פרק 1:

3K 76 9
                                    

״אני לא חוזר יותר נויה.. עם כמה שאני אוהב אותך, אני לא יכול לתת לעצמי להיות איתך.״ אמרתי לה בשקט וליטפתי את פניה. אמצע הלילה ואני יושב עם האקסית שלי בחניה של הבית שלי, ממש יופי טלאור. כאילו לא חזרת גמור מהבסיס.
היא התקשרה אליי בוכה, לקחתי את המפתחות של האוטו שלי ויצאתי איך ששמעתי אותה..
אני יחף, וכל מה שעוטף את הגוף שלי מפני הקור זה המכנס טרנינג האפור שאני לובש. כוסעמק אני קופא.
״זה משהו שאפשר לתקן טלאור דיי.״ היא אמרה לי בעצבים והדמעות כבר עטפו את פניה,
״לתקן נויה? מה אני נראה לך מכונה? תבגדי בי ואני אחזור אלייך ברגע שתעמדי לי בדלת?״ שאלתי אותה והבטתי בה בקשיחות, אני לא מאמין שהיא הייתה עם מישהו אחר ובאה לבכות לי על זה שהיא בגדה בי, ׳נשים נשים.. שק של נחשים.׳
״זה שטויות טלאור.״ היא בכתה והלב שלי נצבט.
״אל תבכי.״ אמרתי בשקט ונגבתי את הדמעות שלה,
׳אבל זין, הפעם אני לא נשבר.׳
״כנסי לאוטו..״ אמרתי בקשיחות ונכנסתי אל מושב הנהג,
״לאן?״ היא הביטה בי ושאלה, אבל שתקתי. אני לא מסוגל לדבר איתה יותר. אני לא מסוגל אפילו להסתכל עליה.

״לילה טוב נויה.״ אמרתי כשחניתי מחוץ לבית שלה,
״בוא רגע.״ היא לחשה יודעת בדיוק איך לשגע לי את הגוף.
׳נשים נשים שק של נחשים.׳
״מה נויה?״ שמתי את ידי הימנית על ההגה והבטתי בה, היא התקרבה אליי לאט לאט וליטפה את פניי, הבטתי בעיניה והיא לפתע רכנה אליי, ״ביי נויה..״ אמרתי בשקט והזזתי את ראשי שניה לפניה שהיא נישקה אותי.
״לילה טוב בן זונה.״ היא אמרה וטרקה את הדלת בעצבים,
״אלוהים איך אני תמיד יוצא אשם איך?״ גיכחתי ונסעתי חזרה הביתה.
״איפה היית יפיוף?״ אבא שאל אותי כשנכנסתי בדלת של הבית,
״נויה קראה לי, מה אתה עושה ער?״ שאלתי אותו והתיישבתי לידו רואה את מנצ׳סטר יונייטד נגד ריאל מדריד על המסך.
״לא הצלחתי לישון, שיו רצתה לישון עם אמא שלך.״ הוא אמר ושמתי את ראשי על ברכיו בזמן שהוא מלטף את השיער שלי ומרגיע אותי, הוא יודע כמה נויה משגעת אותי.
״אני אוהב אותך אבא..״ אמרתי בשקט, ״אני אוהב אותך גם טלאורי.״ הוא ענה לי ולאט לאט עיניי נעצמו.

״קום טולי.״ הרגשתי את ידה של שי מלטפת אותי,
״אני קם יפה שלי.״ פקחתי את העיניים ושמתי לב שאני על הספה, כנראה שאני ואבא נרדמנו פה.
״איפה אבא?״ שאלתי את שי וחיבקתי אותה, ״הוא קם מלידך לפני כמה דקות אמא העירה אותו.״ היא ענתה לי ונישקתי את ראשה,
״בוקר טוב חתיך של אמא.״ אמא אמרה לי וליטפה את פניי, לקחתי את ידה ונישקתי אותה. היא המלכה שלי.
התקדמתי לחדר המקלחת ונעמדתי מול הכיור, אני נראה גמור!
העיניים הירוקות שקיבלתי מאבא שלי היו אדומות בטירוף.
צחצחתי שיניים שטפתי פנים ונכנסתי לחדר שלי.
נשכבתי על המיטה והדלקתי את הטלפון שלי, חברים שלי שיגעו אותי שנצא היום לבר כי שישי היום.. אני בוחר לסנן.

שיחה נכנסת מ-גל:
נאנחתי ועניתי לשיחה, ״כן חופר?״ שאלתי ושמתי על רמקול, ״בוקר טוב יחתיך, ברור לך שאתה בא היום.״ הנחתי על החזה שלי את הטלפון ודפקתי את ידי במצח.
״כן חופר. לא פלא שאני קורא לך גלגל׳צ״ אמרתי בחיוך מתגרה בו, ״דיי מאמי תגיד לי שאתה אוהב אותי!״ הוא אמר לי בקול של פרחה קטנה, ״דיי בייבי אל תבכה אני אוהב אותך.״ אמרתי לו בקול מתחנף ונקרענו מצחוק, נשמעו שתי דפיקות בדלת, שתי דפיקות וזה מספיק. כבר ידעתי שזו שיו.
״בואי.״ צעקתי לה והיא נכנסה, ״נדבר ידביל אחותי נכנסה.״ אמרתי והיא נכנסה לידי במיטה.
״שיו אישתי היפה.״ גל התגרה בי והיא גלגלה את עיניה,
״ביי בעלי החופר.״ היא הסמיקה וניתקה את השיחה גורמת לי לצחוק.

״כולם מחכים לך בחוץ, בגד ים.״ סיכמה לי שדוד שלי אביאור וכל החברים של ההורים שלי נמצאים בבריכה שלנו.
״אני בא קטנה.״ היא יצאה מהדלת ואני לבשתי את בגד הים הצהוב זוהר שלי, נעמדתי מול המראה והעברתי את ידי בשיער שלי מסדר אותו קצת, בחנתי את העיניים שלי הירוקות שלי שנראות עייפות ויצאתי מהחדר.
״כפרה של דוד שלו!״ דוד שלי אביאור אמר לי בחיוך וחיבק אותי, ״מה איתך כפרה?״ הוא שאל וחייכתי,
״השבח לאל.״ עניתי בחיוך ומשום מה חטפתי כאפה קטנה בראש.
אחרי שחיבקתי את רז וירין, חברים של אבא שלי
נגשתי לטל ושירה, חברות של אמא שלי.
״מה איתך טל?״ קרצתי לה מתגרה בה בכוונה כמו תמיד והיא צחקה, ״הוא מזכיר לי את ירין!״ היא אמרה וכולם צחקו ואני לא הבנתי על מה מדובר..
״ירין היה משגע את אמא שלך כל הזמן.״ שירה אמרה לי בחיוך וחיבקתי אותה, ״אולי אני הבן של ירין.״ אמרתי לה בשקט והיא צחקה ודחפה אותי בעדינות לכיוון אבא שלי.
״להחליף אותך אדון מרום?״ שאלתי כשנעמדתי לידו במנגל, ״לא כפרה.״ הוא ענה ותפחתי על כתפו, באתי להתקדם אבל הוא קטע אותי.
״אל תגיד שסיפרתי לך אבל שי התגעגעה אלייך, אני מוצא אותה הרבה פעמים עצובה בגלל שאתה רחוק.״ הוא אמר לי והגוף שלי קפא, אני מעציב את הנסיכה שלי..
״אני עוד מעט משתחרר והכל יגמר..״ אמרתי לעברו סימסתי לגל שיבוא ונכנסתי לצד העמוק שבבריכה, נשענתי עם ידיי על שפת הבריכה וסימנתי לשי לבוא לשבת לידי.

״התגעגעתי אלייך מאוד טלאור. קשה לי שאתה לא כאן, והעובדה שאני מבלה יותר עם גל מאשר איתך הורגת אותי..״ שי אמרה לי בעצב אחרי כמה דקות שבהן שתקנו.
׳שוב הניצוץ הלא מוסבר הזה שיש לה בעיניים כשהיא אומרת את שמו של גל.׳
״אני מצטער קטנה שלי, אני בצבא אני לא תמיד מוצא זמן לנשום..״ אמרתי לה בשקט וחיבקתי אותה,
״אני יכול לשאול אותך משהו ותעני לי בכנות?״ שאלתי והבטתי עמוק אל תוך עיניה האפורות שהיא קיבלה מאמא בזמן שהיא הנהנה.
״את אוהבת את.. גל?״ שאלתי בהיסוס והרגשתי מוזר כלכך לשאול את אחותי הקטנה אם היא מאוהבת בחבר הכי טוב שלי..
״אני לא יודעת אם זה נקרא אהבה טלטול, אבל יש לי משהו חזק ולא מוסבר כלפיו.״ היא הביטה בעיניי וחייכתי, המבט שלה השתנה למופתע וזה גרם לי לצחוק.
״אתה לא כועס עליי?״ היא שאלה מבולבלת והנדתי בראשי,
״גל גבר טוב.״ אמרתי לה והיא חייכה אליי.
״אם תרצי אני אברר בשבילך מה הולך אצלו בראש.״ חייכתי אליה ועל הפנים שלה הופיעה ההתרגשות, ״כןכן טלאורי!״ היא קפצה עליי בחיבוק וצחקתי בשקט.
״בעלך פה.״ קרצתי לה והיא הביטה בגל שבדיוק אמר שלום לכולם, הסתכלתי עליה וראיתי אותה מובכת.
׳אוי גיל 18 זה משהו..׳

טלאור.Where stories live. Discover now