אפילוג:

1.6K 53 17
                                    

כעבור שלוש שנים:

״אבא..״ רז אמר בקול החמוד הזה שלו ורץ אליי באיטיות, שאני אשרף על הילד היפה הזה!
״חיים שליי קטן!״ אמרתי והרמתי אותו על ידיי, ״חיים סלי.״ הוא ניסה לחקות אותי אך זה לא כלכך הצליח לו. כמעט.
״גאון של אבא.״ אמרתי לו ונישקתי את הבטן החמימה שלו מה שגרם לצחוק המתגלגל שלו להשמע בכל הבית.
״אמא עוד מעט חוזרת, וואה וואה איך הבית נראה..״ הושבתי את רז בנדנדה שלו מול הטלויזיה והתחלתי לסדר את כל הבלאגן שעשינו.
נעמדתי מול הכיור והתחלתי לשטוף את הכלים, הדלת נפתחה ״אני בבית.״ אן אמרה בקול ומיד רז התחיל להשתולל כדי שהיא תוציא אותו משם.
״בואי בואי תראי.״ אמרתי לה בחיוך והיא התקדמה אליי כשרז בידיה.
״חיים שלי.״ אמרתי לרז בכוונה שיגיד כמו מקודם והוא עשה לי דווקא והוציא לי לשון מה שהצחיק את אן.
״ילד מקולקל יש לי.״ נאנחתי וחטפתי כאפה מאן,
״שלום בעלי, התגעגעתי אלייך בעלי, קח נשיקה בעלי.״ אמרתי בציניות את כל מה שאן לא עשתה מהרגע שנכנסה הביתה.
״שלום בעלי.״ אן אמרה ונישקה את שפתיי,
״התגעגעתי אלייך בעלי.״ היא הוסיפה ושוב נישקה את שפתיי, היא הורידה את רז שילך למשחקים שלו וכרחה את ידיה סביב צווארי.
״קח עוד נשיקה, בעלי.״ היא אמרה ונישקה את שפתיי נשיקה ארוכה, הרמתי אותה והושבתי אותה על השיש.
״גברת, אנחנו לא נשואים אל תקראי לי בעלי.״ אמרתי לה והנחתי לה נשיקה על השפתיים, ״התייאשתי מהבית הזה!״ אן אמרה וירדה מהשיש.
״לכי להורים שלך.״ אמרתי לה בחיוך והוצאתי לה לשון,
״ואז תבכה לי לחזור? אין לי כוח אני אוותר.״ היא עקצה אותי וצחקתי.
״אני אוהב אותך יפייפיה שלי.״ אמרתי לה בשקט וליטפתי את שיערה, ״גם אני אוהבת אותך טלאור.״ היא ענתה בשקט ונישקה אותי.

הדלת נפתחה וגל ושי נכנסו אלינו הביתה עם סול.
״שמרתם לי עליה?״ שאלתי בחיוך ולקחתי את סול הקטנה שלנו מידיה של שי.
״דיר בלאק גל עשה לה משהו הטרוריסט הזה.״ עניתי בלי לחכות לתשובה בכלל ושי צחקה.
״קטנה של אבא!״ אמרתי לתינוקת היפה שלי שקיבלה את העיניים הכחולות של אמא שלה, נישקתי אותה מלא נשיקות קטנות בידיים והיא צחקה את הצחוק הממכר הזה שלה.
״אבא סול חזרה?״ רז הקטנטן צעק מלמעלה וירד בזהירות במדרגות, ״כן יפה שלי היא פה.״ עניתי והוא רץ אלינו.
״בזהירות קטן.״ אמרתי לו והוא האט את קצב הריצה.
״עשיתם לי חשק לילדה באלוהים.״ גל אמר ואני הסתכלתי על שי וצוחק, ״אז כדאי שתעשה.״ קרצתי לה והיא הרימה עליי כפכף.
״ככה תרביצי לי ליד הילדים שלי?״ שאלתי את שי המום ואן צחקה מהמטבח.
״בואי עם אבא עזבי אותך, הם מטורללים.״ אמרתי לסול שבכלל לא מבינה מה אני אומר אבל עדיין נשארת חייכנית,
״תיזהר עליה.״ אן אמרה לי וליטפה את שיערי.
״שקט את זו הבת שלי.״ הוצאתי לאן לשון והתיישבתי בספה בסלון שלנו, שמתי את סול על ברכיי והיא התחילה לשחק בחולצתי.
״אבא אפשר לגלות לך סוד?״ רז אמר בקול החמוד שלו בזמן שהוא מטפס על הספה.
״בזהירות, וכן.״ אמרתי בחיוך והוא סימן לי להתקרב אליו, התקרבתי והוא נתן לי נשיקה בלחי, ״אני אוהב אותך.״ הוא לחש והלב שלי השתגע, ״אני אוהב אותך הרבה יותר.״ נישקתי את ראשו וסול דפקה על החזה שלי.
״אני חושב שסול מקנאה.״ איידן אמר וצחקתי, אני לא יכול עם הילדים האלההה!
״אל תקנאי, אני אוהב גם אותך מאוד..״ רז אמר לסול בעדינות והניח לה נשיקה קטנה בראש כמו שאני תמיד עושה להם, ״איזה גבר גידלת״ אן הופיע לידי בחיוך וצחקנו.
״יפה שלי היה לך כיף היום עם המשחקים?״ אן שאלה את איידן שהתיישב עליה וחיבק אותה, ״אמא..״ רז אמר בשקט והביט באן, ״מה קרה נסיך קטן?״ אן שאלה בדאגה ורז חייך אליה, ״את יפה.״ הוא ענה והיא חיבקה אותו חזק.
״שתדעי שגם אבא כל הזמן אומר את זה.״ הוא אמר לה בכאילו סוד אבל עדיין שמעתי, ״ככה אתה מפליל את אבא שלך?״ שאלתי אותו המום והוא ואן צחקו.
״תביא אותה קצת.״ גל אמר ולקח את סול מידיי ורז ברח אל שי, הוא פשוט מאוהב בה.

״אתה חושב שאני יפה?״ אן שאלה בחיוך קטן והביטה עמוד אל תוך עיניי עם העיניים הכלכך יפות שלה..
״האישה הכי יפה בעולם.״

שום דבר לא נשאר לנצח, אבל עד שהנצח יגיע..
אני רוצה להיות הכל בשבילה.
האומץ שלה, החכמה שלה, והאושר שלה.
החיוך שלה, האהבה והחום שלה.
הצחוק שלה.
אני רוצה להיות כל הטוב שבעולם בשבילה.
בשביל הבחורה ההיא עם השיער השחור והארוך, המפקדת שלי.
העיניים הגדולות והכחולות האלה שמשדרות האהבה וחום וגורמות לי לטבוע בהן כל יום מחדש,
והחיוך היפה הזה שלה שאי אפשר לעמוד מולו.
זו אן,
אן שלי.
ואני טלאור,
טלאור שלה.

טלאור.Where stories live. Discover now