26.

85 1 0
                                    

Épp a szüleivel beszélgetünk mikor oda súgja hogy menjünk fel a szobájába. Együtt értőn bolintok és fel állok a kanapéról.
- Hát akkor jo éjt Erik, Juli. Találkozunk még. - búcsúzom majd követem Milán az emeletre. A szekrényből elő vesz egy fekete pólót és a kezembe nyomja. Együtt megyünk el zuhanyozni, kulcsra zárja mögöttünk az ajtót majd a csapra ültet úgy csókol. Ki csatolom az övét, lehúzom a cipzárt és meg szabadítom a nadrágjától. Az ajkát egy percig sem szakítja el az enyémtől. Benyúl a pólóm alá és egy mozdulattal ki csatolja a melltartómat. Vajon ezt sokáig kellett gyakorolnia hogy így menjen neki.? Nem, elhessegetem ezt a gondolatot nem akarok ezen agyalni. Most nem.
Le veszi a pólómat majd a nadrágomat is és már csak egy szál bugyiban állok előtte, tudom most mi fog következni. Mégis inkább le állítom,nem a szülei fürdőjében akarom elsőnek csinálni vele. Nem is értem miért nem az övében vagyunk.
- Várj, ezt nem itt kéne. - szólalok meg alig hallhatóan.
- Miért bébi.? Mi a baj.? - kérdezi az arcomat fürkészve.
- Semmi, csak nem a szüleid fürdőjében szeretném csinálni. - mosolygok de közben nagyon kínosan érzem magam. Le veszem a bugyimat és be állok a zuhany alá. Olyan jó érzés ahogy a meleg víz végig folyik a testemen.
- Oké, akkor azt mondom hogy zuhanyozzunk le és folytassuk a szobámban. - kajánúl vigyorog és be áll mellém a víz sugár alá.
Meg fürödtünk és már indulunk vissza a szobájába mikor meghallom a telefonomat csörögni .-
- Basszus a telefonom lent maradt.
- mondom majd el indulok lefelé, de meg ragadja a kezemet és magához húz.
- Ne ezzel törődj most bébi. - mondja és forrón meg csókol. El kezdek hátrálni, és a következő pillanatban már a szobában találom magunkat.
Fel emel mire én ösztönösen a csípője köré kulcsolom a lábam.. Neki dönt a falnak és úgy csókol tovább.
- Biztosan ezt szeretnéd édes.? - kérdezi zihálva.
- Igen, ezt akarom. Téged akarlak..! - mondom, majd újra le csapok ellenállhatatlan ajkára. Olyan tökéletes hogy egyszerűen nem tudok betelni vele.
Az ágyra lök meg szabadul a pólójától majd fölém hajol. Ahhw az a test, meg akarom érinteni minden egyes négyzetméterét. Fel könyökölök hogy meg tudjam csókolni közben végig futtatom a kezem a mellétől egészen a boxere pereméig.
- Azt hiszem ettől meg kéne gyorsan szabadulnunk. - mosolygok miközben meghúzom a boxer szélét.
- Igen, szerintem is. - fel áll, leveszi és a földre dobja. Eközben én is megszabadulok a bugyitól meg a pólótól. Fel nézek rá és amit látok az valami isteni, tökéletes teste meg csillan az ablakon be szűrődő kis fényben. A tekintetem lejjebb vándorol és meg akad szemre való férfiasságán. Be harapom a számat, amit észre is vesz. El mosolyodik, aztán fölém tornyosul és megint meg csókol. A nyakamat csókolja és őrjítő lassúságal halad lefelé. A mellemmel játszik,be szívja majd el engedi és ezt újra. Zihálva veszem a levegőt az izgalomtól. Végig csókolja a hasamat majd a combomnál meg áll.
Fel emeli a lábamat és a combom belső felén halad beljebb és beljebb.
- Bébi most ki nyallak oké.? - kérdezi de még mielőtt akármit is reagálhatnék belém hatol forró nyelvével.
- Ahh Milán. - nyöszörgöm halkan.
- Ezaz bébi, mond ki a nevemet. - zihálja, majd folytatja a körkörös mozdulatokkat a nyelvével. El találja az érzékeny pontot, és én egy párnát szorítok az arcomra hogy ne hallják meg a sikolyomat.
- Ez jó igaz.? - kezdezi elégedett vigyorral az arcán. Csak egy bolintásal válaszolok. Fölém hajol meg csókol, majd a fiókból elő vesz egy óvszert.
- Felhúzod bébi.? - kérdezi miközben fel tépi a csomagolást.
- Nem, csináld csak. Te tuti ügyesebben és gyorsabban csinálod.!
- Oké ha nem,nem. - feleli. Én csak bámulok rá, esküszöm olyan zavarban vagyok mintha most veszteném el a szüzességemet vagy nem is tudom. Egy szem pillantás alatt fel húzza a gumit és a lábam közé térdel.
- Annyira kívánlak édes. - még mindíg csak nézek rá, nem tudok meg szólalni. Kemény farkával, egy határozott és gyors mozdulattal az ölembe csussan. Hangosan fel nyögök, de a számra szorítom a kezem. A lábam a dereka köré fonom hogy még közelebb érezhesem. Egyre méjebben és méjebben furja belém magát, és már mind ketten közel járunk a csúcshoz. Rám néz meg csókolom, és egyszerre érjük el a mennyei orgazmust. Kifuladtan hajtja a mellkasomra a fejét, majd le gördül rollam és mellém fekszik. Zihálva levegő után kapkodva fekszünk egymás mellett.
- Legalább annyit mondj bébi hogy, jó volt.? - néz rám óriási szemeivel.
- Igen, jó volt. Több is mint jó. - mosolygok rá. Adok egy puszit az arcára és fel állok. Fel veszem a bugyimat és az ő fekete pólóját, aztán hozzá vágom a boxerét.
- Gyere menjünk ki cigizni, aztán nézzünk meg valami filmet - javaslom, majd kilépek az erkélyre.
Bámulom a város fényeit mikor a derekamra teszi a kezét.
- Szia. - mosolygok rá
- Hát szia. - mondja, aztán meg gyújt egy cigit és a kezembe adja. Majd ő is rá gyújt.
- Akkor mi mostmár együtt vagyunk.? - kérdezi reménykedő hangon.
- Azt hiszem igen. Mármint én szeretném ha így lenne. - válaszolom. Igen együtt vagyunk. El sem hiszem hogy itt vagyok vele. EGYÜTT. Most lettem csak igazán boldog hogy ezt tisztáztuk. Meg persze a szex is valami isteni volt.
El szívtuk a cigit és már az ágyban fekszünk.
El indítja a "minden minden" című filmet, és csendben nézzük.
- Olyan jó most így. Nem akarom hogy ez valaha is el múljon. - mondja, és nyom egy puszit a homlokomra.
- Nem fog el múlni, ha rajtam múlik nem. - mondom miközben le csukódik a szemem.
- Jóéjszakát hercegnőm.
- Jóéjszakát édes. - válaszolom, azzal el is nyom az álom.

Fucking love.. Where stories live. Discover now