״בטח..״ היא אמרה בשקט ועזרתי לה לקום לאט,
בזמן שאנחנו הולכים לצד אני אוכל סרטים על למה אני נותן לגל להתגרות בי ועוד יותר נותן לו את התענוג לראות אותי בלי מילים.
״שכחי מזה, אני לא יודע למה קראתי לך..״ אמרתי כשנעמדנו לצד הבריכה והתקדמתי, ״חכה שניה.״ היא אמרה בשקט ותפסה את ידי מונעת ממני להשתחרר מהשטויות של גל.
״אני רוצה לשמוע.״ אן אמרה בהחלטיות והתגרתה בי במבטה,
״אני..״ גמגמתי, פעם ראשונה אני מגמגם בגלל בחורה, בדרך כלל זה הפוך.
״אני אתחיל?״ אן שאלה וליטפה את פניי, עצמתי את עיניי בכאב בגלל שפאקינג נעלמו לי המילים בגללה.
״אני לא יודעת איך לתאר לך את מה שאני מרגישה איתך טלאור, לא אכפת לי מה תגיד.. אני אוהבת אותך. אני רוצה להיות שלך שוב.
טעיתי, נכון. יצאתי כלבה, נכון. יש לך את כל הזכויות שבעולם לכעוס עליי ולהעיף אותי קיבינימט, אבל אני אוהבת אותך. אני לא יכולה לחשוב על זה שאתה כועס עליי ככה ופגוע ממני כלכך, לא יכולה לחשוב על זה שמישהי אחרת תקבל אותך. אני רוצה אותך בחזרה טלאור. יש לנו עוד שניה ילד ביחד,
למה לא לנסות שוב? מה יש לך להפסיד? אני אנוכית טלאור, אני אוהבת אותך. אני לא יכולה לתת למישהי אחרת לקחת אותך ממני. לא רוצה שמישהי אחרת תזכה בך.״ אן אמרה בבטחון ואני נשבע שחטפתי הלם, אפילו גמגום לא יצא ממני.״אתה חי?״ היא שאלה אותי בחיוך קטן ומתגרה ואני נשבע שפשוט לא יכלתי להפסיק את הצחוק שלי,
״כמה התגעגעתי לצחוק הזה.״ היא אמרה בחיוך המושלם הזה שלה וליטפה את פניי.
אחזתי בידה והבטתי עמוק אל תוך העיניים הכחולות והיפות שלה, ״אין לך מושג כמה אני פגוע, כמה פעמים עצרתי את עצמי מלנשק אותך רק בגלל שהלב שלי נשבר כל פעם שנזכרתי במה שעשית, אבל מה אני יכול לעשות אן?
את מדהימה אותי כל יום מחדש.. גורמת לי להתאהב בך כל יום יותר ויותר.״ אמרתי בשקט וליטפתי את פניה,
״אתה אוהב אותי?״ היא שאלה בעיניים נוצצות וחייכתי, ליטפתי את השפה התחתונה שלה ועצרתי את עצמי מלנשק אותה. ״אני רוצה לסמוך עלייך שוב אן, אני רוצה להאמין בנו. ונשבר לי מלשמור את זה לעצמי כל הזמן.
אף אחת לא גרמה לי לגמגם כשהיא עומדת מולי, אף אחת לא גרמה ללב שלי לפעום כלכך מהר רק מחיוך שלה. אני נשבע שהצבע של העיניים שלך זה הצבע שאני מתחנן לראות כל בוקר אן. אני..״ נשברתי בפניה, נמאס לי להסתיר ממנה,
״אתה מה טלאור?״ היא שאלה בשקט והצמדתי אותה אליי קרוב יותר, ואני נשבע שאני פשוט מפחד שהיא תשמע את פעימות הלב שלי מרוב שהן חזקות.
״אני אוהב אותך. מצידי לצרוח את השם שלך לכל העולם, אף פעם לא אהבתי מישהי כמו שאני אוהב אותך.״ אמרתי בשקט והיא ליטפה את פניי בעדינות, נשמתי עמוק ובחנתי את עיניה היפות שוב, ״אני רוצה אותך בחזרה אן.״״אני אוהבת אותך..״ היא אמרה בשקט והלב שלי האיץ מהירות, ״התגעגעתי לשפתיים שלך.״ אמרתי לה בשקט ומיד צמצמתי את הפער הקטן שהיה בין שפתיי לשפתיה.
הגעגוע שסחבתי בלעדיה כלכך הרבה זמן הציף אותי והצמדתי אותה עוד יותר אליי, התנתקתי ממנה לשניה והבטתי בעיניים היפות שלה. ״אני אוהבת אותך.״ אן לחשה לי וליטפה את הלחי שלי, לקחתי את ידה ונישקתי אותה.
״תגידי את זה שוב..״ אמרתי בשקט וחייכתי אליה את החיוך שהיא כלכך אוהבת. ״אני אוהבת אותך הכי בעולם טלאור, זהו. אני שלך.״ היא אמרה בשקט וחייכה אליי, אני נשבע שנמסתי.
״יפייפיה קטנה שלי.״ לחשתי לה ונישקתי אותה נשיקה קטנטנה, ״יאללה אן!״ בר ושי צעקו לה וצחקתי.
״מחכים לך יפייפיה.״ לחשתי לה והאדימות התחילה לעלות על לחיה.
אחזתי במותניה והצמדתי אותה אליי היא כרחה את ידיה סביב צווארי וקברה בו את ראשה, ״את ישנה איתי הלילה.״ לחשתי לה בצרידות והיא צחקה, ״יאללה לכי לפני שהן רוצחות אותנו.״ אמרתי לה בחיוך והיא נישקה את צווארי נשיקה קטנה והתקדמה חזרה אליהן.
״תודה על האומץ שנתת לי לרגע אלוהים.״ לחשתי בחיוך והתקדמתי אל רון וגל, ״ובנוסף, תודה גם לך מתוק.״ אמרתי לגל בחיוך כשהתיישבתי לידו.
״אח שלי הקינגג!״ גל צעק ורון נקרע מצחוק, ״מה קרה?״ שי צעקה לנו והשפלתי את ראשי במבוכה.
״כלום מה קרה כפרה?״ גל ענה לה בערסיות והיא צחקה ממנו, ״סוף טוב,״ אמרתי להם בחיוך, ״הכל טוב.״ הם השלימו אותי וצחקנו.
׳אני מאושר.׳״אני יושב בחדר והשעה כבר מאוחרת, מסתכל לך בעיניים
אבל את לא מדברת. והשקט הזה שמשתלט על האהבה, שפעם פעמה, אני לא יודע מה קרה.״ שרתי את השיר של יפתי בזמן שאני נכנס מתחת לזרם המים לצד אן,
״אז למה לבכות, תמיד אפשר לנסות, אם תנגבי ת'דמעות.
אני פה, אז נדבר על הכל. פתאום הזמן יעצור, ואת תראי שהלילה יעבור. כי כשרוצים באמת, פתאום יש דרך לתת, ואת תראי שהלילה יעבור.״ המשכתי לשיר לעצמי בזמן שהיא מחייכת ומסתכלת עליי במבט מאוהב ששווה הכל.
״אתה שר מושלם!״ אן כרחה את ידיה סביב צווארי ונצמדה אליי הכי צמוד שיכלה בערך.
״אני אוהב אותך.״ אמרתי לה בשקט והזזתי את קצוות השיער הרטובים שנפלו על פניה אל מאחוריה האוזן.
זרם המים המשיך לשטוף את פניי ולזרום אל שאר גופי בזמן שאני מלטף בעדינות את פניה של אן.
המבט שבעיניים שלה שובר אותי בכל פעם מחדש, אבל היום? היום זה לא קורה.
היום המבט הזה מחבר לי שוב את כל החתיכות שהתפרקו במשך כל החודשים האלה בלעדיה.
״צריך לחשוב על שם..״ אן אמרה וליטפה את הבטן שלה בעדינות, ״אשכרה חודש תשיעי..״ אמרתי בשקט וחייכתי אליה,
״אני אמורה ללדת ממש עוד מעט טלאור.״ היא אמרה בפחד ובחנה את תגובתי בזמן שאני מנסה לעכל את הבשורה שעוד כמה ימים בערך יהיה לי ולאן ילד משלנו.
״אנחנו נהיה בסדר יפייפיה שלי, אני מבטיח לך.״ ליטפתי את פניה והיא נרגעה מעט, ״אני מפחדת..״ היא לחשה ודמעות קטנות עלו בעיניה.
״אין לך ממה קטנה שלי, אני פה.״ אמרתי בשקט ואן חיבקה אותי חזק בכוחות המעטים שנשארו לה,
״את תהיי אמא מדהימה.״״תתלבשי יפייפיה שלא תתקררי.״ אמרתי לה ונישקתי לראשה, היא התחילה ללבוש את ההלבשה תחתונה שלה בזמן שאני שולף בוקסר מהארון ולובש אותו, שמתי מכנס קצר של נייק ובחנתי את אן שמסתרקת ומתייאשת מלהתלבש.
היא התיישבה על המיטה על המיטה והוצאתי פיג׳מה קצרצרה בצבע ורוד בהיר.
״תרימי ידיים.״ אמרתי לה בחיוך והיא הרימה את ידיה בילדותיות, הלבשתי עליה את גופיית הפיג׳מה ואן חייכה אליי מבסוטה. ״עכשיו רגליים.״ אמרתי בילדותיות ואן כמוני מרימה את רגליה בילדותיות, הכנסתי את המכנס ברגליה והסתכלתי עליה בחיוך, ״עכשיו לעמוד!״ הוספתי בחיוך ואן נעמדה בזמן שהיא נקרעת מצחוק ואני מסדר לה את שורט הפיג׳מה הקצר שמקומו בפח! ״תינוקת שלי.״ אמרתי לה בשקט ונישקתי את שפתיה.
״בוא נלך לישון.״ היא אמרה בעייפות ושפשפה את עיניה, אני נשבע שזה אחד הדברים הכי החמודים שהיא עשתה עד עכשיו.
״מה שתרצי קטנה שלי.״ אמרתי לה בחיוך קטן ועייף, כיביתי את האור והיא נכנסה מתחת לפוך אז ניצלתי את ההזדמנות ומיהרתי להכנס לצידה ולחבק אותה מאחור.
״טלאור..״ היא אמרה בשקט וכבר יכלתי לשמוע שהיא עוד שניה וחצי תהיה רדומה, ״מממ?״ מלמלתי והיא חיזקה את החיבוק שלי בה, ״אני אוהבת אותך.״ היא אמרה בשקט והלב שלי התחיל לפעום חזק יותר, פקחתי את עיניי והרגשתי את השריפה בהן ברוב עייפות.
״אני אוהב אותך יותר יפייפיה.״