פרק 12:

1.3K 45 4
                                    

״מזל שההורים שלי ישנים אצל סבתא שלי, אחרת כולנו היינו מתים.״ אמרתי כשאני גל ואן נכנסים לבית שלי.
״איפה שי?״ גל שאל אותי והביט אל המדרגות ״היא בטח למעלה.״ עניתי והוא עלה אליה.
״מה אנחנו עושים?״ אן שאלה וכרחתי את ידיה סביב צווארי, ״תגידי לי מה בא לך.״ עניתי והיא הביטה בי בחיוך מגרה ומשכה אותי איתה לגינה.
״בוא לפה.״ היא אמרה והצמידה אותי אליה, ״אן..״ אמרתי בשקט כשהיא הורידה לי את החולצה, ״אולי כדאי שנשתה מים.״ אמרתי לה בשקט והיא חייכה וירדה על ברכיה,
הכפתור שבג׳ינס שלי נפתח על ידי אן והג׳ינס נשלף ממני ועוד לפני שהספקתי לשים לב אן נעמדה מולי בהלבשה תחתונה שחורה וסקסית.
״תלמד אותי לשחות?״ שאלה בחיוך מגרה ונכנסה לבריכה,
״אלוהים היא לא נורמלית.״ נאנחתי ונכנסתי אחריה.
פתאום היא נעלמה לי והתחלתי להלחץ ולחפש אותה, רק שלא קרה לה משהו..
״ילד.״ היא אמרה מאחריי, נרגעתי והסתובבתי אליה בחיוך מקבל גל של מים לתוך הפנים.
״אני הורג אותך.״ אמרתי לה והיא צחקה וברחה ממני, ״דיי לא טלאור לא.״ היא אמרה כשתפסתי אותה והרמתי אותה באוויר,
״תני לי סיבה למה לא לזרוק אותך.״ אמרתי והצמדתי אותה אליי כשרגליה מסביב למותניי.

״כי אתה לא רוצה אותי רחוקה ממך.״ היא לחשה לי באוזן ולגמרי העמידה לי אותו, ״תראי מה עשית לי.״ אמרתי ודפקתי את ידי במצח ברגע שראיתי את הזקפה שנמצאת לי בתוך הבוקסר.
״אני מבינה שאני עושה לך את זה.״ אן אמרה ונשענה עם ידיה על שפת הבריכה, ״אלוהים אני כלכך מתאפק לא לזיין אותך..״ אמרתי ונצמדתי אליה מאחור גורם לה להבהל קצת.
״מה אתה אומר?״ היא שאלה ושפשפה את התחת שלה על איברי, ״כוסעמק..״ נאנחתי וסובבתי אותה, היא הביטה בי סקרנית ונישקתי אותה.
לא הרגשתי את השפתיים שלה שבועיים.. לא יודע איך שרדתי כלכך הרבה בלי ההרגשה הזו.
״טלאור..״ היא אמרה בשקט והתנתקה ממני, ״אני.. אני מצטער אן.״ אמרתי בשקט ועזבתי את גופה, ״מפגר בוא לפה.״ היא אמרה ונישקה אותי, אחרי כמה דקות בהן אן ואני מתנשקים בלי שליטה בבריכה שי וגל יצאו מהבית לבושים בבגדי ים.
״בואי.״ שי הושיטה לאן מגבת והן יצאו ביחד מהבריכה ונכנסו הביתה אין לי מושג למה.
״אני לא יודע מה לעשות טלאור..״ גל אמר לי והבטתי בו כדי שימשיך, ״אני חושב שאני אוהב אותה.״ הוא שיתף אותי וחייכתי,
״תגיד לה את זה גל, כבר כמה שנים שהמתח הזה נמצא בינכם, לא בא לך פעם אחת להסתכל לה בעיניים ולהגיד לה את זה?״ שאלתי והוא הביט בי מופתע,
״אתה בטוח שאתה מדבר עליי ולא עלייך?״ הוא שאל והצחיק אותי, ״אני לא אוהב את אן גל, אני פשוט אוהב שהיא בסביבה.״ נאנחתי ואן ושי בדיוק התקדמו אלינו בזמן שאני בוחן את אן שהייתה לבושה פתאום בבגד ים לבן שנראה עליה יותר מדי טוב, ״אל תוותר. יש שם משהו מעבר.״ שי אמרה לי בשקט באוזן והתיישבה ליד אן במיטות ים שיש לנו ליד הבריכה.
״אבל למה לתסבך אותי עוד יותר?״ אמרתי אבל היא לא שמעה,
״צרות בגן עדן?״ גל שאל והביט בי מחויך,
״נשים נשים..״ אמרתי והשענתי את ראשי לאחור,
״שק של נחשים.״ הוא השלים אותי ושנינו דפקנו את ידינו במצח מכמה שהמשפט הזה נכון.

״אמת או חובה?״ שי שאלה אותי ברגע שהבקבוק נעצר על שנינו, ״אמת.״ עניתי והיא וגל חייכו, למה אני מרגיש שאני צריך להתחרט אחרי החיוכים האלה?
״אמת שאן משגעת לך את הצורה? בכל המובנים?״ שי שאלה ושילבה את ידיה, ואני עצמתי את עיניי בחרטה ואז הבטתי באן שהובכה מהסטואציה.
״כן. יותר מדי משגעת אותי.״ עניתי וניסיתי להשאיר את הקול שלי יציב, לא העזתי להביט בה, רק המשכתי להביט בבקבוק מקלל את הרגע בו זרמתי עם הרעיון לשחק.
״אמת או חובה ילד?״ שאלתי את גל כשהבקבוק נעצר עליי ועליו, ״חובה.״ הוא ענה וחייכתי חיוך ממזרי,
״חובה עלייך לספר לשי את כל מה שאתה מרגיש אליה.״ אמרתי והוא הביט בי מופתע שככה הפלתי אותו, ״יש ביננו את המתח הזה כבר שנים, ולא היה ברור לי מה אני מרגיש אלייך, עד עכשיו.. אני אוהב אותך.״ הוא אמר לה והיא הופתעה ואחרכך חייכה אליו חיוך קטן מראה לו שהכל בסדר.
״תמשיכו.״ הוא אמר וסובבתי את הבקבוק שנעצר על אן וגל,
״אוי לא..״ אמרתי בשקט וגל חייך מתגרה בי.
״אמת או חובה?״ גל שאל אותה בחיוך, ״חובה.״ אן ענתה וגל קם ולחש לה משהו באוזן.

״מה הוא אמר לך?״ שאלתי כשהיא הכניסה אותי לחדר ונעלה את הדלת. ״חובה זאת חובה?״ היא שאלה והביטה בי בהיסוס, ״ברור שחובה זאת חובה אבל...״ היא נישקה אותי והתהלכנו לכיוון המיטה, היא שמה את ידיי על מותניה וגרמה לי להרים אותה כשרגליה סביב מותניי.
״את לא רוצה לספר לי?״ שאלתי אותה כשהתנתקתי מהנשיקה, היא הנידה בראשה ונשכה את שפתיה גורמת לי לזרוק אותה על המיטה ולעלות מעליה.
״אתה מסכים לי לעשות את החובה? אני מרגישה רע לעשות לך את זה.״ היא אמרה בשקט והעברתי את ידי על השפה התחתונה שלה, ״חובה זאת חובה.״ אמרתי בשקט והיא נישקה אותי והפכה אותנו כך שהיא יושבת מעליי והמשיכה לנשק אותי.
היא הביטה בעיניי כשראשינו צמודים ונשכה את השפה התחתונה שלי בזמן שהיא מעבירה את ידה על ששת הקוביות שלי.
״אלוהים טלאור..״ היא גנחה כשנישקתי את הבטן שלה. הפכתי אותנו הרמתי את ידיה מעל ראשה ולא נתתי לה לזוז.
נכנסתי בין רגליה והיא גנחה, מעמידה לי אותו יותר מכל בחורה שאי פעם שכבתי איתה. ואני אפילו לא שוכב איתה!
״כדאי שנעצור אן.״ אמרתי לה בצרידות באוזן והיא התכווצה מעט, ״את בסדר?״ שאלתי אותה כשהיא התנשפה ונרגעה, ״כן״ היא ענתה בשקט וחייכה. ״מה עשית לי את לא נורמלית..״ אמרתי והרגשתי את האיבר שלי עומד דום בשבילה.
״זאת הייתה החובה?״ שאלתי והבטתי בה בשעשוע רואה אותה מסמיקה. ״לגרום לך להשתגע, גל אמר שזו נקמה.״ היא הובכה ואני צחקתי.
״אני מצטערת.״ היא אמרה בשקט ואני חייכתי וליטפתי את פניה, ״חובה זאת חובה.״ אמרתי בשקט ונישקתי את שפתיה.

״אתה בסדר?״ גל שאל ונקרע מצחוק כשאני ואן חזרנו לגינה,
״אני שונא אותך.״ אמרתי לו בחיוך והתיישבנו על הדשא הסינטטי, ״יאללה סובב.״ אמרתי וגל סובב את הבקבוק שלאחר כמה שניות נעצר עליי ועל אן.
״אמת או חובה?״ היא שאלה בחיוך, ״חובה.״ עניתי והוצאתי לה לשון, ״חובה עלייך להגיד משפט שמסכם אותי.״ היא אמרה ושילבה את ידה על החזה שלה.
התשובה ברור מדי.. ״אישה מלאך בדמות שטן תיקח אותך לגן עדן דרך גהנום.״

טלאור.Where stories live. Discover now