פרק 47:

1K 49 25
                                    

״מה עַצְבָּן?״ רז חבר של אבא שלי שאל אותי והכנסתי את התות שהיה לי ביד אל הפה, ״אני בסדר, סתם התפרצות קלה.״ אמרתי והוא חיבק אותי בגבריות, חזרנו לכולם והתיישבתי ליד אן.
הנחתי את ידי על הירך שלה והרגשתי את הצמרמורת שבגופה, לא אמיתי כמה אני משפיע עליה. פשוט לא אמיתי.
תוך כדי שאני מלטף את רגלה בחמימות אני מרגיש אותה רועדת, והעובדה שהיא לא אמרה לי שקר לה מעצבנת אותי.
״קר לך?״ שאלתי בעדינות והיא הנהנה במבוכה, חייכתי אליה וקמתי ממקומי, ״אני כבר חוזר.״ אמרתי בשקט ונישקתי את ראשה. ״איזה גבר הוא נהיה לך.״ שמעתי את טל אומרת לאמא שלי וצחקתי בשקט.
נכנסתי אל הבית ועליתי אל החדר שלי, הוצאתי מהארון את הפוטר השחור שלי עם הסמל של אדידס באמצע וירדתי למטה.
נעמדתי מאחוריה וליטפתי את שיערה, ״בואי שניה.״ אמרתי לה בעדינות ועזרתי לה לקום, הלכנו הצידה ליד הערסל שלי והיא הביטה בי מבולבלת.
״אני יודע שאת מתביישת, לא רציתי שתורידי את השמלה לידם״ אמרתי בשקט והיא חייכה, ״בואי, נוריד את זה ממך.״ אמרתי לה בחמימות ושלפתי ממנה את השמלה,
התאפקתי כלכך לא לבחון את הגוף המחשמל הזה שלה, אבל זה היה קשה מדי.
הנחתי את השמלה השקופה מסביב לצווארי והיא הוציאה לי לשון בילדותיות, ״יופי ילדה קטנה ויפה, עכשיו תרימי ידיים.״ אמרתי לה בחיוך והיא צחקה והרימה את ידיה באוויר, הלבשתי עליה את הפוטר השחור שלי שנראה עליה טוב מתמיד והנחתי את היד שלי מסביב לצווארה.
״אה אתה חושב שאני יפה?״ היא שאלה בילדותיות וגלגלתי את עיניי, ״לא.״ עניתי בחיוך והיא צחקקה, ״תפסיקי לצחוק ככה, אני אשתגע בסוף.״ לחשתי לה בצרידות והגוף שלה הצטמרר שוב, נתתי לה נשיקה ארוכה בלחי וצחקנו.

״טלאורי שלי, קום..״ אן ליטפה את בטני התחתונה והגוף שלי התחיל להתעורר, זה לא באשמתי!
״בייבי שלי..״ מלמלתי בצרידות ופקחתי את עיניי בעייפות,
ראיתי את אן יושבת לידי מחוייכת מהמראה הישנוני שלי ומשכתי אותה אליי בעדינות, חיבקתי אותה חזק ועצמתי את עיניי שוב.
״טלאור נו קום! צריך ללכת לבדיקה!״ אן התבכיינה ושיחררתי אותה, ״אני קם חופרת אני קם.״ מלמלתי בעייפות ושפשפתי את עיניי, ״חופרת תקרא לאישתך.״ אן אמרה וזה צבט אותי טיפה.. קמתי מהמיטה והסתכלתי עליה, ״שתקי.״ אמרתי והעפתי אותה אל המיטה, ״את אישתי..״ אמרתי בשקט כדי שלא תשמע ונכנסתי אל חדר המקלחת.
צחצחתי את השיניים שלי ושטפתי פנים, הורדתי את הבגדים שלי בזריזות ונכנסתי אל המקלחת.
שפכתי מעט סבון על ידיי ומרחתי אותו על גופי, סיימתי לסבן את הגוף שלי ונכנסתי תחת זרם המים החמים.
הרצון שאן תארח לי חברה הלך וגבר ופה ידעתי שהגיע הזמן לצאת. יצאתי מהמקלחת, כרחתי מגבת לבנה סביב פלג גופי התחתון ויצאתי.
התקדמתי אל הארון שלי, והבטתי לשניה באן ששוכבת במיטה שלי ובוחנת את הגוף החשוף שלי, גלגלתי את עיניי בחיוך ונעמדתי מול הארון.
שלפתי בוקסר שחור, ג׳ינס כחול חולצה לבנה קצרה ופוטר שחור של טומי. (בתמונה.) זרקתי את הבגדים על המיטה והבטתי באן שיוצאת מהמיטה בקושי רב, התקדמתי אליה ועזרתי לה לקום, אלוהים כמה שהבטן שלה גדלה.. והיא עדיין מושלמת. הבחורה הכי יפה שתראו.

טלאור.Where stories live. Discover now