פרק 34:

952 44 9
                                    

הגעגוע שבר אותי ולא הצלחתי להפסיק, לא הצלחתי לשחרר אותה שוב. אבל אני חייב.
״בייב חכי שניה..״ אמרתי תוך כדי שאן מנשקת אותי, יותר נכון ניסיתי להגיד.
״יותר מדי זמן בלעדייך.״ אן אמרה בשקט תוך כדי שהיא ממשיכה לנשק אותי והצמדתי אותה אליי, התגעגעתי לכל חלק וחלק שנמצא בה.
התקדמנו אל המיטה בנשיקות ובמהירות אן הורידה לי את החולצה, הצמדתי אותה אליי והמשכתי לנשק אותה.
אני לא מסוגל להפסיק. השארתי אותה בהלבשה תחתונה והתחלתי לנשק את הצוואר שלה, כמו שהיא אוהבת.
״אלוהים טלאור.״ אן גנחה בשקט והעברתי ידי על הגוף הקטן שלה, הרמתי אותה כשרגליה סביב מותניי והיא חזרה לנשק אותי.
״אני רוצה אותך.״ היא לחשה לי באוזן בקול שאני אוהב והחבר שלי נעמד אוטומטית. רק היא מצליחה לעשות את זה, אף אחת לפניה לא השפיעה על הגוף שלי כמוהה.
הבגדים שלנו כבר נעלמו ומצאתי את עצמי מנשק את אן כשאני נמצא מעליה, בלי שום יכולת לעצור.
״רק את אן.. רק את.״ אמרתי בצרידות וחדרתי אליה.

הנוזל החם שלי נשפך לתוכה ואן חייכה, נשכבתי לצידה וליטפתי את שיערה. ״מדהים טלאור..״ אן התנשפה ורגשות האשם התחילו לתקוף אותי, מה פאקינג עשיתי?!
״אן אני.. אני מצטער, זו טעות. אני לא הולך לחזור.״ אמרתי בעצב ועיניה התמלאו בדמעות, ״אל תבכי קטנה.. תביני אותי.״ אמרתי לה בשקט וליטפתי את שיערה,
״אני יודעת, אני מצטערת טלאורי.״ היא אמרה בעצב ונגבה את דמעותיה, חייכתי אליה חיוך קטן, קמתי מהמיטה והתחלתי להתלבש, ״אתה הולך?״ היא שאלה מופתעת ואני לא ידעתי מה לעשות. אני מן הסתם לא מתכוון להשאר!!
״כן אן.. באתי לפה כדי לתת לך ללכת.״ אמרתי בשקט והיא הנהנה בעצב, ״ביי קטנה..״ אמרתי בשקט ונישקתי את ראשה, הרצון להשאר לצידה תקף אותי אבל נלחמתי בו.
אני לא אתן לאף אחת לפגוע בי בצורה הזו, אן טעתה.
על טעויות משלמים.

טלאור.Where stories live. Discover now