״איפה אתה?״ שאלתי את גל בטלפון, ״בבית שלך.״ ענה לי ואני נאנחתי, ״תתקשר לרון תגיד לו שיבוא, אני בדרך.״ אמרתי וניתקתי את הטלפון.
נכנסתי הביתה וכולם הביטו בי בציפייה, הבוקר יצאתי מהבית הזה עם טבעת ביד במטרה להציע לאן להתחתן איתי, איך אני מספר להם שמצאתי אותה עם גבר אחר?
״מה קורה כפרה? זוז תעשה מקום.״ אמרתי והתיישבתי ליד גל בספה בזמן שכולם מביטים בי בסקרנות.
״מה קורה?״ שאל רון בהתרגשות כשנכנס בדלת,
״מה המצב?״ שאלתי באדישות והמשכתי להסתכל על רונאלדו רץ על המסך, ״תעביר ערוץ.״ אמרתי לגל והוא ורון נחנקו, אני מבין למה.. פעם ראשונה שאני לא מרותק לטלויזיה כשיש כדורגל.
״מה יש לו?״ רון שאל בשקט וחשב שלא שמעתי,
״שמעתי אותך. ואין לי כלום.״ אמרתי בעצבים והשענתי את ידיי על ברכיי ואת ראשי קברתי בין ידיי.
״אין לי כוח.״ אמרתי ועליתי לחדר שלי, נעלתי את הדלת ונעמדתי מול המראה בחדר המקלחת.
העיניים שלי היו עייפות וריקות, הניצוץ שבהן כבה, כאילו מעולם לא היה קיים..
שטפתי פנים ויצאתי מהחדר, כשהגעתי למטה כולם הביטו בי בשאלה.״מה יש?״ שאלה אותי שי והתיישבה על הספה,
״אתם יכולים לבוא לעזור לי להחזיר לפה את הדברים שלי?״ שאלתי את גל ורון שהתיישבו ליד שי והביטו בי בבלבול,
״מה להחזיר טלאור? מה קרה? לא הצעת לה?״ אמא שלי שאלה כשהיא ואבי נכנסנו מהגינה.
״אני.. אן..״ נעמדתי מול ההורים שלי ופשוט כל המילים שהיו לי, נעלמו. לא ידעתי מה לומר או איך לומר.
״נפרדנו, אתם יכולים לבוא לעזור או לא?״ שאלתי בכעס והדמעות כבר חנקו את קולי,
״מה קרה טלטול?״ שי שאלה אותי בעדינות והניחה את ידה על כתפי, המבט הדואג שבעינייה שבר אותי לגמרי.. הדמעות כבר בגדו בעיניי והתחילו להשאיר שבילים שקופים על הפנים שלי.
״טלאורי..״ שי אמרה וחיבקה אותי בחוזקה, אבא שלי הצטרף ושי שיחררה אותי.
התרסקתי.. לא הייתה לזה מילה אחרת,
״כפרה שלי אנחנו פה בשבילך.. אתה לא לבד.״ אבי אמר וחיבקתי אותו חזק יותר, אחרי כמה דקות בהן אני נשבר אני מחליט שאני לא נותן לעצמי להשבר ככה יותר.
״הלכתי אליה והיא הייתה שם עם האקס האפס שלה. נתתי לה את הטבעת, אמרתי לה שאני אוהב אותה וזהו.״ אמרתי והאדישות שהופיעה לפתע בלטה בהתנהגות שלי, ״אין לי משהו אחר לעשות חוץ מלהתאפס על החיים שלי ולהמשיך הלאה״ הוספתי וגל חיבק אותי בגבריות, ״אתה בטוח שאתה בסדר אחי?״ גל שאל ושם את ידו על כתפי,
״אני ממש עייף, אין לי כוח לאף אחד.. כפרה עליכם תבינו אותי. אפשר בבקשה ללכת כבר לבית שלה ולעזור לי להעביר את הדברים שלי?״ שאלתי בעייפות וכולם קמו.אחרי שלוש שעות בהן אנחנו מכניסים את הבגדים שלי למזוודות כמה שיותר גדולות ואורזים את כל הדברים שהיו לי פה, גל לקח את המזוודה האחרונה והם התקדמו אל האוטו.
הבטתי בבית שפתאום ריק ממני ומכל זכר שאי פעם היה קשור אליי כאן, הרגשתי רחוק מאן יותר מתמיד. וזה שרף לי את הנשמה.
אני לא רוצה אותה רחוק, אני אוהב אותה..
״טלאור..״ שמעתי קול שהעיר אותי מהחלומות שלי והסתובבתי אל הדלת, ״מיידן..״ אמרתי בשקט והבטתי בו מתוסכל,
״מה אתה עושה?״ שאל אותי בבלבול ואני נאנחתי, איך אני מסביר לו, שאהבת חיי.. אחותו, בגדה בי בדיוק כשבאתי להציע לה להתחתן איתי?
״נפרדנו מיידן, אני מעדיף שהיא תספר לך אם היא רוצה..״ אמרתי בשקט והדמעות שוב חנקו את קולי, זין על זה.
״אני כבר יודע טלאור..״ מיידן אמר ואני הופתעתי,
״עם כל זה שהיא אחותי.. היא הפסידה משהו שהיא לא תוכל אף פעם להחליף.״ הוא אמר בשקט והפחד הופיע בעיניו,
״זה לא אומר כלום לגביי ולגביך הבנת? אני ואתה זה לא קשור אליי ואליה.״ אמרתי לו והוא חיבק אותי בגבריות.
״היא לא תחזור אליו טלאור..״ הוא אמר ואני עידקתי את החיבוק שלי בו, הוא אחד הילדים הנדירים שפגשתי.
גברים יותר נכון, מיידן בן 17 אבל הוא לא ילד.
״זה לא משנה לי עם מי היא, כל עוד היא בחרה לא להיות איתי.״ אמרתי בשקט והתנתקתי ממנו.
״תשמור לה על זה בשבילי?״ שאלתי והבאתי לו את המפתחות של הבית של אן, הבית שלפני כמה שעות עוד היה הבית שלי, הבית שלנו..
״הכל בשבילך.״״אני לא מאמינה שסיימנו!״ שי התרסקה על הספה כשסיימנו לארגן את כל הדברים שלי חזרה בחדר.
״מי בא לבריכה?״ שי הוסיפה וקמה באנרגיות, ״אני בעד לעוף למקלחת ולישון.״ אמרתי באדישות, כנראה שאצטרך להתרגל שוב למקלחות בהם היא לא נמצאת.
על הפנים..
״אולי תהיה בעד לבוא איתנו?״ אמא שלי שאלה והרימה אותי מהספה, ״אמא אני גמור.״ אמרתי בחיוך קטן והיא עשתה לי פרצוף של כלב קטן וחמוד.
״טוב אני בא.״ צחקתי ואני גל ורון עלינו להתלבש על בגדי ים.