״את באה להתקלח מאמי?״ שאלתי אותה כשנכנסנו אל החדר שלי והיא הנהנה אליי בעייפות, ״בואי אליי.״ אמרתי בשקט והיא התרסקה אל החיבוק שלי.
״היפה בנשים..״ אמרתי בשקט וליטפתי את פניה, ״עייפה בנשים.״ היא תיקנה אותי ואחרי שניה התפרצנו בצחוק.
״להפשיט אותך קטנה?״ שאלתי בחום כשראיתי שהיא פשוט גמורה, ״אתה יכול?״ היא שאלה בעייפות והנהנתי בחיוך קטן.
הורדתי את השמלה ממנה והנחתי אותה בסל כביסה שבחדר שלי, נעמדתי מאחריה ולאט פתחתי את השרוך של חזיית בגד הים שנמצא על צווארה, הזזתי אותו ממנה ונצמדתי אליה מאחור, ״בייבי..״ היא לחשה כשהנחתי את ידיי על המותן שלה והתחלתי לנשק את צווארה.
״בואי נוריד את זה ממך.״ אמרתי בצרידות ומשכתי את החוט השני של הבגד ים, החזיה נעלמה והעברתי את ידי על התחת שלה שמשגע אותי מהרגע בו נפגשנו במועדון, היא נאנחת בשקט מהנגיעות שלי בגופה בזמן שאני מוריד לה לאט את התחתון של בגד הים.
״בואי נכניס אותך למקלחת קטנה.״ לחשתי בצרידות וגופה הצתמרר, ״את משגעת אותי אן.״ אמרתי לה בשקט והצמדתי את התחת שלה אל החבר שלי.
״אתה בוחר להשתגע.״ היא הסתובבה אליי בשעשוע וחיבקה אותי צמוד כדי שלא אבחן את גופה.
״את מתביישת?״ שאלתי והיא הנהנה בשקט, ״בואי קטנה שלי.״ אמרתי בעדינות ונכנסנו אל חדר המקלחת.
הורדתי את בגד הים שלי ואת הבוקסר והתקדמנו אל המקלחת כשאני מחבק אותה מאחור.נכנסנו אל תחת זרם המים החמים והיא הסתובבה אליי, ״אני יכולה חיבוק?״ היא שאלה וחייכתי חיוך קטן וחם, ״את יכולה מה שתרצי אהובה שלי.״ אמרתי בשקט והנחתי את זרועותיי סביבה, היא כלכך קטנה לידי.
״אני אוהבת אותך טלאור.״ היא אמרה בשקט והצמידה את ראשינו בזמן שחלל הגוף שלי התמלא בפרפרים.
״את הופכת אותי לבנאדם טוב יותר.״ לחשתי לה והיא חייכה והנידה בראשה, ״השינוי הזה בא ממך, לא ממני.״ היא אמרה ורכנה אליי, ״הכל בשבילך אן, אני לא יודע איך אני אשרוד בלעדייך.״ אמרתי בשקט והיא נישקה את שפתיי ברכות,
״אתה לא צריך להיות בלעדיי..״ היא לחשה וחיבקה אותי חזק, ״תבטיחי שלא תשברי לי את הלב אן.״ אמרתי לה בשקט תוך כדי שהיא מחבקת אותי, אני לא בנוי ללב שבור. אם עלה לה בראש לשבור אותי, שתקום ותלך..
״אני מבטיחה לא לשבור לך את הלב טלאור כהן.״ היא אמרה בשקט והתנתקתי מהחיבוק, ״אני אוהב אותך אן כהן.״ אמרתי בשקט והעיניים שלה נצצו, ״טוב לי איתך.״ היא אמרה בשקט ובחנה את פניי, ״רק תחייכי כל ימי חיינו.״ ליטפתי את פניה והיא הנהנה כהבטחה ונישקה אותי.״תודה קופיף.״ היא אמרה כשחניתי מחוץ לביתה ונישקה אותי, ״בטוח שתסתדר בלעדיי?״ שאלה בשעשוע והתחלנו לצחוק,
״אני מכור אלייך את מבינה את זה?״ שאלתי ונישקתי את שפתיה במיליון נשיקות קטנות שגורמות לה לצחוק.
״אני אוהבת אותך קוף.״ היא לחשה וליטפה את שיערי,
״אני אוהב אותך אן, אין לך מושג כמה..״ אמרתי בשקט והבטתי עמוק אל תוך עינייה, אני לא מאמין שאני אשכרה מאוהב במפקדת שלי, מפקדת לשעבר.
״טוב כנסי תנוחי קצת יפה שלי.״ אמרתי ונישקתי את ראשה, ״בוא לפה מפגר.״ היא אמרה ומיד נישקה את שפתיי.
״גם זה טוב.״ אמרתי בחיוך, היא צחקה ויצאה מהאוטו,
״תודה שוב.״ היא אמרה בשקט וגלגלתי את עיניי, ״לכי כבר.״ אמרתי בחיוך והיא שלחה לי נשיקה.
היא התקדמה אל דלת ביתה ואני לא נסעתי עד הרגע בו היא שלחה לי חיוך וסגרה את הדלת.
תוך כמה דקות הגעתי הביתה ונכנסתי זריז אל חדרי.
כיביתי את האור והדלקתי את המזגן, נכנסתי מתחת לפוך והדלקתי את הטלויזיה,
אחרי כמה דקות בהן אני צופה בספוג שמקפץ על המסך אני מרגיש את הגוף שלי מתחיל להרדם והעיניים שלי נעצמות.