פקחתי את העיניים והבחנתי בגופה של אן שכבול בזרועותיי, שיחררתי את ידיי לאט לאט וקמתי מהמיטה.
לקחתי את הטלפון שלי ונכנסתי אל חדר המקלחת, צחצחתי שיניים שטפתי פנים ונכנסתי לקבוצה שלי ושל גל רון ובר.
הרבה זמן לא ישבנו ארבעתינו בגינה שלי בשקט בלי צרות.
סקס סמים ונעשה קסמים🎃:
טלאור כהן: יאללה יחבורה של כוסיות לא כולל את בר כמה דקות אתם אצלי.ברבי: זה היה מעליב.
טלאור כהן: את לא כוסית את יפה, לא אומרים כוסית לבחורה😉
ברבי: יצאת מזה יפה.
תוך חצי שעה כולם באמת היו אצלי, ״בואו.״ אמא שלי יצאה אל הגינה והניחה את המגש המלא בפירות על השולחן.
״יפייפיה..״ אבי אמרה לה בשקט והניח לה נשיקה קטנה על הראש, האהבה של ההורים שלי מדהימה, הייתי מת לאהבה כזאת. חשבתי שהייתה לי, עם אן..
״יאללה בוא.״ בר אמרה והוציאה אותי מהמחשבות שהשאירו אותי לבד בבריכה, ״שמנים.״ אמרתי והתיישבתי על הכיסא הקבוע שלי.
אבא שלי הביא בקבוק אלכוהול וכוסות שוטים שיש אצלנו בקבוע בארון, ״אבא, תביא אני אמזוג.״ אמרתי והוא הושיט לי את הבקבוק. עקב העבודה שלי בתור ברמן בבר של אדיר השוטים התמלאו במהירות, ״לחיים לממון ושנזיין המון.״ אני גל רון ואבא שלי אמרנו והבנות היו עסוקות בלחלק לנו כאפות,
״לחייך אמא.״ אמרתי לה והורדנו כולם את השוטים.
״אני אעלה לבדוק אם אן התעוררה.״ שיו אמרה ופרעה את שיערי, הנהנתי בזמן שאני מרגיש את הצרבה בגרון ושי נעלמה.
״עוד אחד?״ הצעתי בחיוך וכולם צחקו, ״תביא יחובבן.״ בר התיישבה לידי ולקחה מידי את הבקבוק גורמת לכולם לצחוק עליי, ״ילדה ארורה שכמוך.״ אמרתי לה בחיוך והיא צחקה.
״אתה מסכים לי?״ אבא שלי שאל וכולנו לקחנו שוטים, ״מסכים לך מה?״ שאלתי בבלבול והוא קרץ לי, ״לחיי הקטן שלכם.״ אבא שלי הרים את ידו שמחזיק השוט לכיווני וחייכתי,
״לחיי הקטן שלי.״ אמרתי בשקט והורדנו את השוט.
יש לי כבר קטנה, אן. ובקרוב יהיה לי קטן.דלת הגינה נפתחה ורק מלהריח את ריח קרם הגוף שלה שהופיע באוויר ידעתי שהיא זו שיצאה ולא שי,
״שאני אשרף..״ אמרתי בשקט והם צחקו עליי, ״תשתקו.״ אמרתי להם וקמתי ממקומי, בחנתי את גופה שלבוש בבגד ים לבן ועליו שמלת חוף שקופה כזו בצבע לבן, רק עכשיו אני קולט כמה הבטן שלה גדלה..
הבטן שבה נמצא הילד שלי, דיי שתקו אני יודע שעוד לא בדקנו את המין שלו אבל זה בן. סמכו עליי.
זה לא אמיתי כמה שהאישה שלי יפה..
״בזהירות.״ אמרתי בדאגה והתקדמתי אליה, הנחתי את ידי על הבטן שלה וליטפתי אותה מעט, אני נשבע שכל מה שרציתי לעשות זה לרדת על הברכיים ולנשק לה את הבטן היפה הזאת שסוחבת את הבן שלי בתוכה.
״איך את?״ שאלתי אותה בעדינות והיא בחנה את עיניי במבט שהיה לה פעם על הפנים. כשהיא עוד הייתה אן שלי.
״בעיקר רוצה לחבק אותך..״ היא אמרה בשקט וסומק עלה על פניה, היא עוד תהרוג אותי הילדה הזאת.
״בואי לפה..״ אמרתי בשקט והכנסתי אותה בין ידיי, קברתי את ראשי בצווארה ונתתי לגעגוע לסחוף אותנו.
״את מסכימה לי?״ שאלתי בעדינות והיא הביטה בי בבלבול, ירדתי על ברכיי ונישקתי את הבטן שלה בחמימות.
״איזו משפחה יש לי..״ אמרתי בשקט, ״תהיה לך.״ אן תיקנה אותי בחיוך קטן ונעמדתי על רגליי.
״תשתקי.״ לחשתי לה והנחתי לה נשיקה ארוכה בלחי מה שהצחיק אותה.״שבי אני אביא עוד כיסא.״ אמרתי לה בעדינות ועזרתי לה לשבת, כולם הביטו בי בהלם ואני יודע טוב מאוד למה כולם מופתעים, נתתי לה את המקום הקבוע שלי, אף אחד לא ישב בו חוץ ממני.
״את רעבה אן?״ אמא שלי שאלה אותה העדינות והנחתי לידה כיסא, ״לא תודה יסמין.״ אן ענתה בחיוך ואימי שלחה לה נשיקה.
״שום לא, את אוכלת.״ אמרתי בקשיחות וההורים שלי הסתכלו עליי בחיוך, ״אני אביא לך לפה?״ שאלתי אותה והיא גמגמה מעט. אני גם מבין למה, אני אף פעם לא מחליט על מה שהיא תעשה, אבל היא בהריון.. אני לא רוצה שהיא תסכן את עצמה או את התינוק.
קמתי ממקומי והושטתי את ידי אליה, היא אחזה בה וקמה גם, התקדמנו לכיוון הערסל שלי והתיישבנו עליו.
״אני לא אומר לך לאכול בקטע של לקבוע לך מה לעשות אלא בקטע שאנחנו צריכים שתאכלי אן. את תפגעי בעצמך ובתינוק שלנו, ואני לא רוצה את זה, אני רוצה אותו חי..״ אמרתי בעדינות וליטפתי את הלחי שלה, ״אתה רוצה אותו?״ היא שאלה מופתעת וחייכתי, אני רוצה את שניכם..
״כן אן. לא אכפת לי רק ממנו, אכפת לי גם מאמא שלו.״ ליטפתי את פניה והניצוץ שהופיע בעיניים הכחולות האלה שלה גרם לי לחייך, אן הבחינה בחיוך שלי ופתאום העיניים הסוערות שלה הפכו לרגועית יותר.
״ואני ממש אשמח אם האמא של הילד שלי לא תסכן את עצמה.״ הוספתי בעדינות ונעמדתי, הושטתי לה יד והיא נעזרה בה וקמה, היא בחנה את פניי והמבט האוהב הזה שלה גרם לי לחייך שוב.
״בואי אליי.״ אמרתי בשקט ומשכתי אותה לחיבוק,
״מה הייתי עושה בלעדייך..״ היא נאנחה בחיוך ואני צחקתי,
״לכי לאכול קטנה.״ אמרתי בעדינות וליטפתי את הבטן שלה.״בואי. נלך להכין לך משהו לאכול.״ בר אמרה כשחזרנו לכולם והחזיקה לאן את היד, הן התקדמו ובר קרצה לי.
היא רוצה שאן תדע שאנחנו בסך הכל ידידים ושהכל בסדר.
ואני גאה בה על כך.