השעון המעורר ששמתי צלצל, ניתקתי את ידיי מאן וכיביתי אותו בזריזות.
חזרתי לחבק אותה מאחור וליטפתי את מותניה בזמן שהנחתי לה נשיקות קטנות על הצוואר.
״עוד כמה דקות..״ היא אמרה בשקט ועידקה את ידיי על גופה, ״יאללה חיים שלי אנחנו נאחר והמפקדת שלי תרביץ לי.״ אמרתי בגיחוך והיא הסתובבה אליי, ״אז אני ארביץ לה.״ היא אמרה גורמת לי לצחוק.
״עכשיו אני רגוע.״ נישקתי אותה בלחי וקמתי מהמיטה לצחצח שיניים, אן נכנסה אל חדר המקלחת אחריי והוצאתי בשבילה מברשת שיניים.
סיימנו לשטוף פנים והיא הורידה את בגדיי וקיפלה אותם על המיטה, הגוף שלה פשוט אלוהי.
״בואי לפה..״ אמרתי וזרקתי אותה על המיטה גורם לה לצחוק, ״נו טלאור!״ היא צחקקה תוך כדי שאני עולה מעליה,
״דיי תשתקי.״ אמרתי ונישקתי אותה.
אחרי כמה דקות עברתי אל צווארה וירדתי לאט לאט אל הבטן שלה בנשיקות קטנות ועדינות .
היא הפכה אותנו כך שעכשיו היא יושבת עליי.
״אתה מחרפן אותי טלאור.״ היא אמרה בשקט ועברתי למצב ישיבה, ״את מחרפנת אותי יותר.״ עניתי וליטפתי את פניה,
היא הסתכלה על עיניי ואז על שפתיי בזמן שאני עושה בדיוק אותו הדבר, היא רכנה אליי ותוך שניה הרגשתי את שפתיה על שפתיי. הנשיקה התעמקה ואן זזה על החבר שלי גורמת לו לעמוד, ״פאק..״ היא גנחה בשקט והשעינה את ראשה לאחור גורמת לי לאחוז במותניה ולשפשף את איברה חזק יותר על החבר שלי. ואני נשבע שבשבילה, לא בשבילי.״תגמרי בשבילי אן.״ פקדתי עליה וזה מה שהיא עשתה.
״אלוהים טלאור.. הרגת אותי.״ היא אמרה בחיוך וכרכה את ידיה סביב צווארי, ״אני מצטער.. אני לא יודע מה עבר עליי.״ אמרתי וקמתי מהמיטה, למה אני מרגיש כלכך רע עכשיו?
״תפסיק להרגיש רע טלאור..״ היא אמרה ושילבה את ידינו,
״אני כלכך מצטער אן..״ אמרתי בעצב וליטפתי את פניה.
״שיגעת אותי ולא הצלחתי לעצור.״ הוספתי והשפלתי את המבט לריצפה, איזה אפס אני.
״טלאורי דיי.. לא עשית לי משהו רע, לא שכבנו אפילו. בבקשה תפסיק.״ היא אמרה והבטתי בה מבולבל,
״רגע.. את בסדר עם זה?״ שאלתי והיא חייכה פתאום,
״אתה מדהים טלאור, בחיים לא פגשתי גבר כמוך.״ היא אמרה בחיוך וחיבקה אותי, קפאתי לכמה שניות וחיבקתי אותה בחזרה.
״לא הכרחתי אותך או משהו נכון אן? תגידי לי את האמ..״ היא קטעה אותי בכך שהיא נישקה אותי והעבירה את ידיה בשיערי.״קחי יפה.״ אמרתי לה בחיוך והגשתי לה ולאימי את כוס הקפה השחור שהן אוהבות וחזרתי למטבח לקחת את שלי.
״איך ישנת אן?״ אימא שלי שאלה את אן, היא אוהבת אותה. ״ישנתי מעולה, איך את מרגישה?״ אן שאלה ברכות וגרמה לאמא שלי לחייך.
״אני בסדר גמור.״ אמא שלי ענתה ובדיוק הדלת נפתחה,
״בוקר טוב לך נסיכה.״ אמרתי והתקדמתי אל שי,
״איך היה?״ שאלתי כשחיבקתי אותה.
״היה כיף, אין לך מה לדאוג, הוא לא עשה משהו שהוא לא היה צריך לעשות.״ היא אמרה וחייכתי, אין על גל בעולם.
״אני שמח שאתם לא מתקדמים מהר.״ עניתי בחיוך ונישקתי לראשה, ״איפה היית קטנטונת?״ אמא שלי שאלה את שי וגרמה לה להסמיק, ״אצל גל.״ שי ענתה ואמא שלי הביטה בה מופתעת. ״גל לא גר לבד?״ אמא שלי שאלה בחיוך, ״אמא זה גל , הוא יחתוך לעצמו את הזין לפני שהוא יגע בה.״ אמרתי ונשענתי על הקיר שותה את הקפה שלי.
״ילד כלב איך אתה מדבר לידה?!״ אמא שלי אמרה וזרקה עליי כפכף גורמת לאן לצחוק.
״בואי בואי נזוז לפני שאני חוטף מכות.״ אמרתי לאן בחיוך והיא חיבקה את אמא שלי בעדינות כדי לא להכאיב לה.
״תשמרי לי עליו.״ אמא שלי אמרה לה והיא הנהנה בחיוך,
״ביי מלכה שלי.״ אמרתי ונישקתי את ראשה.
אן ואני נפרדנו גם משי ונכנסנו לאוטו.״לא קצת איחרת טלאור?!״ אבי נעץ בנו מבט כשנכנסנו לבסיס,
״יש לו מפקדת אם לא אכפת לך, תדבר איתה לא איתו.״ אן הגנה עליי ושנאתי את זה, אני לא מוכן לצאת קטן מולו,
לא כשאני יודע שאני הרבה יותר ממנו.
״המפקדת שלו עלאק״ אבי אמר בעצבים ומשך את אן מהיד ומכאיב לה, אבל היא לא אמרה כלום. היא גם לא תגיד.
״איפה היית נסיך?״ פלג שאל בחיוך כשנכנסתי לפרגולה,
״כבר התגעגעת?״ שאלתי וגרמתי לו לצחוק.
״איך אפשר שלא?״ ענה וצחקתי, אחרי כמה דקות ראיתי את אן הולכת מהר מדי אל החדר שלה ואת אבי עומד ומסתכל עליה עצבני, חתיכת מזדיין.
״יאללה בוא יש ארוחת צהריים.״ פלג אמר וקמנו לחדר אוכל,
הכנסתי לי כוס קפה שחור והתקדמתי אל השולחן הקבוע שלי ושל פלג ועוד כמה חיילים.
אבי עבר מולי והתנגש בכתף שלי, הקפה השחור נשפך על ידי וגרם לעורי לצרוב מעט.
״לא הבנתי, נהיית עיוור?״ שאלתי בעצבים והנחתי את הכוס על המזנון שהיה קרוב אלינו, ״אוי לא ראיתי״ אבי אמר בתמימות,
״כדאי לך להתחיל לראות.״ עניתי בקשיחות והתקרבתי אליו.
״תרגעו זריז, שניכם.״ אן אמרה בקשיחות ונעמדה ביננו,
״טלאור לך תשטוף את היד.״ היא אמרה והבטתי בה מבולבל, ׳למה היא עם משקפיי השמש שלה בפאקינג חדר אוכל?׳
״כן המפקדת.״ אמרתי בשקט ונעצתי מבט באבי, ״בוא אחי.״ פלג לקח אותי והתקדמנו אל הכיור.
״למה המפקדת עם משקפיי שמש בחד״א? כמה מתנשא אפשר להיות?״ פלג גיחך וגרם לי לצחוק, צחוק מזויף.
׳אני לא בטוח שזה בשביל להתנשא פלג.׳יצאתי מהאוהל שלי והתקדמתי אל חדר הגיבוש.
״גיבוש?״ פלג שאל והצטרף אליי להליכה, ״כשאין ברירה אז אין ברירה.״ עניתי וצחקנו.
נכנסנו אל חדר הגיבוש וכל הלחשושים כמו תמיד התחילו,
״החתיך הגיע.״ הבחורה ששיחקה איתי בפעם קודמת אמת או חובה אמרה וגרמה לי לחייך אליה והיא עשתה את עצמה מתעלפת גורמת לי לצחוק. (פרק 5)
התיישבתי לידה במעגל וערן התחיל לדבר על המשחק אמת או חובה, ״תזכיר לי איך קוראים לך״ אמרה הבחורה שקראה לי חתיך, ״טלאור, ואת?״ שאלתי והבטתי בה בסקרנות, ״לי.״ היא ענתה לי בחיוך, ״שלום לי.״ אמרתי לה גורם לה לחייך,
״שלום גם לך טלאור.״ היא אמרה ופלג קטע את השיחה שלנו.
״תפסיק לגנוב את הבחורות ותשאל כבר.״ הוא אמר וצחק גורם לכל מי שהיה במעגל לצחוק אחריו.
״אמת או חובה יפיוף?״ שאלתי בחיוך, ״אמת.״ הוא ענה וקרץ לי. ״טלאור אפשר לדבר איתך על מה שהיה בחדר אוכל?״ אן נעמדה מעליי ושאלה בזמן שבחנתי את פניה,
׳מה הקטע של המשקפי שמש אן?!׳
״כ..״ באתי לענות ופלג בדיוק קטע אותי ״המפקדת הוא יכול לסיים לשאול את השאלה?״ פלג שאל אותה במבט חמוד והיא הנהנה בקשיחות.
״אמת שאתה חושב שאני סקסי ואתה מאוהב בי מהרגע הראשון שראית אותי?״ שאלתי בחיוך גורם לו ולכל מי שבמעגל להקרע מצחוק.
״אני מודה שכן, קשה לא להתאהב בפנים יפות כמו שלך בייבי.״ הוא ענה ושלח לי נשיקה מה שגרם לכולנו לצחוק.
״נתראה בחדר מאמי.״ קרצתי לו וקמתי שומע את כל מי שהיה במעגל מחמם וצוחק.