פרק 19:

1.1K 40 2
                                    

״טלאור? מה אתה עושה פה?״ פלג הסתכל עליי בחיוך בזמן שהוא פותח לי את השער של הבסיס.
״באתי לאן.״ עניתי בחיוך ופלג צרח וקפץ עליי בחיבוק, ״התגעגעתי אלייך יחתיך!״ הוא צרח וצחקתי,
״כפרה שלי הבקרים בלעדי החפירות שלך לא אותו דבר.״ אמרתי לו והוא התחיל לצחוק, ״כנס כנס אליה היא בחדר אוכל.״ הוא חייך ודחף אותי.
״טלאור? יזין!״ לי צעקה מהפרגולה ודפקה אליי ריצה. ״משוגעת.״ אמרתי ומחצתי אותה בחיבוק, בחנתי את חדר האוכל וניסיתי לראות שם את אן, אבל לא הצלחתי.
״לך לך אליה כפרה לך.״ היא אמרה לי ודחפה אותי כמו פלג, שלחתי לה נשיקה והתקדמתי אל חדר האוכל.
אחרי כמה ניסיונות כושלים של החיילות ששירתו איתי לפלרטט איתי נכנסתי אל חדר האוכל.
כמה חברים שלי קפצו עליי ושאלו לשלומי, כשסיימתי איתם את השיחה נעמדתי והמשכתי לבחון את חדר האוכל,
כמה שניות וכבר עיניי פגשו בעיניה של אן שישבה עם שאר המפקדים. ועם אבי..

״אלוהים.״ היא אמרה ומיד עזבה את המזלג שלה שעשה רעש חזק מהזריקה, היא רצה אליי והרמתי אותה לגובה שלי.
״אלוהים טלאור..״ היא אמרה בשקט וחיזקה את החיבוק, ״התגעגעתי אלייך אהוב שלי.״ היא אמרה בשקט וחייכתי.
״תני לי לראות אותך.״ לחשתי והורדתי אותה אל הקרקע, הזזתי את שיערה הפזור אל מאחורי האוזן והיא בחנה את עיניי ונשכה את שפתיה.
״אן שלי.. את כלכך יפה.״ לחשתי והיא חיבקה אותי שוב.
״אני אוהבת אותך טלאור.״ היא לחשה ואני ליטפתי את שיערה וניסיתי להרגיע את הלב שלי שלא הפסיק להאיץ מהירות בכל שניה שהיא לידי. הבטתי בעיניה וחייכתי, ׳האישה הכי יפה בעולם.׳ היא בחנה את פניי וצחקקה כשהוצאתי לה לשון.
״מה אתה עושה פה?״ הקול של המעפן הזה קטע את הרגע המאושר שלי ושל אן. כמו תמיד.
״זה שאתה לא רואה טוב כבר ידעתי אבל לא חשבתי שהמצב עד כדי כך חמור.״ אמרתי והוא הביט בי בזלזול,
אני עוד שניה נכנס בו. בן זונה יש לו מזל שכעסתי על אן באותו יום שהוא הרביץ לה, אחרת מזמן כבר הייתי שובר לו משהו בגוף.
״תרגע אה?״ הוא אמר באיום ואני גיכחתי והתקדמתי אליו עצבני, ״מה אתה אומר על להזדיין לי מהעיניים?״ אמרתי ואן עצרה אותי בכך שהניחה את ידה על החזה שלי.

״אני אוהב אותך אישה שלי, תגמרי בשבילי.״ נאנחתי וחדרתי לתוכה חזק יותר, ״אני אוהבת אותך גבר שלי.״ היא גנחה וגמרה. היא הפכה אותנו והתחילה ׳לרכב׳ עליו,
״אהבת חיי..״ היא לחשה מהנאה ונעצרתי בחיוך,
אני לא רוצה לגמור. אני רוצה שנעצור. באתי לפה בשבילה, לא בשביל זה.
״מה קרה?״ היא הביטה בי מבולבלת ואני חיבקתי אותה חזק ונישקתי את הכתף החשופה שלה.
״אני אוהב אותך, ואני לא רוצה לגמור.״ אמרתי והיא הביטה בי פגועה. ״בייבי שלי, אני מת לגמור שלא תחשבי, אבל באתי לפה בשבילך בלי שום קשר לסקס.״ אמרתי וליטפתי את פניה,
היא בחנה את פניי ונישקה אותי.
״פעם אחרונה שזה קורה, ברור?״ היא אמרה בקשיחות מזויפת ואני הנהנתי כמו ילד טוב נותן לה לשלוט כמו שהיא רוצה.
היא התחילה לזוז עליו שוב ותוך כמה דקות בהן היא צועקת את השם שלי מהנאה הרגשתי את זה קרוב.
״אני קרוב קטנה שלי.״ נאנחתי והיא נשכה את שפתיה והגבירה קצב, ״אני אוהבת אותך טלאור שלי!״ היא גנחה והנוזל החם שלי נשפך לתוכה.

״את אהבת חיי אן..״ לחשתי ונישקתי את שפתיה בזמן שהיא לבשה את ההלבשה תחתונה שלה ואני את הבוקסר והמכנס איתו באתי.
״אפשר להציע לך משהו?״ היא שאלה ונשכה את שפתיה בחשש, ״כן.״ עניתי בחיוך קטן והיא התיישבה עליי.
״תעבור לגור איתי.״ היא אמרה בשקט ואני הבטתי בה מופתע, אני מודה לא ציפיתי לזה.
״את רוצה שנגור ביחד?״ שאלתי בבלבול,
״אני אוהבת אותך טלאור. אני רוצה להרדם בידיים שלך ולהתעורר לצידך ובכל בוקר שרק יתאפשר לי. אני חושבת שהגיע הזמן שניקח את זה שלב קדימה.״ היא אמרה ואני חייכתי, ״אהובה של..״ רעש הדלת שנפתחה קטע אותי,
שמתי את השמיכה על גופה של אן והבטתי לעבר הדלת.
״אין מצב.״ אמרתי בעצבים והזזתי את אן ממני,
״באיזה סרט אתה נכנס כאילו אתה בבית שלך?״ שאלתי בעצבים ואז נפל לי האסימון.. ׳זה קורה הרבה?׳
״עוף החוצה.״ אמרתי בעצבים והוא יצא מהחדר טורק את הדלת אחריו, ״אני אשאל את זה פעם אחת.״ אמרתי בעצבים והיא הנהנה מבוהלת, ״הוא פה הרבה?״ שאלתי והיא הביטה בי מופתעת, ״לא אני פשוט לא מאמין שאני פאקינג שוב בסרט הזה כוסרבאק כל המערכת יחסים הזאת.״ התיישבתי על המיטה שלה בעצבים ונעלתי את הנעליים שלי.
״טלא..״ היא הביטה בי בעצב וקטעתי אותה,
״שלב קדימה עלאק.״ הבטתי בה באדישות, לקחתי את החולצה שלי מהרצפה ויצאתי מהחדר שלה.

״מה אתה עצבני כפרה?״ פלג שאל אותי כשלבשתי את החולצה שלי, ״הוא אצלה בחדר הרבה הזין הזה?״ שאלתי בעצבים והסתכלתי על אבי שמדבר בטלפון כמה צעדים מהחדר שלה..
״לא איזה, הוא מנסה אבל היא מעיפה אותו.״ פלג ענה לי והרגשתי את הדם שלי מתחמם. בן של זונה!!!!
״נכנס.״ לי אמרה וישר הרמתי את הראש לדלת של אן שבדיוק נסגרה. ״אני אזיין אותו.״ אמרתי וקמתי במהירות,
״טלא..״ פלג תפס לי את היד ולי קטעה אותו, ״דיי פלג. הפעם הוא צודק.״ היא אמרה והוא הנהן ושיחרר אותי.
״זדיין מפה.״ אמרתי לאבי בעצבים כשנעמדתי בחדר ואן הביטה בי כועסת, ״צא כבר כוסעמק.״ צעקתי והוא ברח מהחדר.
״פעם אחרונה שאתה עושה את זה.״ היא אמרה בכעס ואני הבטתי בה בהלם. ׳אין לי מה להשאר פה.׳
״אני הולך.״ אמרתי לה בעצבים והיא הביטה בי מופתעת,
״אתה רציני?״ היא שאלה ומבטה השתנה למבולבל יותר.
״מה את דואגת, אבי נשאר לשמור עלייך.״ אמרתי בעצבים לקחתי את התיק שלי מהרצפה ויצאתי מהחדר בפעם השניה ליום המעפן הזה.
״זהו?״ פלג שאל כשהוא ולי עצרו אותי בדרכי לשער,
״אין לי מה להשאר..״ אמרתי בשקט והשפלתי את המבט לרצפה,
״יזין תבוא שוב.״ פלג אמר וחיבק אותי, ״בסדר יחופר.״ צחקנו ולי הביטה בי בחיוך, ״דיר בלאק!״ היא איימה וחיבקתי אותה. ״יאללה דברו איתי ישני מכוערים.״ אמרתי בחיוך קרצתי להם והתקדמתי אל האוטו שלי.
״אתה רציני שאתה הולך?״ שמעתי את קולה השבור של אן מאחריי ונעצרתי, ״אני מתחיל להצטער שגמרתי.״ אמרתי לה באדישות ונכנסתי לאוטו, הבטתי בה ובכל זאת היא נשארה להסתכל עליי בעיניה הכחולות שמלאות בדמעות, התנעתי את האוטו חגרתי ונתתי גז.

טלאור.Where stories live. Discover now