פרק 40:

1K 45 4
                                    

״קום קוף.״ קולה של בר הופיע והמגע הנעים שלה בפניי גרם לי להתעורר, ״את חייבת להעיר אותי ככה כל הזמן״ אמרתי לה בצרידות והיא צחקה, ״קום קום.״ היא ענתה ושפשפתי את עיניי.
קמתי מהמיטה והתמתחתי, הבטתי בבר שבחנה את גופי שלבוש בבוקסר ומכנס אפור של נייק.״ את בוהה.״ אמרתי לה והיא התעוררה מהבהיה, ״לא אני לא.״ היא הכחישה וצחקתי,
״אוקי את לא.״  עניתי והלכתי אל חדר המקלחת.
צחצחתי שיניים ויצאתי בזריזות, ״קח.״ בר אמרה וזרקה אליי את בגד הים שלי אז הורדתי את המכנס נייק ולבשתי את בגד הים.
״יאללה בוא.״ אמרה וירדנו למטה, יצאתי אל הגינה ובר חתכה למטבח, ״אני מכינה לך לשתות ובאה.״ היא אמרה ואני התיישבתי על שפת הבריכה עם רגליי במים.
אחרי כמה שניות בר התיישבה לידי והושיטה לי כוס נס קפה, ״אלופה.״ אמרתי ונישקתי אותה בלחי.

״תביא לי.״ אמרה בקול העדין שלה ולקחה את משקפי השמש השחורות מראשי, ״יפה לך.״ אמרתי לה והיא הסמיקה.
״מי שיפה הכל יפה לו.״ היא הוציאה לי לשון וצחקנו, אחרי שניה בר נגעה ביד שלי והבטתי בה מבולבל,
״סורי.״ אמרה ופתאום דחפה אותי אל תוך המים, אחרי כמה שניות העלתי את ראשי מעל המים והשתעלתי מעט.
בחנתי את הגינה ובר לא נמצאה בה, איפה היא?
יצאתי מהבריכה ולקחתי מגבת, כרחתי אותה סביב פלג גופי התחתון וזה היה נראה כאילו בדיוק יצאתי מהמקלחת.
נכנסתי אל הבית וראיתי את בר עומדת ליד הדלת הפתוחה, התקדמתי אליה ולעיניי ראיתי את הדבר הכי כואב בעולם..
״אן..״ אמרתי בשקט והיא בחנה את גופי, לפתע המבט שעל פניה נהפך לפגוע ודמעות הופיעו בעיניה.
״היי.. למה את בוכה?״ שאלתי בשקט ונגבתי את דמעותיה,
״אני אשאיר אתכם לבד.״ בר אמרה בחיוך קטן ונכנסה הביתה.
״בואי לכאן..״ נאנחתי והכנסתי את אן בזרועותיי,
״חברה שלך?״ היא שאלה בעצב ואני חייכתי.
״אין לי חברה אן, בגלל זה את בוכה?״ שאלתי בעדינות והיא עידקה את החיבוק עוד יותר.

נכנסנו אל המטבח וליטפתי בעדינות את גבה,
״תרגעי קטנה, אל תבכי.״ אמרתי ונגבתי את דמעותיה, היא נגבה אחריי את הדמעה הקטנה שזלגה על לחיה והבטתי בטבעת יהלום שהופיעה על האצבע שלה.
הטבעת שהייתה אמורה להפוך אותה לשלי. לתמיד. כשהיא הבחינה במבט הכואב שלי בטבעת עינייה התמלאו שוב בדמעות,
כואב לה עלינו.
״בואי לכאן.״ הוספתי בשקט והרמתי אותה על השיש, נכנסתי בין רגליה והושטתי אליה כוס מים קרה, היא הנידה בראשה ואני בחנתי את פניה. קרה לה משהו, ואני לא אוהב את זה.
״מה יש קטנה?״ שאלתי בעדינות וליטפתי את פניה,
״תבטיח שלא תכעס טלאור..״ היא אמרה חנוקה מדמעות וכאב קטן פילח את חזי. על מה יש לי כבר לכעוס?
״אני לא כועס, נשבע.״ הרמתי את ידיי כחף מפשע,
״דיי נו קטנה, זה אני.״ אמרתי אחרי כמה דקות בהן היא שותקת. ״אני..״ היא גמגמה מעט ולאחר מכן נשמה עמוק,
״טלאור אני בהריון..״ היא אמרה בשקט והשפילה את מבטה, הלב שלי החסיר פעימה ולא שמעתי שום דבר חוץ מהמשפט הזה, אני מנסה לנשום ואני לא מצליח, האוויר כמעט נעלם לי והמשפט הזה מטריף אותי ומהדהד לי בראש.
׳אלוהים טלאור תנשום!׳
״איך את יודעת שזה ממני?״ שאלתי וליטפתי את שיערה,
״לא עשיתי אהבה עם אף אחד אחר טלאור..״ היא אמרה בשקט ואני הותקפתי בפחד, שוב.
אן.. בהריון ממני. איך? אלוהים תסביר לי איך?!
״מתי בכלל הספקנו אן?״ שאלתי והבטתי בה מבולבל, אני מנסה להזכר בסיטואציות ושום דבר לא עולה לי, כל הסיטואציה הזאת עושה לי בלאקאאוט רציני לגביה.
״הפעם ההיא בבסיס טלאור.. עם המכתב.״ היא אמרה בשקט והלב שלי האיץ מהירות.
איזה אדיוט אני אלוהים, לא נזהרנו.

״אל תכעס עליי טלאור..״ קולה היה חנוק מדמעות וכל מה שעשיתי היה לחבק אותה וללטף את שיערה.
׳איך אני יכול לכעוס עליה בגלל דבר כזה?׳
״תרגעי קטנה שלי. הכל בסדר.״ אמרתי בשקט והיא הביטה בי מופתעת, ״אני לא מתכוון להגיד לך לעשות הפלה אן. מה שתחליטי אני אעמוד לצידך. אם תחליטי להפיל.. אני אהיה שם איתך. אם תחליטי להשאיר, אנחנו נגדל אותו ונאהב אותו גם אם אנחנו לא ביחד.״ אמרתי בעדינות והיא חיבקה אותי חזק.
״אלוהים טלאור..״ היא אמרה בשקט ואני חייכתי,
״את רוצה להתקלח? להרגע קצת?״ שאלתי אותה בעדינות וליטפתי את פניה בזמן שהיא מהנהנת בהיסוס,
״תעלי למקלחת שלי קטנה, קחי בגדים מהארון.״ אמרתי בחיוך קטן וליטפתי את הבטן שלה.
״דיר בלאק אם זה לא בן אה?״ התגרתי בה והיא צחקה את הצחוק שפעם כלכך אהבתי.

״עד שאני חושב שאני מתגבר עליה אלוהים מביא לנו ילד?!״ אמרתי לגל בטלפון ובר צחקקה, ״טלאור.״ היא סימנה לי שאן מגיעה וניתקתי את השיחה, הסתכלתי עליה לבושה בחולצה שלי שמגיעה לה עד אמצע היריכיים ונזכרתי בפעם,
יותר נכון באן וטלאור של פעם.
״היי..״ היא אמרה בעדינות והביטה בי בעיניים הכחולות והסוערות האלה שלה, ״איך את מרגישה?״ שאלתי אותה בחיוך קטן וקמתי אליה, ״אני בסדר, אתה?״ היא שאלה והכנסתי אותה בין ידיי. ״אנחנו נהיה בסדר.״ אמרתי ונישקתי את ראשה,
״שלושתינו..״ הוספתי בשקט מתכוון אליי אליה ואל הקטן שיש לה בבטן וליטפתי את שיערה.

אחרי איזה שעתיים בהם אנחנו יושבים בגינה שלי אן בוחנת את פניי, ״הכל בסדר?״ שאלתי אותה בעדינות,
״כן, אני אעלה ללבוש את הבגדים שלי.״ אן אמרה והנהנתי, היא נכנסה הביתה ובר הסתכלה עליי בחיוך קטן,
״אתה תהיה אבא מעולה.״ היא אמרה בשקט ואני חייכתי.
״טלאורי? אנחנו בבית!״ שאלתי את הצעקה של אבי ואת הדלת נסגרת, וואה עליי ועל החיים שלי.
״בואו רגע..״ אמרתי להם והם התיישבו מולי בכיסאות שבגינה, ״בר תעלי אליה..״ הוספתי ובר הנהנה ונעלמה.
״מי פה?״ אמא שלי שאלה ונשמתי עמוק,
״תקשיבו שניה.. כשהלכתי לתת לאן את המכתב, יצא מצב ששכבנו..״ אמרתי ובחנתי את התגובות שלהם, כולם מביטים בי בהקשבה ואני מת מפחד. מזה מת? רועד!
״הכנסתי אותה להריון.״ אמרתי באחריות מלאה, זו אשמתי.
״טלא..״ אימי אמרה בעדינות ונקטעה על ידי,
״לפני שאתם מציעים הפלות ואימוץ או כל מני דברים שהם לא לגדל אותו, תשכחו מזה. אני ואן נחליט.״ אמרתי ברצינות וההורים שלי ושי חייכו.
״אתם לא מתכוונים לנזוף בי?״ שאלתי בהיסוס והם צחקו, ״טלאורי, זו החלטה שלך. אהבת את אן כלכך.. גם אם תחזרו וגם אם לא, כל מה שתחליט אנחנו מאחרייך.״ אימי הוסיפה ואבא שלי קם. ״בוא בוא יגבר.״ הוא אמר וחיבק אותי חיבוק גברים כמו תמיד.
״שיו?״ שאלתי בפחד והיא קפצה עליי, ״אני הולכת להיות דודה!!!״ היא צרחה וחיבקה אותי חזק.
״שקט משוגעת.״ אמרתי לה וכולם צחקו, ״איפה היא?״ אימי שאלה וגיכחתי בחיוך, למעלה..
״אני אעלה לקרוא לה.״

טלאור.Where stories live. Discover now