אן אספה את שיערה לגולגול כזה או איך שלא קוראים לזה והושיטה את ידה אליי, אחזתי בה ונכנסנו ביחד לאט לבריכה.
היא התקדמה לעמוקים וחיבקתי אותה מאחור.
״אני אוהבת אותך טלאור..״ היא אמרה בשקט והסתובבה אליי, בחנתי את פניה והנחתי נשיקה קטנה על ראשה.
״התגעגעתי אלייך.״ אמרתי בשקט והיא חייכה חיוך קטן,
״לקום בבוקר בלעדייך זה על הפנים.״ אמרתי בצרידות והצחוק הממכר שלה מילא את הבטן שלי בפרפרים.
״להיות בצבא כשאתה פה זה על הפנים.״ היא אמרה בשקט וקברה את ראשה בצווארי, ״אני מאוהבת בריח שלך וואי!״ היא אמרה ונשכה את שפתיה מתאפקת לא לקפוץ עליי.
״ואני מאוהב בך.״ חייכתי והנחתי נשיקה חמה על הכתף שלה.
״תחבק אותי..״ היא לחשה בקול שבור, לא עברה שניה ואן כבר הייתה בידיים שלי.
״בייבי קטנה שלי.״ אמרתי וליטפתי את שיערה.״אני אקח את המגש לשולחן.״ אן הניחה נשיקה על גבי ולקחה את המגש עם הבשרים מלידי בזמן שאני מכבא את המנגל, היינו רעבים ולשמנה בא על האש..
״דיי בייב עזבי את זה נו, תאכלי משהו.״ אמרתי בזמן שהיא הייתה עסוקה בלסדר את השולחן, איזו אישה יש לי..
״בואי לפה.״ הושבתי אותה עליי כשרגליה לצידי גופי והיא הניחה לי נשיקה על השפתיים.
״נו בייב מה לעשות לך גם אווירון?״ שאלתי מבואס והיא צחקקה, ״הנה אני אוכלת.״ היא אמרה והכניסה חתיכה של פרגית לפה, ״ילדה גדולה שלי.״ אמרתי והיא נישקה אותי בלחי. ״רק אל תהיה מבואס. זה כואב לי.״ היא לקחה עוד פרגית ונגעה בשפתיי כדי שאפתח את הפה, ״ילד גדול שלי.״ היא חיקתה אותי ואני צחקתי.
אני כלכך אוהב אותה שזה כבר כואב, הפחד שיום אחד היא תלך לי אוכל אותי מבפנים.
״אני לא יכול בלעדייך אן, אני באמת לא יודע מה יקרה לי ביום שתלכי..״ הבטתי בעיניה בעצב והיא ליטפה את פניי.
״אני בחיים לא אלך טלאורי.״ היא אמרה וחייכה חיוך קטן,
״תאכלי עוד חיים שלי.״ אמרתי בעדינות והיא הנהנה וקמה ממני.״לך לערסל בייב, אני אסדר פה בנתיים.״ אן אמרה 10 דקות בערך אחרי שסיימנו לאכול, ״אני מרגיש כמו ילד ששולחים אותו לפינה לעונש.״ אמרתי בכעס מזוייף והיא צחקה, זה לא אמיתי שאני מחייך אוטומטית כשהיא מחייכת וצוחקת.
״ילד? חשבתי שאתה גבר.״ היא התגרתה בי וחייכה את החיוך המרוצה הזה שלה, ״מעצבנת..״ אמרתי בשקט והיא נעמדה על קצות האצבעות שלה כדי להגיע אליי, ״אתה אוהב אותי.״ היא נישקה אותי ולאחר מכן התחילה לסדר את השולחן.
״את לא צריכה עזרה?״ שאלתי והיא גלגלה את עיניה, ״לך מפה כבר.״ היא חייכה ודחפה אותי בעדינות,
״מלכה שלי.״ נשכתי את שפתיי והתקדמתי אל הערסל.
נשכבתי על הערסל ובחנתי את הכוכבים שהפתיעו אותי ביופיים כל פעם מחדש. כמו היופי שלה.
הסתכלתי עליה ובחנתי אותה. הגוף שלה, הפנים שלה.. יצירות שאלוהים ישב עליהן שעות.
היא כלכך יפה, גם מבחוץ, והיא שלי.
תודה אלוהים..״על מה אתה חושב?״ אן הופיעה ופתחתי את ידיי כדי שהיא תכנס בחיבוק שלי ותתנדנד איתי על הערסל.
״עלייך.״ עניתי והיא נשכבה עליי, ״מה יש לחשוב?״ היא שאלה בחיוך קטן וליטפתי את שיערה בשקט, מראה לה שאני לא מעוניין לשתף את המחשבות עליה כרגע.
״מה אתה עושה כשאני לא פה? לא משעמם לך?״ היא שאלה בעדינות, ״אני יושב עם חברים ועם שי, אבל אני בעיקר חושב עלייך.״ עניתי והרגשתי את החיוך שלה בצווארי,
״מה יש לחשוב בייב?״ היא שאלה בקול שאני אוהב והחבר שלי נעמד אוטומטית.
״בבקשה קטנה, אל תתחילי.״ אמרתי לה בקול נואש, היא חולה על לשגע אותי ואת הגוף שלי, היא מתה על זה שהיא משפיעה עליי. ״אבל..״ היא אמרה בילדותיות.
״בלי אבל בייבי, בלי אבל.״ קבעתי ונישקתי אותה, הנשיקה התעמקה והעברתי את ידי על התחת שלה.
״חשבתי שהלילה אני שלך..״ היא אמרה בקול שאני אוהב רומזת על זה שהבטחתי לה שאני אעשה איתה אהבה הלילה כשהיא חזרה מהבסיס.
היא ליטפה את החבר שלי ונישקה את הצוואר שלי גורמת לי להאנח מהנאה. אלוהים אן מה את עושה לי בגוף..
״אני במקלחת.״ היא אמרה בקול שאני אוהב ונכנסה אל הבית.
״תסלח לי אלוהים.״ נאנחתי ותוך שניה כבר הייתי בתוך הבית.
״לארח לך חברה?״ שאלתי כשנעמדתי מולה מתחת לזרם המים החמים, ״כן, המקלחות בלעדייך לא כיפיות.״ היא אמרה בקול שאני אוהב ונישקה את צווארי.
״הרי את יודעת שבסופו של דבר את תצרחי בגללי נכון? אז למה להתגרות?״ הצמדתי אותה לקיר והיא צחקה.
״את לא אמיתית אן.״ בחנתי את הגוף הרטוב שלה, רטוב מהמים יסוטים!
״אני רוצה אותך טלאור.״ היא אמרה בקול החמוד שאני אוהב, והרמתי אותה כשידיי מחזיקות את רגליה מסביב לגופי.
״מוכנה בייב?״ שאלתי בצרידות והיא הנהנה ונשכה את שפתיה בציפייה.״את בסדר קטנה שלי?״ שאלתי בעדינות בזמן שהנוזל החם שלי נשפך לתוכה.
״כן אהוב שלי.״ היא לחשה והשעינה את ראשה לאחור נהנת מהאורגזמה השניה שחוותה בחצי שעה בה אנחנו עושים אהבה.
״תרגעי קטנה שלי, תרגעי.״ לחשתי וחיבקתי אותה,
״הרגת אותי מאמי.״ היא אמרה מותשת וליטפתי את שיערה.
״תעצמי עיניים.״ אמרתי בעדינות וככה היא עשתה, העברתי את ידיי שמלאות בסבון על כל גופה ועשיתי לה מסאז׳ עדין בגב תוך כדי שהיא קוברת את ראשה בצווארי.
״כואב לך?״ שאלתי והיא הנהנה בעדינות, קטנטונת..
״בואי.״ אמרתי בעדינות וסגרתי את ברז המים, שמתי מגבת סביב פלג גופי התחתון והתחלתי לנגב את גופה עם המגבת השניה, ״בוא נלך לישון.״ היא ביקשה בעדינות וחייכה חיוך קטן ומותש.
כשהתייבשנו לגמרי יצאנו מחדר המקלחת אל החדר, היא עלתה על המיטה ונכנסה מתחת לפוך. קר לה..
״להלביש אותך?״ שאלתי בחמימות והיא הנידה בראשה בילדותיות, ״גם אתה לא מתלבש.״ היא קבעה וסימנה לי עם האצבע לגשת אליה.כשהגעתי אל המיטה היא הרימה את הפוך וחשפה מולי את גופה העירום, ״בדרך כלל כשקר לי אתה מחבק אותי.״ היא אמרה בחמימות רומזת על זה שאני אכנס למיטה ואחבק אותה.
״צודקת, מצטער.״ עניתי בעדינות ונכנסתי אל המיטה, אן העיפה את המגבת אל הרצפה ונצמדה אליי, חיבקתי אותה מאחור והיא התענגה על המגע החם שלי ועל הנעים שאני עושה לה בשיער, כמו שהיא אוהבת.
״מקודם שאלת מה אני עושה בלעדייך כל היום ומה יש לי לחשוב עלייך..״ אמרתי בשקט והיא הנהנה בחמימות,
״אני אספר לך אבל אני לא רוצה שתעני על זה טוב?״ הוספתי בעדינות והיא סגרה את פיה עם מפתח דמיוני וזרקה אותו רחוק.
״אני שוכב הרבה על הערסל ומסתכל על השמיים בזמן שאני נזכר בפנים היפות שלך, בשפתיים האלה שמחייכות אליי כשאת לוחשת לי שאת מתגעגעת. אני מדמיין את הידיים הקטנות שלך מלטפות את השיער שלי ואותך מחייכת כשאני מנשק אותך. כל פעם מחדש שזה קורה, הלב שלי מאיץ מהירות.. ואין דבר מהיר ממנו בעולם כשאת בסביבה אן. בכל זאת, מי יכול לעמוד מול החיוך הכי יפה בעולם..״ אמרתי בשקע והיא עידקה את היד שלי סביב גופה, ״אני אוהבת אותך טלאורי שלי, לילה טוב.״ היא אמרה בשקט ולא הגיבה על דבריי כמו שביקשתי.
״לילה טוב קטנה שלי.״