פתחתי את דלת הבית שלי ושל אן וראיתי אותה מנקה,
״למה לא לחכות שאני אחזור? למה?״ שאלתי מיואש והיא נבהלה מעט, ״סליחה.״ אמרתי והתקדמתי אליה,
״רציתי לנקות, אני לא נכה טלאור אני בסדר.״ היא אמרה והגוף שלי התחמם, ״את מבינה שאת יכולה לפגוע בילד שלנו אם את עושה תנועה לא נכונה אן? את מבינה את זה?״ שאלתי בכעס והיא השפילה את מבטה, היא נפגעה..
״אני יודעת.. השתדלתי לעשות הכל בעדינות, רציתי שתחזור לבית נקי ומסודר..״ היא אמרה בשקט והופתעתי, היא עשתה את זה בשבילי ואני פשוט כעסתי עליה?
״אני מצטער שכעסתי אן, אבל אני לא רוצה שיקרה לכם משהו, את מבינה אותי נכון?״ שאלתי בשקט וליטפתי את כף ידה.
״כן.. אני מבינה. ואני מצטערת.״ היא אמרה בשקט והביטה בי בעיניים גדולות וחמימות, ״לא התכוונתי לכעוס קטנה״ אמרתי בשקט וליטפתי את פניה בעדינות, היא הביטה בידי שעטופה בניילון בהתרגשות,
״אני רוצה לראות״ היא אמרה בילדותיות וצחקתי,
״אני אראה לך משוגעת״ עניתי בחיוך והיא הביטה בי בעיניים סקרניות.
התיישבנו על הספה והתחלתי להוריד את הניילון שצמוד לידי, הקעקוע החדש שלי התגלה לעיניי אן (בתמונה)
היא הביטה בו בעיניים נוצצות ונגעה בידי בעדינות,
״שלמות בחוסר שלמות״ היא אמרה בשקט והביטה בי מבולבלת, ״מה המשמעות?״ היא שאלה בעדינות והיססתי..
איך אני מספר לה ש- perfect in imperfection מסכם את הכל מה שעבר עליי מאז שהכרתי אותה?
איך אני מספר לה ששלמות בחוסר שלמות זו המערכת יחסים שהייתה לי ועדיין יש לי איתה?
ועוד יותר גרוע- איך אני מספר לה ששלמות בחוסר שלמות זו היא?
שלמות בחוסר שלמות, אן בשלוש מילים.״זה מסובך קטנה..״ אמרתי בעדינות והיא הביטה בי בסקרנות, ״נו טלאורי, אני ממש רוצה לדעת.״ היא אמרה והשפלתי את מבטי לרצפה, ״זה חלק ממך. זה חשוב לי.״ היא אמרה בשקט והניחה את ידה על רגלי, הרמתי את מבטי אליה במהירות והבטתי בעיניים הכחולות שאני כלכך אוהב..
העיניים האלה שמטביעות אותי בה כל פעם מחדש.
״אוקי..״ נאנחתי והסתובבתי אליה מעט, שיחקתי באצבעותיי במבוכה, פעם ראשונה שנעלמות לי המילים.
״שלמות בחוסר שלמות אן.. זו את בשלוש מילים.״ אמרתי בשקט והבטתי בעיניה הממכרות, את המבט שעל פניה לא יכלתי לפענח אבל.. זה לא היה מבט רע.
״אתה יכול להסביר לי יותר בבקשה?״ היא שאלה בעדינות ובחיוך קטן שלא יכלתי לסרב לו.
״אני יכול לנסות..״ אמרתי בשקט והשפלתי את מבטי, ידה הקטנטנה נחה על הלחי שלי והרימה את פניי בעדינות, הבטתי באן מבולבל, ״תסתכל עליי..״ היא אמרה בשקט וחייכה את החיוך חושף שיניים הזה שלה.
אני נשבע- נמסתי.
״זה מה שמסכם בעיניי אותך אן, את כל המערכת יחסים שהייתה לנו ועדיין יש לנו.. כל מה שעברנו מהרגע שהתנשקנו במועדון, מהרגע בו התאהבתי בך.״ אמרתי לה בשקט והעיניים הכחולות שלה שברו אותי, ״אתה מדהים טלאור..״ היא אמרה בשקט וליטפה את הלחי שלי, הרצון לנשק אותה שבר לי את הצורה אבל.. אני לא יכול לעשות את זה.״אתה עדיין אוהב אותי טלאור?״ היא שאלה בעדינות וליטפה את פניי, המבט שבעיניים הכחולות שלה היה מלא ציפייה,
אבל אני לא יכלתי להרשות לעצמי לתת לה לדעת-
אני עדיין מאוהב לה בצורה, ואני חושב שאני בחיים לא אפסיק.
״אל תשאלי את זה אן.. אני לא רוצה שתפגעי.״ עניתי באדישות קטנה והמבט שעל פניה נהפך לפגוע, ידה כבר לא ליטפה את הלחי שלי ועיניה נהפכו לשקופות.
״אוקי..״ היא אמרה בשקט וקמה ממקומה, היא עלתה למעלה ואני נשארתי לבד בסלון, הקור חדר לי לעצמות וזה הפתיע אותי כי בכלל לא קר בבית, הלב שלי שרף והראש שלי התחיל להתפוצץ, הדלקתי את הטלויזיה ופשוט זרקתי את עצמי על הספה.
אחרי 40 דקות בערך בהם אני מסתכל על צ׳לסי וריאל מדריד על המסך רצים על הדשא הענק הזה שרק מלחשוב על לרוץ אותו הגוף שלי מתעייף, רעש של עקבים נשמע מהמדרגות.אן נעמדה בסלון לבושה בשמלת מיני שחורה וצמודה שמבליטה את כל הגוף היפה שלה ואת הבטן בה נמצא הקטן שלי.
״מזה הלבוש הזה אן? לאן את הולכת?״ שאלתי בעצבים והיא הביטה בי באדישות, אני מתחיל להתעצבן..
״אני יוצאת למועדון עם הבנות.״ היא ענתה בשקט והרגשתי את הגוף שלי מתחמם ״וואלה..״ עניתי לה בעצבים ולאחר מכן גיכחתי, ״גם שי באה איתי, אין לך מה לדאוג.״ היא אמרה והשפילה את מבטה, אני יודע שהיא פגועה ממני.. היא חושבת שלא אכפת לי ממנה. כמה שהיא טועה..
״אין בעיה, אני בא.״ אמרתי בעצבים לא טורח לקבל תשובה ועליתי לחדר שלי.
נכנסתי זריז להתקלח ולבשתי חולצת וי שחורה, ג׳ינס כחול ונעל לבנה, השפרצתי בושם על צווארי לקחתי את המפתחות של האוטו הארנק שלי הפלאפון ויצאתי מהחדר.״סגור אני בדרך.״ אן אמרה לחברות שלה בטלפון וניתקה את השיחה, גילגלתי את עיניי וחייגתי לגל, ״יאללה צאו.״ אמרתי וניתקתי את השיחה, שתי דקות אחרי הניתוק גל ורון יצאו מביתו של גל.
״מה קורה אן?״ גל שאל אותה כשהם נכנסים לרכב, ״בסדר גמור.״ היא ענתה בחיוך ורון חייך לה לשלום בזמן שגל השתתק כשהבחין בשי, מה קרה להם?..
אחרי 20 דקות של נסיעה מציקה הגענו למועדון המזדיין שאן ושי אמורות לרקוד בו הלילה בזמן ש800 גברים מזילים עליהן ריר.
התור שלנו הגיע במהירות והמאבטח בכניסה שם על ידינו חותמת, נכנסנו אל המועדון והמוזיקה כבר פיצצה לי את האוזניים, קירבתי את אן אליי מהמותניים והיא הביטה בי מופתעת, אני יודע שאנחנו בריב.. אבל אין מצב בעולם שאני אתן לה לטייל פה בלי שידעו שהיא איתי.
״מצאת אותן?״ שאלתי אותה באוזן והיא הנהנה, ״אני אלווה אותן.״ אמרתי לגל ולרון והם הנהנו, למה גל מתנהג כלכך מוזר? למה הוא לא מלווה את שי איתי?
״אנחנו במקום הקבוע.״ גל אמר לי מתכוון לשולחן הקבוע שלנו במועדון הזה כי הבעלים הוא חבר שלנו, הנהנתי אליהם ושמתי את ידי סביב צווארה של אן. גם אם היא לא איתי, היא שלי. היא תמיד תהיה. את שי הצמדתי אליי גם והתחלנו להתקדם לכיוון חברותיה של אן, השמלה של אן משגעת אותי, כל הגברים פה בוחנים אותה כמו לא יודע מה.