״אתה בכל מקום אתה אה?״ שאלתי אותו בגיחוך מזלזל והוא הביט בה בחיוך, ״אני איפה שאני צריך להיות, איך את מרגישה?״ הוא ענה לי ומיד פנה לאן, אני עוד שניה משתגע! מתי הם הספיקו להשלים בכלל?!
״אנחנו בסדר.״ אן ענתה בנימוס וליטפה את הבטן שלה כשהיא אומרת ׳אנחנו׳ היא מתכוונת אליי ואליה.
״דיי.. מי היה מאמין? אני זוכר שרצית את זה איתי.״ הוא אמר בעלאק תמימות וניסה להשמיע צרידות בקולו כמו שאן אוהבת.
לא יעבוד לך יאפס.
הוא הרים את ידו לכיוון פניה ופה הוא חצה קו אדום,
הוא האחרון שיגע בה. האחרון.
גם אם זה בשביל ללטף אותה.
תפסתי את ידו בחוזקה לפני שהוא נגע בה והוא צחק לי בפנים, ״אתה באמת חושב שהיא אי פעם תסתכל עלייך כמו שהיא הסתכלה עליי? זה תמיד הייתי אני, זה תמיד יהיה אני טלאור. אין לך אפילו הזדמנות להכנס ללב שלה. אתה כלום בשבילה, וזה מה שתמיד היית.״ המילים שלו כלכך הכאיבו לי.. כל מילה נכנסה ללב שלי כמו חרב ענקית ואני לא יכלתי לעמוד בזה, במיוחד כי הרגשתי שהוא כלכך צודק..
״אל תשכח שביום שבאת אליה עם טבעת, היא בחרה בי.״ אבי אמר את המשפט ששבר אותי לגמרי, הוא צודק..
לא יכלתי להסתכל על אן יותר, לא יכלתי לשמוע את זה יותר, לא יכלתי לסבול את זה שהוא כלכך צודק.״סתום את הפה אבי.״ אן אמרה בקרירות והנחתי אל ידי על מותניה כדי שהיא תירגע.
״על הזין הטבעת אבי, אפילו בבסיס עוד לפני שנפרדתם ניסית להיות כמוני לידה, אז אל תשכח חיקוי של מי אתה מנסה להיות. עדיף לעמוד כמו גבר ושהיא תגיד לא, מאשר שתגיד כן מפחד. אתה לא גבר אבי, אתה סמרטוט. ואן בחיים לא תסתכל עליי כמו שהיא מסתכלת עלייך, כי כשהיא מסתכלת עלייך הדבר היחיד שיש לה בעיניים זה פחד, כשהיא מסתכלת עליי אפילו עיוור יכול לראות את האהבה שיש לה אליי, וזה משהו שבחיים לא ראיתי אצלה כשהיא הסתכלה עלייך. אתה בסך הכל חיקוי שלי. וזה מה שאתה תמיד תשאר, חיקוי קטן מסכן ועלוב. הולך עם בחורה תפוסה רק כי היא היחידה שתהיה איתך, מתוך רחמים ופחד. אבי מאז שאני באתי הפחד נעלם, אני מרחם עלייך.״ אמרתי בקרירות ואדישות והדמעות של אן צצו בעינייה, הדברים שאמרתי כואבים לה, כי הם נכונים.
״ואם עוד פעם אחת רק תרים את היד שלך לכיוונה אפילו אם זה בשביל ללטף אותה,״ אמרתי בקרירות ונעמדתי קרוב יותר אליו, ״אני אפילו לא יכול לדמיין את מה שאעשה לך.״ אמרתי לאוזנו בקרירות והתרחקתי. אבי בלע את רוקו בכבידות ואן נצמדה אליי, פחדנית קטנה..
״טלאור בוא נלך מפה..״ אן אמרה בשקט וקברה את ראשה בצווארי, ״כל מה שתרצי קטנה.״ אמרתי בשקט וליטפתי את שיערה, ״היי.. תראי מה יש לי פה.״ אמרתי לה בשקט והיא הרימה את ראשה כדי לראות,
הצמדתי את שפתיי אל שפתיה ונתתי לשפתינו לרקוד עוד ריקוד צמוד ואינטימי, הגעגוע אל טלאור ואן של פעם שרף אותי מבפנים והצמדתי אותה אליי עוד יותר.
האישה שלי..