פרק 26:

1K 41 2
                                    

השעון המעורר של אן צלצל והעיר את שנינו, כן, בכוונה. אני לא נותן לה לחזור לצבא בלי להפרד.
״בוקר טוב בייבי.״ אן אמרה בקול ישנוני ונישקה אותי,
״בוקר טוב אהובה שלי.״ עניתי ואן נשכה את שפתיה, ״מה יהיה עם השפתיים שלך?״ שאלתי ושיחררתי את שפתה התחתונה.
״הקול הזה שלך, לא מספיק שהוא צרוד ביום יום עכשיו גם הצרידות של הבוקר?״ היא שאלה ואני צחקקתי.
אן קמה מהמיטה ואני בחנתי את גופה, אוי אלוהים..
החולצה שלי שאיתה היא נרדמה עלתה למעלה וחשפה בפניי את התחת המושלם שלה שמכוסה בחוטיני שחור, מכוסה עלאק..
״כוסעמק.״ אמרתי ביאוש וסידרתי לאן את החולצה כמו שצריך בזמן שהיא צוחקת עליי.
פתחתי את הטלפון שלי והבהירות רצחה לי את העיניים, השעה 4:30 לפנות בוקר.
צחצחתי שיניים במהירות ונשכבתי שוב במיטה, ״טלאור.״ אן אמרה בקול אני אוהב, ״בייב..״ אמרתי בצרידות והיא נשכה את שפתיה תוך כדי שהיא מתיישבת עליי לאט לאט כשרגליה מסביב לגופי, הורדתי לה את החולצה ונישקתי את הבטן שלה נשיקות אגרסיביות ועדינות בו זמנית שגורמות לה לגנוח בשקט.

״אני כלכך אוהבת אותך טלאור.״ אן גנחה ואחרי שניה הרגשתי את הנוזל החם שלי נשפך לתוכה.
״אני אוהב אותך אהובה שלי.״ נישקתי את שפתיה ונכנסנו להתקלח, אחרי שסיימנו שלפתי בוקסר שחור מהארון ומכנס נייק שחלק העליון שלו אפור והתחתון שחור (בתמונה). התלבשתי וירדתי אל המטבח, להכין לה משהו לאכול וקפה שחור כמו שהיא אוהבת.
צליל של הודעה נשמע באוויר והשתלב לשניה עם הרעש של החביתה שמתבשלת על המחבת.

*******053:
053...: איזה מלך אתה טלאור, זה עבד!

נכנסתי אל תמונת הפרופיל של המספר הלא מוכר והבטתי במיידן שמופיע בה.

טלאור כהן: שמח שזה עבד אח שלי אבל תלך לישון יסטלן

053..: הולך עכשיו אחי לילה טוב

טלאור כהן: לילה טוב כפרה

חתכתי לאן סלט והחביתה בדיוק סיימה להתבשל כמו שצריך, הנחתי את הכל בצלחת ושמתי לה על השולחן בסלון, חזרתי אל המטבח והכנתי לאן את הקפה השחור שהיא אוהבת.
״בייבי?״ אן קראה לי וירדה במדרגות עם התיק הגדול שלה, קמתי אליה ולקחתי מגבה את התיק. ״תביאי לי חיים שלי.״ אמרתי ולקחתי את המפתחות של הג׳יפ שלה, ״לכי לאכול.״ נישקתי לראשה ויצאתי מהבית, הנחתי את התיק בבגאז׳ של התיק הצבאי שלה ונכנסתי חזרה.

״אני אוהב אותך אן..״ אמרתי בשקט וליטפתי את פניה בזמן שהיא נשענת על הג׳יפ שלה,
״אני אוהבת אותך הרבה יותר טלאור שלי.״ היא אמרה בשקט וליטפתי את פניה, ״תשמרי על עצמך בשבילי?״ שאלתי בחמימות והסנפתי את הריח המשגע שלה בזמן שהיא מהנהנת ומצמידה את ראשינו.
״סעי בזהירות אהובה שלי..״ אמרתי בשקט והצמדתי אותה לנשיקה אחרונה.
אן נכנסה אל האוטו והביטה בי מהחלון, ״סעי כבר אני עוד שניה מתחיל לבכות.״ צחקתי ומיד אחריי הצחוק הממכר שלה נשמע.
היא התניעה את הרכב והלב שלי כבר נצבט מעט,
״טוב כנס הביתה חיים שלי.״ היא אמרה בשקט והנהנתי, נשקתי אותה נשיקה קטנה והתקדמתי אל הבית שלה, הבית שלנו.
שניה לפני שפתחתי את הדלת, ההבנה שהאישה שלי הולכת לי לשבועיים הכתה בי, עזבתי את הידית והתקדמתי במהירות אל הג׳יפ של אן.
פתחתי את הדלת של הרכב ושלפתי אותה משם, ״מה קרה טלא?״ אן שאלה אבל נקטעה על ידי, השפתיים שלי הוצמדו לשלה והיד שלי ליטפה את הלחי שלה.
הנשיקה התעמקה והצמדתי אותה אליי עוד יותר, העברתי את ידי על התחת שלה גורם לצמרמורת להגיע אל גופה ולאחר מכן הרמתי אותה כשרגליה סביב מותניי.
״טלאור.״ היא אמרה תוך כדי הנשיקה אך לא נתתי לה להמשיך, ״את לא מתנתקת ממני עכשיו אן, שכחי מזה.״ אמרתי בצרידות ואן העבירה את ידה בשיערי השחור ולאחר שניה הצמידה אותי שוב אל שפתיה.
אחרי כמה דקות בהן אנחנו מתנשקים אן התנתקה ממני בחוסר רצון, ״אנ..״ היא התנשפה ואני השתקתי אותה בכך שחיבקתי אותה והיא קברה את ראשה בצווארי,
״לא יכולה שניה בלעדיי.״ השלמתי את מה שהיא אמרה וקולי היה מעט צרוד מה שגרם לאן לנשוך את שפתיה,
״נסיעה טובה אישתי היפה.״ אמרתי בשקט ולפני שהיא הספיקה לענות נישקתי אותה שוב.
׳אני מכור.׳

טלאור.Where stories live. Discover now