״חזרת כפרה?״ אבא שאל אותי כשפתחתי את הדלת,
״למה אתה ער כל הזמן?״ שאלתי כשנכנסתי מתנדנד הביתה.
״כנס להתקלח חיים שלי הדלקתי לך דוד. אני בנתיים אביא לך מים וכדור.״ אבא אמר לי ונישק את ראשי,
״אני נכנס ואני חייב לספר לך משהו.״ אמרתי והוא הנהן בחיוך, אני מספר לו הכל. הוא החבר הכי טוב שלי ואני סומך עליו, יצאתי כמוהו.
הרגשתי את זרם המים על ראשי וכבר הרגשתי פיקח יותר.
המחשבות על אן כבר פיצצו לי את המוח, למה היא נישקה אותי? מה עבר לה בראש אני חייל שלה.. אבל השאלה שהרגה אותי הכי הרבה היא, כמה זמן היא כבר חושבת על לעשות את זה? כמה זמן היא מסתכלת עליי ככה?
סיימתי להתקלח והתנגבתי, נכנסתי לחדר ונעמדתי מול הארון, שלפתי בוקסר שחור ומכנס טרנינג של אדידס.
שמתי את המגבת על המתלה יצאתי אל הסלון,
״איך אתה מרגיש?״ אבא שאל אותי כשהתיישבתי לידו על הספה, ״אני בסדר, מתפוצץ לי המוח.״ אמרתי ושתיתי את כוס המים והכדור שנחו על השולחן.
״אתה רוצה לספר או שזה יחכה לבוקר?״ הוא שאל והביט בי,
״אני גל ורון נכנסנו למועדון שתינו וזה, והזזתי כל מני בחורות שרקדו עליי, אבל איזה מישהי תפסה לי את העין בצורה לא נורמלית, מפה לשם היא רוקדת איתי ואיך שהיא הסתובבה אני קולט זו המפקדת שלי..״ אמרתי והוא הביט בי בהלם,
אחרי שניה הוא נקרע מצחוק ודפק את היד במצח.
״לא מאמין לךך!״ הוא אמר בזמן שהוא ממשיך לצחוק עליי.
״דיי אבא באלוהים, באנו לצאת מהמועדון ומישהו נגע לה בתחת, התעצבנתי עליו קיצר מפה לשם היא נישקה אותי..״ אמרתי והוא הביט בי מופתע, ״ואז מצאתי את עצמי שוכב במושב שליד הנהג בלי חולצה כשהיא יושבת עליי וצוחקת מהשטויות שלי ומנשקת אותי.״ אמרתי והוא התחיל לצחוק עליי בזמן ששמתי את הראש שלי על רגליו ושכבתי על הספה.
״שכבת עם המפקדת שלך טלאור?״ אבא שאל אותי תוך כדי שהוא צוחק עלי, ״לא איזה, עצרתי את עצמי. בכל זאת היא המפקדת שלי..״ אמרתי והוא חייך וליטף את השיער השחור שלי.״טלאור נו, קום כפרה קום.״ פקחתי את העיניים וראיתי את גל מעיר אותי, ״יאללה קוום!״ הוא צעק וזרק עליי את הכריות של הספה, ״חופר!״ צעקתי ביאוש וזרקתי עליו כרית.
״אה יענו אם אני לא המפקדת שלך אתה לא קם?״ הוא שאל בשקט גורם לי לקום ולרדוף אחריו עד לגינה, וויתרתי ברגע שלא מצאתי אותו .
הלכתי לצחצח שיניים ויצאתי שוב לגינה לחפש את גל המניאק,
״בוקר טוב מתוקי.״ רון הבהיל אותי ופתאום הרגשתי את הגוף שלי מורם באוויר, רון גל ואבא שלי..
״שלא תעזו באלוהים אני הורג אתכם!!״ צעקתי כשראיתי אותם מתקדמים לבריכה, ״נו אבא בסבתא אנה מספיק!״ צעקתי ושמעתי אותו צוחק,
״מרום! תעזוב אותו ימפגר!״ אמא שלי יצאה אל הגינה וצעקה,
״טוב אני עוזב.״ הוא אמר ועזב את גופי מה שגרם לי ליפול ישר אל תוך הבריכה..
״יופי מפגר תראה מה עשית לו!״ אמא צעקה כשיצאתי מהבריכה כולי רטוב וגרמה לי לצחוק.
״את אמרת לי לעזוב.״ הוא אמר בילדותיות ונישק אותה בלחי,
״רוצה חיבוק מאמו?״ שאלתי והתקדמתי אליה בזרועות פתוחות, ״זוז זוז ממני.״ היא אמרה והרביצה לי עם המגבת הקטנה של המטבח, ״למדת מסבתא אה?״ שאלתי אותה וכולם צחקו.
״בוקר טוב שיו.״ אמרתי בחיוך נזכר שאתמול היא סיפרה לי על הרגשות שיש לה לגל.
״לא תביאי חיבוק לאחיך?״ קרצתי לה והיא הסמיקה,
״בוקר טוב טלאורי..״ היא אמרה בשקט וחיבקה אותי,
״אני רטוב.״ אמרתי לה מחבק אותה חזק,
״אני יודעת.״ היא אמרה בחיוך ממזרי ותוך שניה הרגשתי אותה דוחפת אותי לתוך הבריכה.
״זהו, אני מחליף משפחה.״ אמרתי כשיצאתי שוב כולי ספוג,
״היא לא קשורה למשפחה כפרה, להתעלל בך היא למדה ממני.״ גל קרץ לי בחיוך ושם את ידו על שי, אם היית יודע אח שלי.. ״היית רוצה, אם כבר אתה למדת ממני.״ היא אמרה ונתנה לו כאפה קטנה בראש ונכנסה הביתה גורמת לי ולרון לצחוק עליו.