Yes or No?

18.3K 686 121
                                    

Siapa  berminat  untuk  tahu  kisah  Rian? 

Respon  please!😥

-----
-Adakalanya, tempat paling bahaya ialah tempat paling selamat untuk berlindung-

-----

PENUH  misteri  dan  perahsia.  Itulah  sifat  asli  yang  ada  dalam  diri  seorang  Dhean  Arriyan.  Dia  tegas.  Dia  dingin.  Dia  pemarah.  Hidupnya  hanyalah  atas  dasar  nyawa.  Namun  tak  disangka,  kehadiran  seorang  bayi  lelaki  telah  mengubah 180  darjah  seluruh  hidupnya!

"Siapa sebenarnya  kau  ni  budak?"  -  Dhean  Arriyan

"Babababa..."  -  Rizq  Althaf

Memang  mustahil  bagi  seorang  Rian  untuk  menjaga  bayi  lelaki  yang  entah  dari  mana  asal  usulnya.  Tambahan  lagi  apabila  dia  memang  kosong  peratus  ilmunya  tentang  penjagaan  anak.  Dia  tak  pernah  berkahwin.  Dia  tak  pernah  rasa  adanya  keluarga.  Namun  begitu,  bukanlah  menjadi  noktah  untuk  seorang  Rian  berputus  asa.  Lantaran  bayi  lelaki   itu  berjaya  buatkan  dia  terjatuh  sayang,  Rian  berkorban  masa  untuk  berguru  dengan  ibunya  tentang  penjagaan  bayi.

"Comelnya  Rizq.  Bila  sekali  imbas  nampak  macam  Rian  junior",  -  Ayeen  Hazreen

Misteri  tentang  asal  usul  Rizq  mendorong  Rian  untuk  menyiasat.  Tapi  tak  disangka  telah  membuka  debaran  dalam  hati  Rian.  Sungguh,  Rian  sama  sekali  menyesal  untuk  menyiasat  tentang  asal  usul  bayi  lelaki  itu!

"Kau  tak  faham,  Raf.  Aku  hanya  akan  membahayakan  orang  yang  aku  sayang"  -  Dhean  Arriyan

"Percaya  cakap  aku,  Rian.  Perempuan  boleh  hidup  tanpa  kita.  Tapi  kita  takkan  boleh  hidup  tanpa  perempuan" - Alfan  Rafisqi

Persoalannya, siapa bayi lelaki itu sebenarnya? Apa kaitannya dengan seorang Rian?

-----

Saya  dah  publish  cerita  Rian.

Boleh  tengok  kat  acc  saya;  Mr  Mama

Her  Bad Boy - [ɌȺF]Where stories live. Discover now