פרק 17:

1.3K 46 2
                                    

נעמדתי מחוץ לחדר שלי והבטתי בה מבעד לדלת החצי פתוחה, היא שוכבת במיטה, כלכך יפה..
״תעצמי עיניים.״ אמרתי לה והיא נבהלה מעט, ״עצמתי.״ היא אמרה וחייכה. נכנסתי אל החדר והיא נשכה את שפתיה בסקרנות, הנחתי את כוסות השוקו החם על השידה לידי ונכנסתי למיטה לידה.
״את יכולה להוריד.״ אמרתי לה בשקט והיא הביטה בעיניי,
״אני יכול להגיד לך משהו?״ שאלתי בשקט והוזזתי את קצוות השיער שעפו על פניה אל מאחורי האוזן.
״כן..״ היא אמרה בשקט והתקרבה אליי, ״אני שמח שפגשתי אותך באותו יום במועדון. אני מאושר שאני לא צריך להסתיר כמה אני אוהב אותך, כמה את משגעת אותי.. אני שמח שאני זה שדואג לך, שאת בידיים שלי ולא של מישהו אחר.
אני לא יודע איך לתאר לך מה את גורמת לי להרגיש, אם מחיוך שלך, כל הגוף שלי מתמלא בפרפרים.. זה אומר משהו לא? בחיים לא הרגשתי ככה אן. בחיים לא הסתכלתי על מישהי ופחדתי שהיא תלך, בחיים מישהי לא עשתה לי צמרמורת כשהיא אמרה שהיא שלי, את הראשונה אן..״ אמרתי בשקט והצרידות שבקולי ליוותה אותי בכל מילה, ״טלאור..״ היא אמרה בשקט וחייכה, הדמעות לא איחרו לבוא ונגבתי כל אחת מהן, לא העזתי לפספס אחת.
״את מדהימה אותי כל יום מחדש אן.״ לחשתי לה והיא קפצה עליי בחיבוק, ״אני אוהב אותך, אז.. אל תשברי לי את הלב.״ אמרתי בצרידות והיא הנהנה במהירות, ״תהיי זהירה איתי.״ אמרתי משועשע והיא צחקה את הצחוק הממכר הזה שלה.

״אני מקווה שאת אוהבת שוקו ומרשמלו.״ אמרתי בחיוך ועברתי למצב ישיבה בזמן שהיא הביטה בי את המבט החם והאוהב הזה שלה, ״אתה מדהים טלאור.״ היא אמרה בשקט והתיישבה עליי כשרגליה בצדדי.
״הכל בזכותך.״ אמרתי בשקט ונישקתי את הבטן שלה, בעזרת ה׳ יהיה שם ילד שלי. ׳כן, היא חירפנה אותי.׳
״בשבילך.״ אמרתי בחיוך ונתתי לה את כוס השוקו החם,
״תודה טלאור.״ היא חייכה ונישקתי אותה. ׳ממכרת, כמו תמיד.׳
״אם את רוצה אפשר שנסע כולם מחר לים בבוקר.״ אמרתי וליטפתי את מותניה.
״כל עוד זה איתך לא אכפת לי לאן ללכת.״ היא אמרה והניחה את השוקו על השידה שלידי, לאחר מכן היא נשכבה בצד שלה במיטה וסימנה לי לעבור למצב שכיבה.
שכבתי ואן הניחה את ראשה על החזה החשוף שלי, ליטפתי את שיערה והיא חיבקה אותי צמוד יותר.

פקחתי את עיניי מהשינה היותר מדי טובה והצמדתי את אן אליי מפחד שהיא תלך לי, אחרי כמה דקות שיחררתי אותה כדי לקום לצחצח שיניים והיא תפסה אותי במהירות.
״לאן אתה חושב שאתה הולך?״ היא שאלה והתחלתי לצחוק, ״את לא נורמלית.״ אמרתי לה והיא צחקה.
״ישנת טוב?״ שאלתי ונישקתי את צווארה, ״השינה הכי טובה שהייתה לי בחיים.״ היא ענתה וחיבקה אותי, אני עוד אשתגע.
״בואי נלך לצחצח שיניים.״ אמרתי והושטתי את ידי אליה, היא אחזה בה וקמנו מהמיטה.
הבאתי לה מברשת חדשה וצחצחנו שיניים, אחרי שתי דקות סיימנו וחיבקתי אותה מאחור.
היא לקחה את האייפון שלה ונעמדנו שוב מול המראה, הנחתי לה נשיקה על הלחי והיא חייכה וצילמה איתנו.

טלאור.Where stories live. Discover now