״נכנסים?״ שאלתי את גל ורון והם נתנו לי את החיוך המרוצה שלהם, כמו כל שישי שאני בבית נכנסנו אל המועדון הקבוע והתיישבנו על הבר.
״מה בשבילך?״ שאלה אותי הברמנית שניסתה להגביר את קולה בגלל המוזיקה. ״שלוש שוטים ג׳ק דניאלס בבקשה.״ עניתי בחיוך ורון וגל הזמינו להם שלושה שוטים כל אחד.
״בבקשה יפיוף.״ אמרה והגישה לי את המשקאות, ״זה שלך.״ קרצתי לה רואה אותה נמסה ונושכת שפתיים ונתתי לה את הטיפ בנוסף לכסף.
״יאללה אח שלי עד שאתה חוזר מהבסיס המזדיין הזה!״ גל המפגר אמר ותפס אותי מכריח אותי לשתות בזמן שאני עוד מהסס וחושב על זה.
״אני עוד מעט משתחרר יבכיין.״ צחקתי והוא דפק לי פרצוף של כלבלב, ״טוב נו..״ הורדתי את שלושת השוטים אחד אחרי השני, ״עוד אחד?״ רון שאל בחיוך, הזמנו עוד כמה שוטים שאני כבר לא זוכר את מספרם ויצאנו לרחבה.
התחלנו לרקוד בשביל הכיף, אפילו לא חשבתי להתחיל עם מישהי הלילה.
גל ורון כבר תפסו להן בחורות, יותר נכון בחורות תפסו אותם.
ואני המשכתי לרקוד איתם, בחורות מנסות להמרח עליי והראש שלי כבר מסתחרר, אני מוצא את עצמי צוחק מדברים שבכלל לא מצחיקים אבל יאללה, על הזין.
כל הבחורות לא עניינו אותי, אבל מישהי אחת תפסה לי את העין. השיער שלה היה שחור וארוך, הגוף שלה מחשמל! אבל את הפנים שלה לא הצלחתי לראות. עוד לא.המשכתי לרקוד עם גל ורון בזמן שבחורות נמרחות עליי ואני מעט מתנדנד אבל אני יודע מה אני עושה.
הבחורה עם השיער השחור נצמדה אליי ושיגעה לי את הגוף, אני לא יודע מה קורה לי איתה..
אני לא יודע מי היא אבל היא רוקדת וואו.
הבחנתי שןב בבחורה שצמודה אליי וגורמת לי להשתגע, היא רוקדת עם הגב לכיווני כך אני לא יכול לראות מי היא לצערי, אחזתי במותניה והתחלנו לזוז בקצב אחיד ומטורף.
היא הצמידה את התחת שלה לחבר שלי ׳ואני לא מדבר על גל או רון!׳ כשהיא עשתה את זה הרצון לראות אותה גבר עליי. סובבתי אותה והיא נצמדה קרוב יותר, רכנתי אליה ורק אז הבטתי בעינייה הכחולות.
׳אוי לא.. בבקשה תגידו לי שזה לא קורה לי..׳
״אן?!״ שאלתי והבטתי בפניה מופתע. אוי אלוהים, כל אחת אחרת, רק לא היא..
״טלאור? א..אני לא ידעתי שזה אתה..״ היא ניסתה להגיד לי אבל המוזיקה הרגה אותי, הושטתי את ידי לכיוונה והיא אחזה בה בזמן שאני מוביל אותנו לבחוץ.
״איזו כוסית.״ מישהו צעק והיא הסתובבה אליו במהירות מבוהלת, ״מה קרה?״ שאלתי אותה בצרידות כשנצמדתי אליה מאחור, ״הוא נגע לי בתחת עכשיו.״ היא אמרה בהלם, עם מה שהיא לבשה עוד שניה גרם לי להתחרפן עליה, אני לא רוצה לדעת מה הוא חושב לעשות.
״מי זה?״ שאלתי בקשיחות והיא הצביעה לכיוון איזה שיכור מתנדנד, אחי אתה נראה סמרטוט!
״מה הבעיה?״ הוא שאל וניסה להראות קשוח,
״אם עוד פעם אחת תתקרב אליה אני שובר לך את שתי הידיים.״ אמרתי באדישות וקור והוא בלע את רוקו בכבידות, ״סליחה לא ידעתי שזו חברה שלך.״ הוא אמר וגיכחתי.
״בוא נלך מפה טלאור.״ היא נצמדה אליי והביטה בי בעיניים מפוחדות, ״אין לך מה לפחד. אני פה.״ חייכתי אליה וראיתי את עיניה הכחולות נרגעות מעט.
״בואי נוציא אותך מפה.״ אמרתי בחיוך קטן והיא התקדמה ראשונה, נצמדתי אליה ואחזתי במותניים שלה גורם לגופה לקפוא.
״למקרה שמישהו יחשוב לתת לך עוד כאפה בתחת.״ אמרתי לה בצרידות גורם לגוף שלה להצטמרר,
״אלוהים טלאור..״ היא נאנחה בשקט ושיגעה אותי מהרגע שקלטתי אותה, בת זו.. לא טלאור. היא לא.
״בוא לפה.״ היא אמרה בשקט והצמידה אותי לקיר, תוך שניה שפתיה היו על שפתיי ואני נשבע, היא ממכרת.
אני יודע שאני שיכור, אחרת כבר מזמן הייתי מתרחק ממנה ולא נותן ליופי של המפקדת שלי להשפיע עליי.