meg szívja a nyakamat amitől libabőrös leszek. Istenem mit művel velem ez a lány.? Minden egyes érintésétől meg remegek. Leveszi a pólóját majd gyorsan az enyemtöl is meg szabadít, hátra lök az ágyon és úgy csókol tovább. Lefelé halad forró ajkával a testemen, ki gombolja a nadrágomat és egy határozott mozdulattal azt is a földre dobja. Nem bírok tovább nyugton maradni, fölé kerekedek és minnél gyorsabban meg szabadítom az összes ruhájától. Anyaszült meztelenül fekszik előttem,imádom ezt a látványt. Olyan tökéletes minden egyes porcikája.
Végig karmolja a hátamat amitől még jobban be indulok. Gyorsan ki veszek  egy óvszert a fiókból és  fel húzom.
Hangosan fel nyög ahogy belé hatolok. Imádom hallani a nyögéseit.
Nincs sok időnk ezért gyors leszek.
Egyre gyorsabban mozgok benne, és egész végig a szemébe nézek. Imádom látni az arcát, látni hogy mennyire élvezi. Belém mélyeszti a körmét, fáj kicsit de élvezem hogy ilyen vad. 
Már nagyon közel járok a csúcshoz és ahogy a hangjából ítélem ő is. Még egy utolsó lökés és egyszerre megyünk el. A szemei fen akadnak az elvezettől, csodálatos ez a látvány. Meg csókolom és le gördülök róla. Levegő után kapkodva fel áll és össze szedi a padlón heverő ruháit.
- Gyakrabban is csinálhatnánk ilyen gyorsabb meneteket. - vigyorog rám. Ezek szerint nagyon élvezte.
- Tudod hogy veled bármikor benne vagyok. - mondom és én is fel öltözök. Kimegyünk az erkélyre hogy el szívjunk egy cigit, ekkor meg szólal a telefonja.
- Na mizu.? - veszi fel egyből.
- Épp most gyújtottam rá, majd utána. - biztos Verával beszél.
- Jólvan, tíz perc és ott vagyok. Szia. - zsebre teszi a telefont és felém fordul.
- Hát szivem nekem mennem kell Veráért. - mondja majd be megy és fel veszi a cipőjét. Utána megyek hogy ki kísérjem.
A kocsijának támaszkodik és közel húz hogy meg csókoljon.
- Óvatosan vezess. Legyen szép estéd, szeretlek. - nyitom ki neki a kocsi ajtót.
- Szeretlek. - mondja majd el hajt

Fucking love.. Where stories live. Discover now