פרק 37:

941 51 4
                                    

״תודה שדאגת לי ככה, זה לא מובן מאליו.״ בר אמרה מבעד לקו ואני חייכתי, הרגשתי את השרפה שנוצרה מהעייפות בעיניים אבל לא נתתי לה להשפיע עליי.
״בקטנה.״ אמרתי בשקט ובר צחקקה, ״אין גברים כמוך.״ השיבה וגרמה לי לחייך.
״לילה טוב קוף.״ הוסיפה את הכינוי שבו היא מכנה אותי,
״לילה טוב גם לך ילדה.״ עניתי וניתקנו את השיחה.
חיברתי את האייפון שלי למטען והנחתי אותו על השידה, כיסיתי את גופי קצת יותר בפוך ולאט לאט כבר נרדמתי.

פקחתי את העיניים והחוסר רצון לקום מהמיטה הופיע, אבל בכל זאת קמתי. לקחתי את הטלפון והבהירות כרגיל רצחה אותי, צחצחתי שיניים זריז וירדתי למטה.
וואלה עכשיו כשאני חושב על זה, אני לא עובד אין פלא שמשעמם לי כל היום.
״מאמו, מה המספר של אדיר?״ שאלתי את אמא שלי בזמן שאני מכין קפה והיא נחנקה מעט.
אדיר הוא ידיד טוב של אמא שלי. היא חושבת שאני לא יודע שהוא מהעולם התחתון, תכלס מה אכפת לי? לא קשור אליי, אני רק צריך משמרת בבר שלו.
״למה?״ שאלה והתיישבתי לידה עם הכוס הרותחת בידי,
״אני רוצה להכנס למשמרת בבר.״ עניתי והיא נשמה בהקלה ולאחר מכן רשמה לי את המספר שלו.

״חמישי היום אתה בטוח שאתה רוצה?״ אדיר שאל וצחקתי,
״כן אני בטוח.״ עניתי והוא צחק אחריי,
״יאללה כפרה מחכה לך 21:00 אתה מתחיל.״ אדיר אמר לי וניתקתי את השיחה, ״יש משמרת!״ צעקתי לאמא שלי והיא צחקה. ״בר לא באה?״ אבא שלי שאל ובדיוק נשמעו דפיקות בדלת, ״אני אפתח״ שי אמרה בחיוך ורצה לדלת.
״שתי אלה..״ נאנחתי וההורים שלי צחקו, ״מה קורה?״ אמא שלי שאלה את בר והיא חיבקה אותם, ״איך את מרגיש יסמין?״ בר שאלה בחיוך ואימי חייכה אחריה, ״ברוך ה׳.״
״מה איתך קוף?״ בר שאלה כשיצאנו לגינה, ״דבש.״ אמרתי ואני ובר צחקנו.

״מה בשבילכן?״ שאלתי את שתי הבחורות שהתיישבו על הבר, ״את האמת שאותך.״ בחורה בלונדינית ענתה ואני צחקתי,
״אני מצטער, אני לא בתפריט.״ עניתי בחיוך נחמד, בכל זאת, אני עובד. אני צריך להיות נחמד יותר מבדרך כלל.
״אז תרשום אותך בתפריט.״ הבלונדה ענתה וליטפה את ידי בסקסיות שגרמה לחבר שלי לעמוד, כוסעמק..
״אל תדאגי, אני ארשום.״ בחנתי את גופה של הבלונדה והיא נשכה את שפתיה, נשענתי על הבר והעברתי את האגודל שלי על השפה התחתונה שלה, ״תשארי רגועה.״ אמרתי לה בצרידות וגופה הצטמרר מעט.
״משהו לשתות?״ שאלתי זוג גברים שהתיישבו על הבר.
״6 שוטים של טקילה.״ אמר הגבר בעל עיניים חומות והנהנתי,
הכנתי להם את המשקאות והושטתי לכיוונם, לקחתי את הכסף שהניחו לי על הבר והלכתי לקופה, הוצאתי 20 שקל עודף והנחתי להם על הבר, ״שלך אחי״ הבחור בעל העיניים הירוקות אמר וחייכתי, ״תודה״ עניתי והוא קרץ לי. וודאפאק?
״אהבתי את הלבוש.״ אותו גבר אמר ואני הבטתי בלבוש שלי, חולצת וי שחורה קצרה, ג׳ינס כחול כהה ונעליים לבנות.
״אממ תודה?״ היססתי מעט והבחור צחק, ״אתה..?״ הוא שאל בהיסוס ואני נהייתי מובך, הוא מתחיל איתי?
״אני מה?״ שאלתי בהיסוס והוא חייך חיוך ביישן כזה, ״הומו?״ הוא שאל ואני נלחצתי, אני רק מקווה שהוא לא שאל את זה כי אני נראה או משהו כזה.
״מצטער, אני סטרייט.״

״אדיר!״ הבלונדה ממקודם קראה לו ואני הבטתי בהם, היא הצביעה עליי ולאחר שניה אדיר נעמד לידי.
״צא להפסקה.״ הוא קרץ לי ואני צחקתי, ״בוא יפיוף, נלך לשחק קצת.״ היא אמרה ומשכה את ידי כשיצאתי מהבר.
נכנסנו אל השירותים והיא פתאום התחילה לנשק אותי, ״רגע בת כמה את?״ שאלתי והיא צחקה, היום ילדות בנות 15 נראות 20 ונכנסות חופשי למועדונים! מן הסתם שאני אשאל אני לא בקטע של לצאת פדופיל.
״20.״ ענתה וחזרה לנשק אותי, ״מספיק טוב.״ עניתי והצמדתי אותה אליי והמשכתי לנשק אותה באגרסיביות.
נכנסנו אל התא והיא הורידה לי את החולצה תוך כדי שהיא מנשקת אותי.

״אתה מדהים!״ הבלונדה אמרה ונישקתי את שפתיה,
״שמח שאהבת״ חייכתי והיא צחקה, בחורה חמודה.
יצאנו מתא השירותים וסידרתי את הבגדים שלי, היא סידרה את בגדיה והוציאה לי לשון גורמת לי לצחוק.
שלא תבינו לא נכון, אני ממש לא סטוציונר או משהו כזה.
כל הפעמים ששכבתי עם מישהי זה לא בא ממני, זה בא ממנה. כל עוד אני לא מכריח אותה, והיא רוצה, אני לא רואה בזה בעיה. אם שנינו נהנים אז למה לא?
״וואלק אתה..״ אדיר אמר לי כשנכנסתי לבר וצחקתי,
״הוא אליל.״ הבלונדה אמרה לחברה שלה ובטעות שמעתי, כבר אמרתי שהיא חמודה?

טלאור.Where stories live. Discover now