אני מרגיש נשיקות קטנות על צווארי וזה מעורר אותי יותר ויותר, אני עייף כלכך ברמה כזאת שאני נלחם בגוף שלי להשאר רדום. ״דיי קטנה..״ אמרתי בישנוניות והזזתי את אן ממני בעדינות, ״דיי קוף קום.״ היא אמרה בעדינות ונישקה את שפתיי, ״טלאור.. איי.״ אן התחילה להוציא קולות המעידות על כאב והלב שלי נכנס לפחד, ״מה קרה?״ קמתי במהירות והיא החזיקה את הבטן היפה שלה, ״מה אן מה יש?״ שאלתי בפחד והמבט שעל פניה הראה לי את הכאב שלה.
״האמת שאין כלום.״ היא אמרה בחיוך ואני נראה לי עמדתי למות, הבטתי מבועת באן ואני נשבע לא הצלחתי להרגע.
״דיי מפגר אני בסדר.״ היא אמרה לי בחיוך ואני התחלתי להרגע, ״משוגעת.״ אמרתי לה ונשכבתי שוב במיטה,
״בואי הנה.״ הוספתי בחיוך ומשכתי אותה אליי בעדינות.
״קטנה שלי..״ אמרתי לה בשקט והכנסתי אותה בזרועות שלי, ״תגיד לי את זה.״ אן לחשה וקברתי את ראשי בעורף שלה,
״אני אוהב אותך.״״יאללה ישמנה כנסי.״ אמרתי לה בחיוך ועזרתי לה להכנס לאוטו, ״אני שמנה בגללך יכלב.״ היא צחקה ונתנה לי כאפה קטנה ששפשפה את ידי בגלל שברחתי.
עקפתי את האוטו ונכנסתי למושב הנהג, התחלתי לנסוע ותוך כמה דקות כבר היינו בחניה של הבית של ההורים של אן.
״מה יש?״ היא שאלה אחרי שאני יושב באוטו וכבר כמה דקות בוהה בהגה.
״אם הם לא יקבלו את זה אן?״ שאלתי אותה מפוחד, אם ברגע שאני אכנס בדלת ההורים שלה לא יקבלו אותנו שוב? אם הם לא ירצו אותי בחיים שלה? למרות שכוסעמק אני הייתי בסדר גמור, לא אני בגדתי.
״הם אוהבים אותך טלאור, נראה לך שהם לא יקבלו את זה?״ היא שאלה בחיוך קטן שפוגג ממני את הפחד ויצאה מהאוטו, ״יאללה בוא.״ היא אמרה בעדינות ויצאתי מהאוטו.
התקדמנו אל הדלת לאט לאט בגלל הקושי של אן ואחרי כמה שניות הגענו, אן תקתקה על הדלת הלבנה וקולה של אמא שלה נשמע, ״רק רגע.״ היא צעקה ופתחה את הדלת.
״טלאור!״ היא אמרה מופתעת והחיוך התפרש על שפתיה, כבר הרגשתי טוב יותר.
״מה איתך? מרגישה טוב?״ שאלתי בחיוך והיא חיבקה אותי, ״עכשיו אני מרגישה מעולה.״ היא אמרה בחיוך וניתקה את החיבוק ממני, ״יופי אז גם אני.״ אמרתי לה בחיוך והיא נקרעה מצחוק.״שלום גם לך מהממת.״ היא אמרה לבת שלה וחיבקה אותה,
״בואו כנסו מה נתקענו פה?״ אמא של אן אמרה בחיוך וליוותה אותנו אל תוך הבית, ״הופה איזה כבוד.״ אבא של אן בחן אותי וקם בחיוך מהספה, ״הכבוד הוא שלי.״ אמרתי לו בחיוך והוא לחץ את ידי וחיבק אותי בגבריות, ״איזו הפתעה נעימה.״ הוא ענה וחיבק את הבת שלו.
״בואו שבו.״ הוא אמר וליווה אותנו אל הספה, ״אני אכין משהו חם לשתות. טלאור, קפה?״ היא שאלה בחיוך,
״אני אשמח, לעזור לך?״ שאלתי ובאתי לקום אך אביה של אן עידק את האחיזה שלו בי וריתק אותי אל הספה.
״שלא תעז, אתה אורח.״ הוא אמר לי וצחקנו,
״שתקתי שתקתי.״ אמרתי בחיוך ואן התיישבה לצידי בזהירות, ״תזהרי, לאט.״ אמרתי לה בעדינות ועזרתי לה לשבת.
״איזה גבר מצאת לך, בלי עין הרע.״ אבא שלה אמר בשקט ואני נשבע מכל המחמאות בסוף אני אסמיק.״אז איך אתם? מה חדש?״ אמא שלה שאלה והתיישבה בספה לצד בעלה בזמן שאני ואן חולקים את הספה המקבילה.
״אנחנו בסדר, מחכים ליום שיגיע.״ אן אמרה וליטפה את בטנה בעדינות, ״בלי עין הרע כמה יפה לך הריון.״ אבא של אן אמר וחייך אליי, ״היא יפה תמיד.״ אמרתי לו והוא ואמא של אן צחקו ואן הייתה עסוקה בלתת לי כאפה קטנה.
״אני יכולה אותך שניה לצד טלאור?״ אמא של אן שאלה והופתעתי, ״בטח.״ עניתי לה וקמנו מהספה, התקדמנו החוצה והתיישבנו בכיסאות בחוץ.
״אני יכולה להיות ישירה?״ היא שאלה בזהירות והנהנתי.
״למה חזרתם?״ היא שאלה בסקרנות ונאנחתי, ״חשבתי שאני יכול להמשיך הלאה, אבל היא חזרה. ומיום ליום הבנתי כמה זה קשה להיות לצידה בנפרד עם כל האהבה הזאת שיש לי אליה.״ אמרתי לה והיא הנהנה כדי שאמשיך,
״אני אוהב אותה, אני מאמין שהיא לא תטעה ככה שוב, יוולד לנו עוד מעט ילד ביחד, לא עדיף לתת לנו הזדמנות?״ שאלתי שאלה רטורית וראיתי את החיוך מתפרש על פניה,
״אני שמחה שיש לה אותך, טלאור מאוד חשוב לי שהיא תהיה איתך.״ אמא שלה אמרה לי בחיוך והניחה את ידה על כתפי,
״אני גם שמח שיש לי אותה, אבל אני לא אשקר לך, אני מת מפחד.״ עניתי לה בהיסוס והיא הנהנה כאות הבנה.
״אתה שלם עם ההחלטה הזאת?״ היא שאלה בעדינות ושתקתי לרגע, ״לא רק שאני שלם עם ההחלטה הזאת, אני שלם איתה.״הדלת נפתחה ונשמעה צעקה, ״אמא, אני בבית!״ מיידן נכנס בדלת וסגר אותה אחריו, אני רק חיכיתי שיקלוט כבר שאנחנו פה.
הוא התקדם אל הסלון ובחן את שתי הזוגות שיושבים לו על הספות בסלון, ״יאלוהים טלאור.״ מיידן אמר בחיוך וצחקתי.
״בוא בוא תגיד שלום.״ אמרתי לו והוא התקדם אליי, קמתי מהספה וחיבקתי אותו, ״יזין איך נעלמת לי ככה?״ הוא שאל בשקט והעצב הופיע בקולו, הרגשתי רע.
״אני מצטער, היה לי קשה.״ אמרתי לו בשקט והוא הנהן, ״בסדר מבין אותך.״ הוא התנתק מהחיבוק ותפח על כתפי.
״מה איתך ועם ירדן?״ שאלתי אותו בחיוך והוא צחק,
״השבח לאל.״ הוא ענה ובחן את אחותו, ״אה ישמנה.״ הוא אמר לאן בחיוך והיא צחקה, ״תגיד שלום מניאק.״ היא ענתה והוא חיבק אותה בעדינות ולאחר מכן נישק את ראשה של אימו ולחץ לאביו את היד.
״טלאור.״ אמא של אן ומיידן הוציאה אותי מהריכוז שנתפס לי על מיידן, ״כן?״ שאלתי בחיוך קטן והיא חייכה אליי.
״תבוא אלינו מחר לקידוש?״ היא שאלה ואני הופתעתי,
לא ציפיתי לזה, ואני מודה שלא ידעתי מה לענות, לא ידעתי אם זה בסדר מצד אן שאני אענה על השאלה הזו בעצמי.
״אם זה בסדר מבחינת אן, אני אשמח.״ עניתי בחיוך קטן והוריה צחקו, העברתי את מבטי אל אן שלפתע המבט שלה גרם לי להרגיש לא בנוח, היא נראת לחוצה ומפוחדת.
״אני בהלם שהיא לא הציעה לך בעצמה.״ אמא של אן חייכה ואני צחקתי, ״אמא..״ אן אמרה בשקט והשפלתי את מבטי.
״אל תדאגי, יהיה בסדר.״ אמא של אן ענתה לה ושבה לחייך אליי, ״אז.. אתה בא?״ היא שאלה בחיוך וצחקתי,
״אני אשמח.״