פרק 6:

1.4K 51 5
                                    

היינו בחדר אוכל ואן צחקה מאיזה משהו שאבי אמר, הצחוק הזה שלה שגורם לגוף שלי להשתגע..
״תגיד, יש משהו בין המפקדת לאבי?״ פלג שאל אותי בזמן ששתיתי מהקפה השחור שלי,
״מאיפה אני יודע כפרה לא התחתנתי איתה.״ אמרתי בציניות גורם לו לחייך ולהניד בראשו.
״אני גמור, איזה לילה היה לי אתה מת.״ הוא אמר וצחקתי עליו, ״איזה לילה אה?״ אמרתי בחיוך סוטה גורם לשאר השולחן לצחוק על פלג.
שיחה נכנסת מ-המלך שלי:
החלקתי את האצבע על המסך ועניתי לשיחה.
״מה קורה אבא?״ שאלתי בדאגה כשקמתי מהכיסא והתקדמתי ליציאה, ״איפה אתה נמצא?״ אבא שלי שאל אותי ובדיוק עברתי ליד אן שבחנהה לי את הצורה בקשיחות, השפלתי את המבט ויצאתי מהחדר אוכל.
״הרגע יצאתי מהחדר אוכל, אבא מה יש?״ שאלתי והתחלתי להרגיש את הגוף שלי מתחמם, ״אמא חזרה מהעבודה וכמה אנשים ניסו לשדוד אותה..״ הוא ענה בשקט ובלעתי את רוקי בכבידות, ״היא בסדר? מה קרה לה? איפה היא?״ התקפתי בשאלות ואבא שלי לא עונה, ״תענה לי כבר אבא!״ צעקתי לטלפון, ״היא בבית חולים טלאור..״ הוא ענה לי בשקט ורציתי להעיף את הפלאפון לרצפה ולהרוס כל מה שעומד מולי.
״מה עשו לה?״ שאלתי בכעס והרגשתי את הלב שלי נשבר, זו אמא שלי. זו המלכה שלי, איך מישהו יכול להניח עליה את היד ולהזיק לה? היא הבן אדם הכי טוב שאני מכיר..
״בעטו לה בבטן.. ונתנו לה מכות בפנים.״ אבא שלי ענה וכבר שמעתי את הדמעות עומדות לו בגרון, ואת העצבים שלו מתחממים, ניתקתי את השיחה ונכנסתי לחדר אוכל.

״המפקדת.״ אמרתי והפרעתי לשיחה המזדיינת שלה ושל אבי, ״כן טלאור?״ שאלה בקשיחות שגרמה לי עוד יותר להתעצבן.
״אני צריך להשתחרר הביתה, זה דחוף.״ אמרתי והשפלתי את המבט לרצפה, אני עומד להתחרפן.
״מה קרה שכלכך דחוף?״ היא שאלה ועוד שניה צרחתי עליה את החיים שלי. אבל סתמתי את הפה.
״אמא שלי היא בבית חולים, היא צריכה אותי.״ אמרתי והשפלתי את המסט לרצפה, ״תינוק..״ שמעתי את קולו של אבי, הרמתי את הראש במהירות והבטתי בו, ״מה אמרת?״ שאלתי בעצבים ואן נגעה בידי.
״כלום מה אמרתי?״ הוא שאל והתקדמתי אליו, ״פעם קודמת העזת להרים את הידיים שלך ומאז נהיית גבר. אבי אל תנסה אותי. צא מהסרט שזה שאתה מפקד אומר שאתה אלוהים.״ אמרתי בעצבים והוא בלע את רוקו בכבידות, ואני בטוח שהוא לא ילשין כי הוא נתן לי אגרוף פעם קודמת. הוא יסתבך יותר ממני.
״מזה היה?״ אן שאלה אותי בעצבים כשיצאנו מהחדר אוכל, ״תקשיבי לי אן, אני צריך כבר שתאשרי לי לצאת!״ אמרתי בלחץ נזכר באמא שלי ששוכבת שם בבית חולים.
״לך, קח את הג׳יפ שלי. אני אטפל בזה.״ היא קבעה ונתנה לי את המפתחות, הנהנתי ורצתי לרכב שלה.

יצאתי בזריזות מהרכב ונכנסתי לבית החולים בריצה,
״איפה החדר של יסמין כהן?״ שאלתי את הפקידה והיא הצביעה לי על המסדרון הימני, רצתי לשם עובר במהירות את החדרים עד שראיתי ממולי את שי מייבבת בשקט בזרועותיו של גל.
״שי, איפה אמא?״ שאלתי ורצתי אליהם, ״טלאור שב שניה תרגע.״ גל אמר ונעמד מולי,
״איפה היא?״ שאלתי בדאגה ואבא שלי בדיוק הופיע מול הפרצוף שלי, ״אבא..״ אמרתי בשקט והוא הביט בי בעצב, תוך שניה הוא כבר היה מרוסק בידיים שלי.
״היא תהיה בסדר, זו אמא. היא חזקה.״ אמרתי בשקט וחיבקתי אותו חזק.
״שב אבא אני אביא לך מים..״ שי קמה מהכיסא כולה סחוטה מדמעות, ״אני בא איתך.״ אמרתי והתקדמנו.
היא מזגה את המים לכוס הפלסטיק והבטתי בפניה שלא מפסיקות לדמוע, ״בואי אליי.״ אמרתי בשקט וחיבקתי אותה, היא התחילה לבכות וזה שבר לי את הלב.
״קטנה שלי זו אמא, היא חזקה. אל תבכי..״ אמרתי בשקט והיא נרגעה מעט. התקדמנו חזרה אל גל ואבא שלי והיא התיישבה ליד גל שישר חיבק אותה והרגיע אותה.
״קח חיים שלי.״ הושטתי את כוס המים הקרה לאבא שלי וראיתי שהוא נרגע מעט.
״טלאור..״ גל אמר לי והביט מופתע מעבר לכתף שלי, ״מה?״ שאלתי והוא סימן לי עם הראש להסתובב.
הסתובבתי וראיתי אותה עומדת במרחק של כמה חדרים ממני, ״מה את עושה פה?״ שאלתי בקשיחות כשהגעתי אליה, שתעוף מפה.
״באתי להיות איתך..״ היא אמרה בשקט והניחה את ידיה על פניי, ״בשביל מה זה טוב?״ שאלתי בכעס והיא השפילה את מבטה, ׳איזה זין אני.. היא באה לפה בשבילי ואני ככה אליה, אבל מגיע לה. אין מחילה על מה שהיא עשתה.׳
״תודה. אבל אני לא צריך שתהיי פה.״ אמרתי בשקט והיא חיבקה אותי במהירות, ״זה ברור שאני אהיה פה בשבילך טלאור.״ היא אמרה והתנתקתי מהחיבוק. ״אני לא יודע למה אני נותן לך להשאר פה עדיין.״ אמרתי ונזכרתי בכל מה שקרה.
״כי אתה אוהב אותי..״ היא אמרה בשקט ורכנה אליי, הזזתי את ראשי שניה לפני ששפתיה נצמדו לשלי. ׳זה לא הולך לקרות.׳

טלאור.Where stories live. Discover now