פקחתי את העיניים והופתעתי לראות את השמיים במקום את התקרה בחדר השינה שלי ושל אן.
צחקתי על עצמי שנרדמתי פה על הערסל בגינה, כמו שקרה לי ולאן בבית של ההורים שלי.
חייגתי לגל ואחרי שלוש צלצולים הוא ענה,
״יזין, אתה בא איתי לקנות טבעת?״ הפלתי את הפצצה ואחרי כמה שניות הצרחות של גל הופיעו, ״אמאלה!! אח שלי היקר!!״ גל צרח שוב ושוב ואני צחקתי עליו, ילד מפגר..
ניתקתי את השיחה ועליתי בעייפות אל החדר שלי, נכנסתי להתקלח, אחרי כמה דקות סיימתי ולבשתי חליפה קצרה של אדידס.
נסעתי לבית של ההורים שלי, וכשנכנסתי בדלת אימי הופתעה וקמה אליי, ״איפה אבא?״ שאלתי ונישקתי את ראשה ובדיוק אבי נכנס הביתה מהגינה.
״אני צריך לדבר איתכם..״ אמרתי והם התיישבו על הספה, ״אני.. אני רוצה להציע לאן.״ אמרתי בהיסוס ואמא שלי חייכה וחיבקה אותי, ״כפרה על הגבר הזה שגדל לי בבית!״ אבא שלי אמר ונישק את ראשי, ״אני מחכה לגל, הוא בא איתי לקנות טבעת..״ אמרתי בחיוך ובדיוק גל ירד במדרגות,
״החתן הגיע?״ גל שאל ומיד צחק כשהוא הבחין בי, ״החתן עוד לא חתן נשמה אז עדיף שתשתוק מספיק רועדות לי הביצים.״ אמרתי וההורים שלי צחקו עליי ביחד עם גל.״אן היא יותר סטייל קלאסי עדין אחי, אל תביא לי דבר כזה שוב.״ צחקתי כשגל הביא לי טבעת יותר מדי מעוצבת עם כל מני קישוטים עליה, אן תהרוג אותי.
״קלאסי עדין זה השם השני שלי.״ המוכרת אמרה בחיוך והובילה אותנו אל הדלפק, הבטתי בזכוכית השקופה ואת עיניי תפסה טבעת יהלום יפייפיה שעליה יש יהלומים קטנים.
הסטייל של אן. בול. (בתמונה.)
״לגמרי זאת.״ אמרתי בחיוך והיא צחקקה וארזה לי אותה.
״אתה אשכרה הולך להציע לאן נישואים אחי..״ גל אמר כלא מאמין כשיצאנו מהחנות ואני צחקתי,
״אני בעצמי לא מאמין אחי..״ אמרתי בשקט ונכנסנו לאוטו, הנסיעה חזרה להורים שלי עברה בשקט, המחשבות הפנימיות שלי הרעישו מספיק.״היא יפייפיה טלאורי.״ אמא ליטפה את לחיי ודמעה זלגה מעיניה, ״אל תבכי חיים שלי דיי.״ אמרתי בעדינות, בולשיט. אני בעצמי עוד שניה בוכה כמו איזו ילדה.
״בוא רגע טלאור.״ אבא שלי ביקש וקמתי בעקבותיו אל הגינה, ״אתה בטוח טלאור?״ אבא שאל בדאגה, לא כי הוא לא אוהב את אן אלא כי הוא מפחד עליי.
״מיליון אחוז אבא.״ אמרתי בשקט והוא חייך, ״מה אתה מרגיש?״ הוא שאל ואני הופתעתי,
״כשאני איתה.. אני מרגיש חי יותר אבא, מאושר יותר. אני אוהב אותה, אני רוצה אותה לתמיד..״ אמרתי בשקט ואבא שלי חיבק אותי בגבריות, ״לך על זה כפרה שלי.״